• Anonym (tjock­)
    Thu 13 May 2021 21:06
    1365 visningar
    19 svar
    19
    1365

    DT med tjock kuk

    Ni som kan deepthroat, hur tjock klarar ni? Jag har varit med kvinnor som gärna gör det men aldrig lyckats få in den riktigt. Blir några cm kvar och känns som att det verkligen tar stopp liksom. Längden är inte problemet, ca 17 utan verkar vara tjockleken. Mellan 15-16 i omkrets. Kan jag hoppas på att få uppleva det på riktigt eller är det för tjockt at få ner i halsen? Vissa gillar att man trycker på o forcerar lite, men är liksom rädd att skada när det tar stopp.

  • Svar på tråden DT med tjock kuk
  • Thu 13 May 2021 21:16
    #1

    Nej ingen tycker om att få en tjock kuk forcerad ned i halsen. Ingen. Däremot finns det tyvärr en hel del flickor och kvinnor som tror att deras värde ligger i att deras manliga partner blir riktigt nöjd med dem sexuellt och som även själva värderar sig med mannens ögon och därför är beredda på att gå med på det mesta rent sexuellt för att få uppskattning.

  • Anonym (Tjeje­n)
    Thu 13 May 2021 21:18
    #2

    Det gäller att öppna upp och göra fri passage. Jag för underkäken bakåt. Som typ ett ett underbett. Klart att det blir trångt i halsen men det är det som är själva grejen. Älskar att känna känslan att bli forcerad. Att inte riktigt kunna andas. Tror man måste verkligen måste gilla just det.

  • Anonym (Fördo­m)
    Thu 13 May 2021 21:43
    #3
    Drottningen1970 skrev 2021-05-13 21:16:35 följande:

    Nej ingen tycker om att få en tjock kuk forcerad ned i halsen. Ingen. Däremot finns det tyvärr en hel del flickor och kvinnor som tror att deras värde ligger i att deras manliga partner blir riktigt nöjd med dem sexuellt och som även själva värderar sig med mannens ögon och därför är beredda på att gå med på det mesta rent sexuellt för att få uppskattning.


    Du har fel. Det finns en del kvinnor som absolut njuter av munknull och djupa avsugningar. Jag själv tex. Jag blir otroligt kåt av det. Jag är 45 år, definitivt inte någon osäker kvinna som gör det för att jag känner mig tvungen. Det var jag som introducerade det för min sambo. Jag är inte direkt ensam om detta. Visst finns det kvinnor som gör saker de egentligen inte vill men påstå inte att det inte finns folk som gillar det. Du kanske inte gör det men det finns många med andra preferenser
  • Anonym (Snart 50 år)
    Thu 13 May 2021 21:51
    #4

    Jag klarar 20+ och den är säkert minst 15 cm i omkrets.. Har tagit den helt!! Men älskar att ta kuk i munnen och gärna hårt!!

  • Anonym (tjock­) Trådstartaren
    Thu 13 May 2021 21:56
    #5
    Anonym (Snart 50 år) skrev 2021-05-13 21:51:50 följande:

    Jag klarar 20+ och den är säkert minst 15 cm i omkrets.. Har tagit den helt!! Men älskar att ta kuk i munnen och gärna hårt!!


    Haha, jag vet vem du är, (och nu vet du vem jag är), och du kan nog känna dig lite träffad! Skrattande
  • Anonym (tjock­) Trådstartaren
    Thu 13 May 2021 22:02
    #6
    Anonym (Tjejen) skrev 2021-05-13 21:18:35 följande:

    Det gäller att öppna upp och göra fri passage. Jag för underkäken bakåt. Som typ ett ett underbett. Klart att det blir trångt i halsen men det är det som är själva grejen. Älskar att känna känslan att bli forcerad. Att inte riktigt kunna andas. Tror man måste verkligen måste gilla just det.


