• Anonym (Moskva)

    Bara män! Vem hade du valt?

    Vem hade du valt endast utifrån dessa attribut? Föreställ dig att de är rätt jämna på övriga områden. Frågan är endast riktad till män, skriv gärna er ålder.

    Kvinna 1: ca 25 år, sött/gulligt ansikte, några extrakilon efter graviditet, rätt mycket bristningar på magen, ser ut att vara den ålder hon är

    Kvinna 2: ca 40 år, smal timglasformad kroppsbyggnad (som ?idealet? och bättre figur än 90% av kvinnorna där ute oavsett ålder), inga tecken alls på genomgången graviditet, vackert/elegant ansikte, ser ungdomlig ut

  • Svar på tråden Bara män! Vem hade du valt?
  • Anonym (Konrad)
    Anonym (25åringen) skrev 2021-05-06 16:55:39 följande:

    25åringen givetvis.

    Jag vet många snygga, ungdomliga lite äldre kvinnor. Men "såna" verkar alltid ha utseendet på övertid. Åldern kommer ikapp och när det sker så går det fort.

    Från "wow gud vad snygg och hon är 44? ser ut som 34!" till helt vanlig 46årig kärring på två år. Åldern kommer ikapp, och det fort. Istället för som normala människor förfalla i långsam takt så förfaller de i rasande takt. 10-15 års förfall på 1-2 år. Lånad tid. Övertid.


    Garanti på utseendefronten för 25-åringen som redan börjat förfalla?
  • Anonym (25åringen)
    Anonym (Konrad) skrev 2021-05-06 17:04:56 följande:
    Garanti på utseendefronten för 25-åringen som redan börjat förfalla?
    Ingen garanti men hon kommer nog se rätt ok ut fortfarande om tio år. Låter som en som åldras normalt.
  • Anonym (jag)
    Anonym (Konrad) skrev 2021-05-06 17:04:56 följande:
    Garanti på utseendefronten för 25-åringen som redan börjat förfalla?
    Nja, rent utseendemässigt så slår ju oftast även än halvförfallen 25 åring en medelålders tant. Oavsett hur bra man tar hand om sig så åldras ju kroppar.
    25 åringen har 15 år på sig att snygga till sig medan 40 åringen lär ju knappast bli snyggare med åren. 

    Vad är utssendegaranting på en 40 åring?
  • Anonym (Konrad)

    Min blir bara finare med åren men hon uppvisade heller inga tecken på förfall vid 25.

  • Anonym (jag)
    Anonym (Konrad) skrev 2021-05-06 21:25:17 följande:

    Min blir bara finare med åren men hon uppvisade heller inga tecken på förfall vid 25.


    Nu talar du nog mer känslomässig än praktiskt. Du tycker säkert det för du älskar henne. Men en person som inte är lika påverkad av sina känslor som du är utan ser på det objektivt kommer förmodligen inte se det så.

    Skulle du presentera två bilder av henne som 25 åring och som 40 åring för random killar som inte känner henne. Vilket tror du de skulle tycka var snyggast?
  • Anonym (Hmm)

    25 år är alldeles för ungt för mig att kunna tänka mig ett förhållande, är 36 själv. Så blir 2:an för mig. Samtidigt har jag lite barnlängtan och kan tänka mig det faller bort för nummer 2.

  • Anonym (34 år)

    Egentligen ingen av dom, men för ligg så hade jag valt nr 2.


    Båda har visat sig att inte kunna bevara grund familjen så ingen jag skulle sätta högt i gran direkt.

  • Anonym (Konrad)
    Anonym (jag) skrev 2021-05-07 12:01:23 följande:

    Nu talar du nog mer känslomässig än praktiskt. Du tycker säkert det för du älskar henne. Men en person som inte är lika påverkad av sina känslor som du är utan ser på det objektivt kommer förmodligen inte se det så.

    Skulle du presentera två bilder av henne som 25 åring och som 40 åring för random killar som inte känner henne. Vilket tror du de skulle tycka var snyggast?


    Som 25 var hon slank med helt gudomliga tuttar, nu som snart 45 är hon vältränad, solbränd och med synliga muskler och silikontuttar. Visst har ansiktet förändrats lite men nu utstålar hon ett självförtroende som inte tidigare fanns.
  • Anonym (Johan)

    Kvinna nr 2 helt klart. Jag brukar säga att man ser på en kvinna först efter 30 om hon är/blir vacker eller inte. Innan 30 är de flesta tjejerna hyfsat okej. En del mellan 20-30 är ju redan nedgångna medan man kan hitta en isabella scorupco jämte på 50 bast, ingen tvekan om vem man väljer

Svar på tråden Bara män! Vem hade du valt?