Inlägg från: En manlig man |Visa alla inlägg
  • En manlig man

Hon förstörde mig....

Enbättreman skrev 2021-11-10 11:18:22 följande:

Uppdatering om nån är intresserad.

Fortfarande skilda, hon kom för nån månad sedan och sa att hon ville starta om och bevisa att det är mig hon älskar, att det aldrig skulle hända igen. Jag bad henne dra åt helvete och sedan dess har hon försvunnit.

Jag undrar om jag någonsin kommer kunna lita på en kvinna tillräckligt mycket för att inleda ett förhållande igen...och jag undrar också om de som är otrogna inser hur mycket de förstör sin partner om otroheten avslöjas?

Jag tänker fortfarande på det som hände varje dag....när ska det gå över?

Dax att ta tag i situationen nu. Det finns många som förlåtit otrohet. Det finns ju t.o.m massor med män som lånar ut sina kvinnor som luder åt andra män. Alternativet är väl att gå vidare och hitta någon ny eller leva olycklig.

Det största problemet som jag ser det är att ni har ju varit skilda ett tag och hon har säkert levt loppan med andra män under den tiden. Själv har du mått dåligt och längtar efter henne. Hon har tröttnat nu och insett att du var ganska bra och hon trivdes rätt bra ändå ihop med dig. Personligen skulle det kännas betydligt värre än otrohet vid ett tilfälle.
Svar på tråden Hon förstörde mig....