• Anonym (Ledsen)

    Tjatar om att jag ska berätta för mig bästa vän att jag "kommit". Men jag kommer ju aldrig...

    Min kille verkar inte acceptera hur min njutning ser ut.

    Dvs mjuka smek, ömhet, långsamt utan stress och press på att komma, ögonkontakt, passion.

    Jag har gång på gång sagt hur jag vill ha de, men han verkade glömma. Så jag skrev ner allt i detalj så han skulle komma ihåg. Men fortfarande inget... Jag frågade han om han inte brydde sig om de jag skrivit vilket han svarade på att Nej de gjorde han inte, "eftersom de ändå inte stämmer".

    Sex blev bråk eftersom jag inte kommer, jag blir alltid så besviken efteråt. Tillslut satte han ned foten och sa att han tappar all lust när jag blir så sur efter vi haft sex varje gång eftersom jag inte kommer.

    (Kan säga att förspelet jag får är att han ger mig pussar på halsen och munnen samtidigt som han juckar mot mig i ca 10 min. Majoriteten av gångerna rör han inte alls mig mellan benen. Och de få gångerna han gör de så är de hårt och fort med förväntade stön från mig, annars så tror han jag är sur och så blir han sur.)

    Iaf, jag började fejka eftersom jag inte ville han skulle tappa lusten till mig. Han var ändå inte nöjd, han kände fortfarande press för att jag "inte skulle komma och bli sur". Jag började då fejka att istället för att komma av att jag tar på mig själv när vi har sex så "kommer" jag av vanligt sex. Han berättade att när jag började komma såhär så försvann all press från han.

    Han tjatat var och varannan dag om hur jag måste berätta för mina vänner att han får mig att komma med penetrering. Att han har hittat "en knapp" han bara kan trycka på om och om igen så jag kmr flera gånger.

    "Nästa gång ska du komma ännu fler gånger" brukar han säga. Eller "nu ska du bara få anal orgasm också".

    Det känns så fruktansvärt. Självklart skulle jag aldrig börjat fejka men jag ångrar de ändå inte för nu är de ingen press för att han ska tappa lusten för mig eller sex.

    Jag tog över all press, hans och min.

    Jag kommer ju aldrig när vi har sex, faktum är att jag inte ens hinner blir kåt... så går han och snackar om anala orgasmer....

    2 gånger har jag kommit med han på 7 år.

    Första gången var när han använde en leksak på mig som han blir jätte sur om jag föreslår vi ska använda. Han tyckte leksaker förstör.

    Andra gången var när han smekte min kropp innan så jag hann bli sugen och kåt.

    Ikväll bråkade vi igen trotts allt. Han tjatar och tjatar om att skaffa barn, jag vill inte än, är inte redo.

    Han blir sur och säger att jag inte vill ha barn med han och på ngt sätt lyckats han få mig till att gå med på att han ska komma I mig idag. Väl under sexet säger jag att jag ångrat mig och inte vill att han ska komma i mig.

    Han kommer ist i min mun, vilket han alltid gör. Absolut inte något jag egentigen gillar men han gillar de så mkt så jag gör de för honom. Jag gör allt för honom... det känns som att gör jag bara de här också så kommer jag få något tillbaka. Men de får jag aldrig. Så... nu är han sur för att han inte fick komma I mig också.

    Han hatar också glidmedel, även vid analsex.

    Och de är intr som att jag hinner bli våt av juck rörelser. Så nu har han börjat klaga på att de gör ont för han i början för jag inte är våt. Istället för att smeka mig på de sättet jag beskrivit så har jag istället fått börja smörja in mig själv med glidmedel när han inte ser eller spottar i handen. "Ååh du är så våt" säger han då. Men frågar jag om glidmedel så blir han sur och tar de som en förolämpning.

    Väl under sexet måste jag stöna. Annars slutar han och frågar vad som är fel. Jag måste bita mina läppar, skaka osv och dra på största skådespelet för annars blir de bråk för han tror jag inte är kåt.

    Jag har försökt att förklara att porr inte är samma sak som sex, men han förstör inte. Desto mer som i en porrfilm, desto bättre och mer nöjd blir han, och för mig är de tvärtom.

    Vet inte vad jag vill med de här egentligen. Är bara så ledsen... vill ha närhet, intimitet och kärlek.

    Vill kunna få komma utan press, utan att han klagar på att det tar alldeles för lång tid. (Behöver 20 min för att kunna komma). Önskar bara han njöt av att göra det skönt för mig men de gör han inte. Är bara så ledsen...

    Och jag kan aldrig berätta de här för honom. Jag har försökt med allt för att få han att lyssna på mig men de går inte.

    Ni kanske undrar varför jag inte bara säger nej till sex men de vill jag inte. Jag levde tidigare med en man som alltid qa nej till mig samtidigt som han runkade till porr och direkt när jag lämnade huset eller vara med horor bakom min rygg. Jag vet hur de känns att få höra nej gång på gång. Det går så ont och jag vill inte han ska känna så.

    Dessutom vill jag ju ha sex och hoppas vara gång att han ska ha tagit in hur jag sagt att han ska göra.

