• Anonym (Bull)

Lockar en upptagen kvinna dig?

Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?
  • Anonym (rätt ska va rätt)
    Tukt skrev 2021-05-21 15:07:42 följande:

Ännu en sådan där tråd där en del tror att deras argument är starkare för att de skriver långa inlägg.
    Men... jag känner mig lockad av att ge något en person inte kan få. Vem det än är.
    Kan jag göra en gift kvinna må lite bättre för stunden så kan de ge mig något igen,
    Men att det ska finnas några spännande, maktmotiv av att penetrera eller på annat sätt ha sex med en gift går bort. Allt så bygger på maktlekar ska man vara öppen med.

Spelar det någon roll för dig om hon har sex med dig med sin partners medgivande eller utan?
  • Anonym (Hårdare)
    Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-21 14:54:24 följande:

Enkel statistik: De allra flesta förhållanden är INTE öppna, de allra flesta som är ligger med andra gör det INTE med sin partners medgivande.

Men allt detta kan ju lätt undvikas genom att ställa frågan. Men det verkar ju du tycka är alldeles för känsligt... hmmm undrar vad det beror på

Visst kan man fråga men allvarligt så är det väl inte troligt att man, innan man hånglar loss eller vad man nu gör, frågar om hen har en annan partner? Tänk själv om man träffar på någon snygging på krogen så är det väl inte den första frågan man ställer
  • Tukt
    Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-21 15:29:26 följande:
    Spelar det någon roll för dig om hon har sex med dig med sin partners medgivande eller utan?
    Nja. Jag vill ju i grunden inte att människor alls ska vara otrogna, men respekterar att det ibland kanske är det minst dåliga alternativet.
    Så egentligen bättre om de gör det öppet. Men samtidigt är nog de mest behövande, de som heller inte gör det öppet.
    Så svårt fråga.
  • Anonym (Bull)
    Anonym (Hårdare) skrev 2021-05-21 12:38:10 följande:

Fanns det inte en likadan tråd tidigare där någon frågade om kvinnor lockas av att förföra en upptagen man?

TS här! Har ingen aning faktiskt!
  • Anonym (Hårdare)
    Tukt skrev 2021-05-21 17:17:59 följande:

Nja. Jag vill ju i grunden inte att människor alls ska vara otrogna, men respekterar att det ibland kanske är det minst dåliga alternativet.

Så egentligen bättre om de gör det öppet. Men samtidigt är nog de mest behövande, de som heller inte gör det öppet.

Så svårt fråga.

Ja alltså jag kom att tänka på att hjälpa en kvinna att ta steget att komma ur en dålig relation och som söker trygghet med mig. Skulle ha svårt att säga nej och hålla tillbaka känslor då
  • Anonym (Gärna som älskarinna)
    Anonym (rätt ska va rätt) skrev 2021-05-21 14:51:07 följande:
    Ja, eller menar du att det är omöjligt att fråga någon du tänkt knulla med om hon har en partner? På vilket sätt menar du att ställa den frågan skulle vara känsligare än att delta i en otrohet?

Japp, att knulla andra bakom ryggen på sin partner utan sin partners medgivande ÄR ett svek, att delta i det är att delta i ett svek. 

Hur menar du att du eller jag skulle kunna räkna med att jag får ett 100% ärligt svar?

Hur tänker du människa, mot bakgrund att du själv så ofta pratar om människors lögner och svek???

Läs ovan sakta åtminstone tre gånger så kanske du förstår vad jag menar?

• Anonym (Gärna som älskarinna)
    Enkel statistik: De allra flesta förhållanden är INTE öppna, de allra flesta som är ligger med andra gör det INTE med sin partners medgivande.

Men allt detta kan ju lätt undvikas genom att ställa frågan. Men det verkar ju du tycka är alldeles för känsligt... hmmm undrar vad det beror påDrömmer

Varför citerar du mig när du pratar om något helt annat?

OBS jag skrev att:
    "Jag begränsar (BEGRÄNSAR) mig tydligt till att endast prata om de kvinnor som är öppna för att träffa en extra man.
    Hur kan du inbilla dig själv att du kan ha någon aning om hur stor andel av dessa kvinnor som lever i någon typ av öppet förhållande eller liknande?

Du skriver om något HELT ANNAT när du skriver om statistik för generellt ALLA FÖRHÅLLANDEN.
    Klarar du inte att greppa den oändligt avgörande skillnaden?

Du måste försöka läsa (gärna tre gånger långsamt) och förstå vad jag skriver innan du citerar mig och sedan blandar ihop allt och du skriver om något helt annat.
    Om du har svårt att förstå vilken tydlig begränsning jag göra ovan så fråga gärna så ska jag försöka förtydliga ännu mera för dig.
  • Underhill

Nä, inte att hon är upptagen i sig?inte det som lockar. Sen kan det eventuellt vara praktiskt beroende på hur man ser på det.

• Dirtyminded

Mina senaste 4 älskarinnor har alla varit i förhållanden på sitt håll. 

Fantastisk sex! Förbjudet, hett, snabbt och dirty oftast, och ibland längre och djupare... 

Ska man vara otrogen själv är det helt klart enklare om den du är det med är i samma situation.

Man är då förmodligen också på samma våglängd, kanske har ett uppdämt behov av uppmärksamhet, kåthet, fysisk attraktion, etc...

Så är det någon därute som sitter fast i ett exprimentlöst, lite vardagstråkigt sexliv och känner att de vill leva upp det med lite heta dejter,  het telesex eller lite porriga mess/chatt... skicka ett PM! FlörtTungan ute

• Anonym (Busig)

Men allt detta kan ju lätt undvikas genom att ställa frågan. Men det verkar ju du tycka är alldeles för känsligt... hmmm undrar vad det beror på

Pga av det som står i en annan tråd. Att de flesta vill leva med sin partner, men att det är spännande med det hemlighetsmakeri som en affär innebär. De flesta vill inte dela sin partner - inte heller de som är otrogna - hur märkligt det än kan låta. Därför tror jag att det där med öppna förhållanden inte är så lockande.

Jag har snarare förstått det som att de flesta som är otrogna har en längre affär med en person (kanske flera år lång) och att det egentligen inte är intressant att ligga runt med flera, utan att otroheten handlar om att man hittat en person man klickat med och vill ha jättemycket. När det sen tar slut kan det mycket väl vara så att personen aldrig är otrogen igen - alltså med någon annan.
Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?