• Anonym (DT)

    Djup ner i halsen

    Tråd för oss som älskar riktigt djupa knull i munnen. Gärna långt ner i halsen. Ni som bara tänker att det är äckligt eller förnedrande kan sluta läsa.

    Jag var över 40 när jag träffade min nuvarande kvinna. Hon är den första jag träffat som verkligen behärskar att ta kuken hela vägen ner. Det är så grymt hett och skönt. Och det bästa är att hon verkligen går igång på det själv. När jag knullat hennes mun och vackra ansikte ett tag är hon så kåt att det ofta går för henne direkt.

    Det är en fantastiskt krydda i sexlivet.

    Ni andra som gillar deepthroat. Vad använder ni för ställningar? Vi brukar köra henne på rygg med huvudet över sängkanten. Bra vinkel och jag kommer hela vägen in. Dessutom kommer jag åt och kan leka med hennes härliga bröst och fitta. Ställningen kan också lätt förvandlas till en 96a så jag kanslichef henne samtidigt som hon har min kuk stadigt i halsen. Underbart.

  • Svar på tråden Djup ner i halsen
  • Anonym (DT)

    Haha. Rättstavning. Kanslichef har inget här att göra. *kan slicka* skulle det stå.????

  • Anonym (*)

    Min man brukar munknulla mig så som du beskriver. Det är nice.

  • Sk007
    Anonym (DT) skrev 2021-05-18 06:19:13 följande:

    Tråd för oss som älskar riktigt djupa knull i munnen. Gärna långt ner i halsen. Ni som bara tänker att det är äckligt eller förnedrande kan sluta läsa.

    Jag var över 40 när jag träffade min nuvarande kvinna. Hon är den första jag träffat som verkligen behärskar att ta kuken hela vägen ner. Det är så grymt hett och skönt. Och det bästa är att hon verkligen går igång på det själv. När jag knullat hennes mun och vackra ansikte ett tag är hon så kåt att det ofta går för henne direkt.

    Det är en fantastiskt krydda i sexlivet.

    Ni andra som gillar deepthroat. Vad använder ni för ställningar? Vi brukar köra henne på rygg med huvudet över sängkanten. Bra vinkel och jag kommer hela vägen in. Dessutom kommer jag åt och kan leka med hennes härliga bröst och fitta. Ställningen kan också lätt förvandlas till en 96a så jag kanslichef henne samtidigt som hon har min kuk stadigt i halsen. Underbart.


    Så var mitt ex också. Bästa förspelet om målet var att få henne riktigt våt var att knulla hennes mun riktigt ordentligt. Att ha henne på rygg med huvudet utanför sängkanten var en favorit. Hon klarade inte riktigt hela min kuk men hon tog mer och mer för var gång vi övade.
  • Anonym (Mm)

    Jag är kvinna som är undergiven och njuter stort av att utmana mig i deepthroat. Brukar få beröm för mina skills :)

  • Fuskandeman

    Har bara haft en kvinna som klarat det också?

    Men det är som ni alla skriver män och kvinnor att det är skönt, sexigt och man går igång på det.

    Dock är min egen erfarenhet att om kvinnan inte gillar det dödar man hela sexet om man försöker. Hur är er erfarenhet där?

  • Anonym (Kvinna 40+)
    Anonym (Mm) skrev 2021-05-19 20:11:58 följande:

    Jag är kvinna som är undergiven och njuter stort av att utmana mig i deepthroat. Brukar få beröm för mina skills :)


    Kul att hitta nån likasinnad. Brukar också få cred för mina skills:)

    Blir bara så jäkla kåt. Gillar man dt och är lite kinky så tillkommer ju givetvis kräks. Tidigare tyckte jag det var lite jobbigt. Just för att det oftast blir en sån frän doft.
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-05-19 21:40:26 följande:
    Kul att hitta nån likasinnad. Brukar också få cred för mina skills:)

    Blir bara så jäkla kåt. Gillar man dt och är lite kinky så tillkommer ju givetvis kräks. Tidigare tyckte jag det var lite jobbigt. Just för att det oftast blir en sån frän doft.
    Har fått DT utfört men aldrig så hon kräks. En lite våt dröm för mig....
  • Anonym (Känsla.)

    I bland funkar det i bland inte. Men sjukt skönt när det funkar.

    Älskar att komma när hela härligheten är långt ner i svalget.

    Bästa ställningen för oss är när hon ligger på sidan och jag står på knä.

  • Anonym (DT)
    Fuskandeman skrev 2021-05-19 21:10:16 följande:

    Har bara haft en kvinna som klarat det också?

    Men det är som ni alla skriver män och kvinnor att det är skönt, sexigt och man går igång på det.

    Dock är min egen erfarenhet att om kvinnan inte gillar det dödar man hela sexet om man försöker. Hur är er erfarenhet där?


    Givetvis. Att hon gillar det är så klart en förutsättning. Som med all övrig sexuell aktivitet. Att köra ner kuken i halsen på någon som inte vill eller behärskar det är ju ett övergrepp.
  • Karlington
    Anonym (DT) skrev 2021-05-18 06:24:43 följande:

    Haha. Rättstavning. Kanslichef har inget här att göra. *kan slicka* skulle det stå.????


    Jag tycker du är lite elak nu. Varför har kanslichefen inget här att göra? Han kanske också vill vara med? Gråter
  • Anonym (DT)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2021-05-19 21:40:26 följande:

    Kul att hitta nån likasinnad. Brukar också få cred för mina skills:)

    Blir bara så jäkla kåt. Gillar man dt och är lite kinky så tillkommer ju givetvis kräks. Tidigare tyckte jag det var lite jobbigt. Just för att det oftast blir en sån frän doft.


    Just kräkset kan jag vara utan. Men mycket saliv och kladd är väldigt hett.
  • Anonym (Tjej)

    Jag tästa på min pojkvän för jag sa jag vill tästa å sen dess är jag beroende

  • AceJ
    Karlington skrev 2021-05-20 04:55:37 följande:

    Jag tycker du är lite elak nu. Varför har kanslichefen inget här att göra? Han kanske också vill vara med? 


    Eller hon? Hon kanske kräver ett rejält halsknull av en dominant hane efter en jobbig arbetsdag där hon chefat över ett gäng inkompetenta lyckramän?
  • Bingen
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-20 07:44:18 följande:

    Jag tästa på min pojkvän för jag sa jag vill tästa å sen dess är jag beroende


    Men oj då - spännande Kul att höra att det följ dig i smaken.
Svar på tråden Djup ner i halsen