• Anonym (Lite ego kanske.)

    Är detta normalt? ok? (riktat till män)

    Om du var tillsammans med en kvinna och hittade hennes porr, eller ännu mer tydligt, gick in när hon onanerade till porr. Skulle det då ha betydelse vilken porr det är?

    Om det visade sig att porren var att hon hade filmat sig själv när hon onanerade och onanerade till synen av sig själv när hon onanerar...en slags inception. Onani till min egen onani så att jag kan onanera när jag onanerar. Eller mindre fånigt uttryckt. En slags egogrej. Avtändande? Stört?

  • Svar på tråden Är detta normalt? ok? (riktat till män)
  • Bingen

    För mig hade inte spelat någon roll. Hade ett ex för många år sen som låg hemma i soffan och onanerade till en porrfilm när jag plötsligt kom inrusandes för att jag hade glömt något hemma. Hon blev både ställd o generad över det hon gjorde. Jag blev så oerhört glad så jag bekräftade henne och sa att det är så underbart att se att hon också gillar det. Jag gick fram till henne, böjde mig ner o börja slicka henne medan hon körde sin dildo. Sen när hon kom reste jag mig upp och sa "Jag älskar dig - ses ikväll så fortsätter vi mera sen". Efter det va det inga konstigheter och skönt att vi inte behövde smyga mer för varann.

  • Friger

    Näe, jag hade mest blivit förvånad. Ovanlig grej att onanera till. Men inget jag skulle bli arg på.

    Brukar över lag inte bry mig så mycket om min tjej onanerar eller inte. En del vet jag gjort det andra har jag ingen aning. En del gillar att man är med när dom gör det. Kan vara skoj. Tittar dom på porr eller inte under tiden gör detsamma.

  • KimLinnefeldt

    Ständigt denna jakt efter "det normala"....

    Det enda viktiga är hur det känns för henne och för dig. Jag skulle bli glad om hon gjorde något sånt, bejakade sin lust och sin kropp.

    Och på den ljusa sidan: Hon tittar inte på andra män...

  • Tukt

    Vad spelar det för roll om det är "normalt" eller ej? Och hur kan en ens mäta upp det du beskriver för att få en chans att säga det är normalt eller onormalt?

  • Anonym (Göran)

    Det låter sexigt ja det går jag igång på.

  • Tecum

    Låter väldigt udda men inget som jag skulle bli arg för eller betrakta som stört.

  • Anonym (Nice ju)

    nej, skulle inte ta illa upp eller blir kränkt. Hade dock frågat om jag kunde få vara med, hjälpa till eller kanske få titta på.

    Hade hon däremot tittat på gangbang, interracial-porr så hade jag tagit illa upp. 

  • Anonym (Kul)

    Men va fan det var väl lite ovanligt och kul.

    Fråga om ni kan kolla på det tillsammmans nästa gång ni har sex eller kanske onanera ihop.

    Fick precis reda på att min fru tittar på interracial porr ibland. Inget jag går igång på men om hon gillar det så är det okay med mig.

    Själv skulle jag skämmas om min fru såg vad jag kollar på. (Typ bang my wife, etc...)

  • AnnaZL

    Är kvinna, men detta är ju det allra enklaste sättet att säkerställa att en tittar på etiskt producerad porr, smart!

  • theotherone

    Helt ok för min del. Jag har spelat in mig när jag onanerar och nog fanken går jag igång på att kolla på mig själv! Haha, jag är väl narcissist eller nåt.

  • Anonym (Vem vet)

    Tror det kanske är vanligare än vad man tror. Eller rättare sagt, än vad männen tror.

    Jag själv brukar göra det ibland. Syftet från början är att just kanske för spela in och för att visa/ skicka till någon. Men nog går jag i gång på att se mig själv kåt, se min egen fitta i närbild, höra mig stöna och se mig ge mig hän. Det är läckert.

  • Berget1977

    Nu är ju jag i och för sig man, så kanske fel för mig att uttala mig, men jag har som vana att spara alla klipp från sexchattar där jag sprutar och kan mycket väl sitta och titta på dom själv och bli kåt.

    Men sen har jag nog ett antal lösa skruvar också... Tungan ute

  • KimLinnefeldt
    Berget1977 skrev 2021-05-23 17:02:20 följande:

    Nu är ju jag i och för sig man, så kanske fel för mig att uttala mig, men jag har som vana att spara alla klipp från sexchattar där jag sprutar och kan mycket väl sitta och titta på dom själv och bli kåt.

    Men sen har jag nog ett antal lösa skruvar också... Tungan ute


    Hellre lösa skruvar än fastrostade.
  • ungvard
    Berget1977 skrev 2021-05-23 17:02:20 följande:

    Nu är ju jag i och för sig man, så kanske fel för mig att uttala mig, men jag har som vana att spara alla klipp från sexchattar där jag sprutar och kan mycket väl sitta och titta på dom själv och bli kåt.

    Men sen har jag nog ett antal lösa skruvar också... Tungan ute


    Detta har jag också gjort förr. Tror det kan vara att någon kvinna har sett på det som kåtar upp men vet ej!
Svar på tråden Är detta normalt? ok? (riktat till män)