Min son gick bort av hemmagjort syntetiskt knark och försäljarna får inget straff
Anonym (Pundare) skrev 2021-05-06 17:27:06 följande:
Jag har lika mycket rätt att yttra min åsikt som alla andra här. Tål man inte att höra det så skapar man inte en tråd här.
Snälla snälla människa. Den här mamman har förlorat sitt älskade barn. Just nu spelar det ingen roll hur. Han är borta och hon kommer för alltid få leva med denna sorg. Vad är det som gör att du inte kan känna empati nog att avstå från att skriva som du gör. Var bara medmänsklig! Är det för svårt för dig? Blir så fruktansvärt ledsen när jag ser att en av del bara måste trycka till lite där de har chans att såra och få någon att må ännu lite sämre än de redan gör. Snälla.. tänk på hur du beter dig. Du skadar med dina ord. Och du måste inte yttra dom även om du har full rätt att göra det som du säger. Det förstår de allra flesta människor, sen finns det ett fåtal som inte kan sociala koder och saknar all form av empati. Men nu när folk talar om för dig, TA åt dig och lär! Var snäll och medmänsklig mot någon som varit med om
det allra värsta i livet.