• Anonym (.)

    Vibrator till knull?

    Jag har en womanizer som jag tycker är för stor att använda samtidigt som jag blir penetrerad. Gillar missionären med benen upp men den är i vägen tycker jag, samma med bakifrån då den flyttar sig lite vid stötarna . Finns det nån smidigare vibrator att ha under sex och i vilka ställningar funkar det?

  • Svar på tråden Vibrator till knull?
  • Anonym (Wand)
    Anonym (.) skrev 2021-05-17 21:44:36 följande:

    Jag har en womanizer som jag tycker är för stor att använda samtidigt som jag blir penetrerad. Gillar missionären med benen upp men den är i vägen tycker jag, samma med bakifrån då den flyttar sig lite vid stötarna . Finns det nån smidigare vibrator att ha under sex och i vilka ställningar funkar det?


    Jag brukar ha en liten Wand-variant utan sladd som funkar kanon. Gillar att ligga på rygg med benen på mannens axlar, kommer åt bra då, även bakifrån eller sked tex funkar. De flesta ställningar där inte mannen ligger platt uppepå tycker jag funkar
  • Perjonsson

    Vad du ska ha är en gpunktstav med äggliknande top. Kostar 100kr och har långsamma starka vibrationer och du kankan vrida ner intensiteten. Smidig o enkel att hålla i och inte lika hysteriskt bi som de små bullet med bara en fart.

Svar på tråden Vibrator till knull?