Lockar en upptagen kvinna dig?
Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?
Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?
Ännu en sådan där tråd där en del tror att deras argument är starkare för att de skriver långa inlägg.
Men... jag känner mig lockad av att ge något en person inte kan få. Vem det än är.
Kan jag göra en gift kvinna må lite bättre för stunden så kan de ge mig något igen,
Men att det ska finnas några spännande, maktmotiv av att penetrera eller på annat sätt ha sex med en gift går bort. Allt så bygger på maktlekar ska man vara öppen med.
Enkel statistik: De allra flesta förhållanden är INTE öppna, de allra flesta som är ligger med andra gör det INTE med sin partners medgivande.
Men allt detta kan ju lätt undvikas genom att ställa frågan. Men det verkar ju du tycka är alldeles för känsligt... hmmm undrar vad det beror på
Fanns det inte en likadan tråd tidigare där någon frågade om kvinnor lockas av att förföra en upptagen man?
Nja. Jag vill ju i grunden inte att människor alls ska vara otrogna, men respekterar att det ibland kanske är det minst dåliga alternativet.
Så egentligen bättre om de gör det öppet. Men samtidigt är nog de mest behövande, de som heller inte gör det öppet.
Så svårt fråga.
Hur menar du att du eller jag skulle kunna räkna med att jag får ett 100% ärligt svar?
Hur tänker du människa, mot bakgrund att du själv så ofta pratar om människors lögner och svek???
Läs ovan sakta åtminstone tre gånger så kanske du förstår vad jag menar?

Nä, inte att hon är upptagen i sig?inte det som lockar. Sen kan det eventuellt vara praktiskt beroende på hur man ser på det.
Mina senaste 4 älskarinnor har alla varit i förhållanden på sitt håll.
Fantastisk sex! Förbjudet, hett, snabbt och dirty oftast, och ibland längre och djupare...
Ska man vara otrogen själv är det helt klart enklare om den du är det med är i samma situation.
Man är då förmodligen också på samma våglängd, kanske har ett uppdämt behov av uppmärksamhet, kåthet, fysisk attraktion, etc...
Så är det någon därute som sitter fast i ett exprimentlöst, lite vardagstråkigt sexliv och känner att de vill leva upp det med lite heta dejter, het telesex eller lite porriga mess/chatt... skicka ett PM! 

Enkel statistik: De allra flesta förhållanden är INTE öppna, de allra flesta som är ligger med andra gör det INTE med sin partners medgivande.
Men allt detta kan ju lätt undvikas genom att ställa frågan. Men det verkar ju du tycka är alldeles för känsligt... hmmm undrar vad det beror på