  • Svar på tråden Tjatar om att jag ska berätta för mig bästa vän att jag "kommit". Men jag kommer ju aldrig...
  • Anonym (Jag)

    Herrejisses vad din kille verkar kass! Jag skulle då inte vilja hoppa i säng med honom. Och varför i helvete tjatar han få att du ska berätta om dina orgasmer (nu är de visserligen fejkade) för dina vänner. Vad har de med det att göra?

    Bara av att läsa det du skriver om honom gör mig avtänd. Så vansinnigt egocentrisk kille.

  • Anonym (Stina)

    Men vad är det för jävla idiot till man? Jag blir på riktigt äcklad av det du beskriver som ert sexliv så det är verkligen inte konstigt att du inte kommer. Han verkar ha nån fix idé runt hur sex ska vara och så kan han inte acceptera att det inte är så. Och att just den kvinnliga orgasmen ska vara så himla mystisk och mytomspunnen känns ju rätt löjligt. Han vill inte ha förspel, inte använda glidmedel, smeker dig inte - vem kommer på det viset? Ingen jag känner. Jag hoppas du inte tvekar kring vad som är normalt här.

    Att du fejkar är också helt normalt - det gör kvinnor när orgasmen blir till manlig prestige och det blir tjafs om man inte kommer.

    Tycker absolut inte du ska ha sex på sätt du inte vill och som inte ger dig någon njutning. Att din kille vill att du har det säger en del om honom som person. Och jag ger mig katten på att han har liknande tendenser även utanför sovrummet, inte sant? Tjatar och surar sig till saker som är dina personliga val och som borde styras av vilja och lust. Mer intresserad av vad han kan visa upp snarare än vad som verkligen är. Eller?

  • Friger

    Hehe, jo han låter verkligen kass. Men det verkar inte vara någon risk att han ska vara varaktigt otrogen mot dig i vart fall! :P

  • Anonym (.)

    Varför är du ens tillsammans med honom, han har ju noll respekt för dig, samt att han inte bryr sig om dig. 

  • Anonym (Stina)

    Dessutom tycker jag du verkar ha en skev syn på vem det är synd om här. Om du säger nej till att ha obehagligt fejk-sex med en kille är det inte synd om honom för att han får ett nej. Att ditt ex föredrog porr framför sex med dig är inte samma sak som att du vill få orgasm när du har sex med din kille.

    Jag tror du behöver reda ut lite saker och stärka dig själv. Kanske prata med en terapeut? Du behöver ju inte prata om sex om du inte vill men kanske om att du sätter andras oviktiga behov framför sina egna viktiga behov?

  • Fiona M

    Alltså.
    Att vara dålig i sängen kan man ju jobba på, men han är ju helt ointresserad av din njutning och behandlar dig, från vad du skriver, ganska illa.

    Vad har ni som är bra?
    Vad för fint är det som bara han kan få dig att känna?

  • FtS70

    Vilken bedrövlig partner. Vad har han i övriga livet som väger upp hans obehagliga tendenser i sovrummet?

  • Anonym (Men fy)

    Men oj vilket dåligt beteende och omoget han har! Han verkar helt ha missat hur vi tjejer behöver ha det och att vi oftast måste kämpa hårt för att få orgasm.

    Att tro att man blir kåt av inget förspel alls och när man redan vet att det inte lär bli nån orgasm gör ingen i hela världen kåt. Varför inte låta dig ha leksaker om det hjälper dig? Vilken värld lever han i?

    Förlåt men jag kollade faktiskt när du skrivit tråden för tänkte att det var en fredagstråd. Snälla lämna idioten!

    Han utnyttjar dig och tar dig absolut inte på allvar. Hade min man betett sig så hade vi inte levt ihop idag.

    Du ska INTE gå med på nåt sexuellt som du inte är bekväm med. Det är över gränsen. Har han inte fattat det nu så kommer han aldrig göra det. Har bara ett tips. Lämna <3 kram

  • Anonym (Nej)

    Det här är ju på gränsen till övergrepp... :/ 

  • Anonym (dumpa)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-05-18 09:47:20 följande:

    Min kille verkar inte acceptera hur min njutning ser ut.
     Jag frågade han om han inte brydde sig om de jag skrivit vilket han svarade på att Nej de gjorde han inte, "eftersom de ändå inte stämmer".


    Du har skrivit en lång text men egentligen kokar allt ner till detta som du skrev.

    Du KAN inte var tillsammans med en person som tänker på det sättet. Oavsett om det handlar om sex eller något annat så är hans sätt att tänka givetvis helt galet. Du är inte en sak, han kan inte bestämma hur du upplever sex.
    Du har varit hur tydlig som helst, t.o.m skrivit ner det till honom - och han bara skiter i det! INTE OK! 

    Du vill inte leva på det här sättet, tänkt dig decennier ihop med denne man? 
    Gör slut, nu idag. Du behöver inte förklara mer, han tar ju ändå inte in det. 
Svar på tråden Tjatar om att jag ska berätta för mig bästa vän att jag "kommit". Men jag kommer ju aldrig...