• Anonym (NA)

    Har jag klamydia eller urinvägsinfektion

    Hej!

    Det svider skitmycket när jag kissar men också när jag går, cyklar o rör på mig, ibland när jag bara slappnar av. Det är värst när jag kissar och speciellt när jag ska torka mig för det går inte alls, jag får bara dutta med pappret typ.. började för 3 dagar sen typ så har det blivit värre o värre och imorse när jag gick på toa så gjorde det så ont att jag måste göra något åt det. Jag har beställt klamydiatest men det tar för lång tid så ringde till kry och sen till vårdcentralen och där sa dom att jag ska gå till närakuten, så dit ska jag gå snart! Tänkte bara fråga om nån här vet vad det kan vara? Eller om någon har upplevt samma?

  • Svar på tråden Har jag klamydia eller urinvägsinfektion
  • Anonym (ssk)

    Kan vara vilket som, men du behöver omedelbar vård.

  • Anonym (NA)

    Efter att ha sökt vård så kom de fram till att jag har urinvägsinfektion och börjar idag min kur antibiotika. Däremot en grej jag inte tog upp med dom var att det gör ont i analen också. Alltså ni vet när man är hård i magen och bajsar så gör det ont efteråt och man är öm o det svider lite. Det var så för mig och då tänkte jag inget mer på det förens jag vaknade upp dagen efter och har fortfarande ont. Sen dess har det gjort mer och mer ont och jag kan typ inte bajsa för det känns som hela hålet är ett sår typ. Kan man få detta av urinvägsinfektion? Har nån upplevt det?

  • Anonym (NA)

    Jag hade inte urinvägsinfektion tydligen. Jag hade herpes:?)

  • Anonym (Skydda sig)

    Antar du inte skyddar dig när du ligger med okända, eftersom du trodde du hade klamydia. Hoppas du lärt dig en läxa.

  • Anonym (Vipp)
    Anonym (NA) skrev 2021-08-02 13:09:16 följande:

    Jag hade inte urinvägsinfektion tydligen. Jag hade herpes:?)


    Ajdå. :(

    Dags att byta sexvanor...
  • Anonym (dr oetker)
    Anonym (NA) skrev 2021-08-02 13:09:16 följande:

    Jag hade inte urinvägsinfektion tydligen. Jag hade herpes:?)


    Ajdå, hoppas du fick den lindriga varianten HSV1.
    Ett råd är att kolla upp det vilken av dem du har. 
    Hoppas du inte få några fler utbrott. 
Svar på tråden Har jag klamydia eller urinvägsinfektion