    Det är inte det att de jag träffat inte kan ta djupt. har träffat flera som verkligen kan ta tex en lång dildo hela vägen. Och brukar köra "rygg på sängen med huvet hängande", men känner som sagt tydligt hur det liksom tar tvärstopp när ett par cm är kvar. Har funderat på om det helt enkelt är för trångt... Brukar inte påpeka det för dem, men är ju rätt nöjd med dem som kan ta nästan hela med ett leende!
  • Anonym (Tjeje­n)
    Thu 13 May 2021 22:17
    #7

    Jag tror att rent generellt anses typ 16 i omkrets rätt så grovt. Men som sagt. Om man gillar känslan av att bli kvävd så är det ju bara ett +

    Personligen gillar jag det. Jaa:)

  • Anonym (tjock­) Trådstartaren
    Thu 13 May 2021 22:27
    #8
    Anonym (Tjejen) skrev 2021-05-13 22:17:27 följande:

    Jag tror att rent generellt anses typ 16 i omkrets rätt så grovt. Men som sagt. Om man gillar känslan av att bli kvävd så är det ju bara ett +

    Personligen gillar jag det. Jaa:)


    Jo jag vet ju det, men tänker att det finns en gräns för de flesta där för vad som är möjligt så att säga. 
    Är som sagt väldigt glad för de som kan det och känns ju inte som att det är läge att klaga på att det blir två cm kvar. Och tro mig, jag är hårdhänt nog att verkligen prova, men känns som om det är omöjligt just det sista.
    Men du då (Tjejen) gör det ont om han är för grov eller är det bara att pressa helt enkelt?
  • Anonym (Snart 50 år)
    Thu 13 May 2021 22:37
    #9

    Man kan träna bort kräkreflexerna men det kräver lite tålamod sen har ju såklart alla olika stora munnar!!

  • Anonym (Tjeje­n)
    Thu 13 May 2021 22:37
    #10
    Anonym (tjock) skrev 2021-05-13 22:27:53 följande:

    Jo jag vet ju det, men tänker att det finns en gräns för de flesta där för vad som är möjligt så att säga. 

    Är som sagt väldigt glad för de som kan det och känns ju inte som att det är läge att klaga på att det blir två cm kvar. Och tro mig, jag är hårdhänt nog att verkligen prova, men känns som om det är omöjligt just det sista.

    Men du då (Tjejen) gör det ont om han är för grov eller är det bara att pressa helt enkelt?


    Alltså vad pratar vi nu?

    Att både få fittan och munnen/ halsen fylld är ju för mig en sjukt skön dröm.

    Att få känna känslan.

    Har svårt att tala för andra just i denna fråga.
  • Anonym (tjock­) Trådstartaren
    Thu 13 May 2021 22:54
    #11
    Anonym (Snart 50 år) skrev 2021-05-13 22:37:45 följande:

    Man kan träna bort kräkreflexerna men det kräver lite tålamod sen har ju såklart alla olika stora munnar!!


    Precis, och vissa här har ju både vackert leende och fylliga läppar... Tungan ute Men har fått bra svar här och det är väl bara att trycka på lite mer nästa gg! Synd bara att hon som är bäst på det ofta har så mkt att göra i sina USA-möten.....  Flört
  • Anonym (tjock­) Trådstartaren
    Thu 13 May 2021 22:55
    #12
    Anonym (Tjejen) skrev 2021-05-13 22:37:53 följande:
    Alltså vad pratar vi nu?

    Att både få fittan och munnen/ halsen fylld är ju för mig en sjukt skön dröm.

    Att få känna känslan.

