• Anonym (Knulldocka)

    Jag ställer upp på sex

    Alla dessa trådar då den ena partnern, oftast kvinnan, inte vill ha sex l en relation. Jag är en medelålders kvinna som inte har något sexbehov alls. Min man däremot blir skogstokig om han inte får knulla. Vi har för övrigt ett jättebra förhållande. Han får ändå ligga med mig två gånger i veckan fast jag inte har något utbyte av det. Jag tycker iaf om att se honom njuta av sexet. Lite glidmedel i fittan sen juckar han på i 10 minuter, sen är det klart. Jag tycker inte om att han sprutar i fittan. Det blir så kladdigt. Han får avsluta i en kondom eller dra sig ur och tömma sig på min mage eller rumpan. Har jag mens suger jag av honom men tar inte sperman i munnen, inget konstigt med det heller. Ni tycker säkert att detta är förkastligt men det räddar vår relation och jag mår inte dåligt att vara knulldocka. Han vill nog ännu mera då jag vet att han runkar också. 

  • Svar på tråden Jag ställer upp på sex
  • Anonym

    Förmodligen skrivet av en man som tycker att kvinnor ska göra såhär

  • KimLinnefeldt

    Skönt att ni verkar ha hittat en modell som funkar för er. Tycker ändå lite synd om mannen som inte kan förvänta sig något gensvar, någon ömsesidig njutning. Det är det bästa med att älska, som en enda kropp.

  • New  Dawn
    Anonym skrev 2021-05-18 22:03:46 följande:

    Förmodligen skrivet av en man som tycker att kvinnor ska göra såhär


    Eller av en kvinna som vill få det till att det bara är män som njuter av sex. Finns ju någon (några?) kvinna(or)som gärna biter sig fast vid denna ståndpunkt och dyker upp i olika trådar.
    Jag ensam har ansvar för hur jag väljer att tolka det jag ser
  • Anonym (G)

    Tråkigt att du inte får ut något av sexet.

    Hoppas du får något i gengäld av din man.

    Tar du medicin som påverkar din sexlust negativt?

  • Anonym (Knulldocka)
    Anonym (G) skrev 2021-05-19 15:16:46 följande:

    Tråkigt att du inte får ut något av sexet.

    Hoppas du får något i gengäld av din man.

    Tar du medicin som påverkar din sexlust negativt?


    Det finns medicinska skäl bakom. Vill inte gå in på det här. Det är nog fem år sen jag fick en orgasm senast. Min man är oerhört tacksam att han får utlopp för sin sexualitet. Han vill mera, men två gånger i veckan får räcka. Vet att han runkar mellan samlagen. 
  • Anonym (IsakIncel)

    Jag tycker fler tjejer borde ställa upp.

  • Anonym (Var rädd om dig)

    Var rädd om dig. Jag har varit i liknande situation och tyckte först att det kändes ok att ställa upp. Men sedan smög sig äckelkänslor på mig och det tog många många år att återta min sexualitet. Jag kan fortfarande på flashbacks.

  • Anonym (Knulldocka)
    Anonym (Var rädd om dig) skrev 2021-05-20 09:38:25 följande:

    Var rädd om dig. Jag har varit i liknande situation och tyckte först att det kändes ok att ställa upp. Men sedan smög sig äckelkänslor på mig och det tog många många år att återta min sexualitet. Jag kan fortfarande på flashbacks.


    Inga problem så. Jag mår inte dåligt av att ställa upp. Jag kan tycka det är skönt när jag känner kuken i mig men sen händer det inte mer. Har även testat klitorisvibrator men funkar inte på mig.  
Svar på tråden Jag ställer upp på sex