• Anonym (Hanna­)
    Thu 6 May 2021 22:26
    264 visningar
    10 svar
    10
    264

    Konstig ålders skillnad?

    En kille spanade in mig på en konferens,, han är 34 år, jag är 21 år.. han har barn och liknande men kan inte släppa honom och han hör av sig men.. leker han bara? Vi är ju på så olika stadier

  • Svar på tråden Konstig ålders skillnad?
  • Anonym (Chans­a?)
    Thu 6 May 2021 22:34
    #1

    Gillar du honom, och han är singelpappa (inte gift, sambo osv) så chansa. Fördelen med att vara 21 som du är att man har tid att träffa fel person (inte väldigt fel person det har man aldrig tid med, men lite fel är helt ok).

    Så ge det en chans om du vill det. Känner du sedan att nej åldersskillnaden är för jobbig, osv. så kan du gå vidare. Men du är i en utmärkt position i livet att faktiskt kunna chansa.

  • Anonym (...)
    Thu 6 May 2021 22:36
    #2
    -1

    Jag har större åldersskillnad än så i min relation (40/22) och det funkar bra. 

  • Anonym (Hanna­) Trådstartaren
    Sat 8 May 2021 20:03
    #3
    Anonym (Chansa?) skrev 2021-05-06 22:34:38 följande:

    Gillar du honom, och han är singelpappa (inte gift, sambo osv) så chansa. Fördelen med att vara 21 som du är att man har tid att träffa fel person (inte väldigt fel person det har man aldrig tid med, men lite fel är helt ok).

    Så ge det en chans om du vill det. Känner du sedan att nej åldersskillnaden är för jobbig, osv. så kan du gå vidare. Men du är i en utmärkt position i livet att faktiskt kunna chansa.


    tack men har lite svårt, alltså jag har ju inga barn eller barnkontakt på det viset
  • Anonym (Hanna­) Trådstartaren
    Sat 8 May 2021 22:06
    #4

    puff

  • Anonym
    Sat 8 May 2021 22:08
    #5

    Som tillfällig underhållning, visst.
    Som långvarig relation, nej.

  • Anonym (Hanna­) Trådstartaren
    Sun 9 May 2021 22:37
    #6
    Anonym (Chansa?) skrev 2021-05-06 22:34:38 följande:

    Gillar du honom, och han är singelpappa (inte gift, sambo osv) så chansa. Fördelen med att vara 21 som du är att man har tid att träffa fel person (inte väldigt fel person det har man aldrig tid med, men lite fel är helt ok).

    Så ge det en chans om du vill det. Känner du sedan att nej åldersskillnaden är för jobbig, osv. så kan du gå vidare. Men du är i en utmärkt position i livet att faktiskt kunna chansa.


    Precis! Min kompis säger att han inte det någon ?fru? i mig och att han bara vill ha kul.

    Han har skickat att han inte glömmer mitt ansikte i en bra bemärkelse och frågar hur jag mår, pratar ingående om hans chefs roll och liknande. Imorgon ska vi på samma möte och han ville gärna prata allmänt med mig. Han ser jätte bra ut men blir ledsen för visst jag är 21 år men jag är självständig och har haft fast jobb i mer än 2 år, sköter mig och liknande.
  • Anonym (Hanna­) Trådstartaren
    Sun 9 May 2021 23:20
    #7
    Anonym skrev 2021-05-08 22:08:10 följande:

    Som tillfällig underhållning, visst.

    Som långvarig relation, nej.


    :(
  • Anonym (Man49­)
    Sun 9 May 2021 23:26
    #8

    Mest troliga

    Han vill ha en härlig sängkamrat när det passar honom

    Passar det dig ?

    Så passa på annars kan du ju tänka på hans fru och barn när han bestiger dig

    Klart han vill prata om hur duktig chef han är och allt ansvar

    Perfekta förspelet att impa med snack

  • Anonym (Katie­)
    Sun 9 May 2021 23:40
    #9
    +2

    Jag hade skippat det där, men inte pga av ålderskillnaden. Du vill inte vara bonusmamma när du är 21. Lev livet istället och bind inte upp dig med nån annans barn redan nu.

    Vill du ha en tillfällig kk, visst, kör på. Men jag skulle inte göra det. Du slösar ju bara tid.

  • Anonym (Ellin­or)
    Mon 10 May 2021 11:34
    #10
    Anonym (Katie) skrev 2021-05-09 23:40:05 följande:

    Jag hade skippat det där, men inte pga av ålderskillnaden. Du vill inte vara bonusmamma när du är 21. Lev livet istället och bind inte upp dig med nån annans barn redan nu.

    Vill du ha en tillfällig kk, visst, kör på. Men jag skulle inte göra det. Du slösar ju bara tid.


    Jag håller med det här. Du har ju precis kommit ut i vuxenlivet, inte vill du börja det med att bli bonusmamma heller. Jag skulle söka mig till någon som är ungefär i samma stadie som du själv istället. 
Svar på tråden Konstig ålders skillnad?