    Har svårt att tala för andra just i denna fråga.
    Ok, tolkar det som att tjock kuk inte är ett problem för dig! Härligt!
  • Anonym (Tjeje­n)
    Thu 13 May 2021 23:01
    #13

    Nope:)

  • Anonym (Rikti­gt läskig­t.)
    Thu 13 May 2021 23:16
    #14

    Tycker att DT är riktigt läskigt hon som gjorde detta på mig pressade ner den och det lät som hon skulle kräkas, kvävas och dö. Tårarna rann. Men när jag försökte dra mig ur höll hon fast...som hon ville dö. Vad gör man i det läget? Kämpar sig loss? Vad kan skadas på henne (eller mig) om jag bara rycker ur den? Eller om jag kämpar emot och försöker rycka bort henne?

    Ångesten när jag sedan kom när hon gjorde så, lät som hon skulle dö och jag kom ner i halsen på henne fick mig att känna mig riktigt vidrig :(

  • Anonym (Snart 50 år)
    Thu 13 May 2021 23:21
    #15
    Anonym (tjock) skrev 2021-05-13 22:54:40 följande:

    Precis, och vissa här har ju både vackert leende och fylliga läppar...  Men har fått bra svar här och det är väl bara att trycka på lite mer nästa gg! Synd bara att hon som är bäst på det ofta har så mkt att göra i sina USA-möten.....  


    Så dom andra var inte lika bra...
  • Anonym (tjock­) Trådstartaren
    Thu 13 May 2021 23:32
    #16
    Anonym (Riktigt läskigt.) skrev 2021-05-13 23:16:41 följande:

    Tycker att DT är riktigt läskigt hon som gjorde detta på mig pressade ner den och det lät som hon skulle kräkas, kvävas och dö. Tårarna rann. Men när jag försökte dra mig ur höll hon fast...som hon ville dö. Vad gör man i det läget? Kämpar sig loss? Vad kan skadas på henne (eller mig) om jag bara rycker ur den? Eller om jag kämpar emot och försöker rycka bort henne?

    Ångesten när jag sedan kom när hon gjorde så, lät som hon skulle dö och jag kom ner i halsen på henne fick mig att känna mig riktigt vidrig :(


    Det är inte för alla helt enkelt! Jag hade älskat det! Men vi är olika...
  • Anonym (tjock­) Trådstartaren
    Thu 13 May 2021 23:35
    #17
    Anonym (Snart 50 år) skrev 2021-05-13 23:21:46 följande:
    Så dom andra var inte lika bra...
    Nej, har träffat min DT-gueen! Men som jag fattat det här så är det bara att ta i lite mer.... Får väl göra det nästa gg! Skrattande 
  • Sat 15 May 2021 22:30
    #18
    Drottningen1970 skrev 2021-05-13 21:16:35 följande:

    Nej ingen tycker om att få en tjock kuk forcerad ned i halsen. Ingen. Däremot finns det tyvärr en hel del flickor och kvinnor som tror att deras värde ligger i att deras manliga partner blir riktigt nöjd med dem sexuellt och som även själva värderar sig med mannens ögon och därför är beredda på att gå med på det mesta rent sexuellt för att få uppskattning.


    Går inte att tala för alla
    Anonym (Riktigt läskigt.) skrev 2021-05-13 23:16:41 följande:

    Tycker att DT är riktigt läskigt hon som gjorde detta på mig pressade ner den och det lät som hon skulle kräkas, kvävas och dö. Tårarna rann. Men när jag försökte dra mig ur höll hon fast...som hon ville dö. Vad gör man i det läget? Kämpar sig loss? Vad kan skadas på henne (eller mig) om jag bara rycker ur den? Eller om jag kämpar emot och försöker rycka bort henne?

    Ångesten när jag sedan kom när hon gjorde så, lät som hon skulle dö och jag kom ner i halsen på henne fick mig att känna mig riktigt vidrig :(


    Du kanske över analyserar detta

  • Anonym (Gag)
    Mon 17 May 2021 05:31
    #19

    Djupt knull i halsen är fan det hetaste som finns. Innan man finner en kvinna som behärskar och gillar det har man inte riktigt levt till fullo.

Svar på tråden DT med tjock kuk