• Anonym (Bull)

Lockar en upptagen kvinna dig?

Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?
  • Anonym (rätt ska va rätt)
    Anonym (Busig) skrev 2021-05-24 17:48:35 följande:
    Pga av det som står i en annan tråd. Att de flesta vill leva med sin partner, men att det är spännande med det hemlighetsmakeri som en affär innebär. De flesta vill inte dela sin partner - inte heller de som är otrogna - hur märkligt det än kan låta. Därför tror jag att det där med öppna förhållanden inte är så lockande.

Jag har snarare förstått det som att de flesta som är otrogna har en längre affär med en person (kanske flera år lång) och att det egentligen inte är intressant att ligga runt med flera, utan att otroheten handlar om att man hittat en person man klickat med och vill ha jättemycket. När det sen tar slut kan det mycket väl vara så att personen aldrig är otrogen igen - alltså med någon annan.
    Ok, men vad har detta med ansvar för sina handlingar att göra?

Oavsett av vilken anledning man gör det och med hur många man gör det med så har väl var och en fortfarande ett ansvar för sina handlingar, den som är otrogen för sin otrohet och den som deltar för sitt deltagande?
  • Anonym (Jo)

En upptagen person lockar inte

• Frångötet

Synd att jag inte kan hitta en upptagen kvinna i Göteborgsområdet!!

Hade vart kul att få prova!

• spjuver

Ser det som en utmaning. Har själv fått uppleva detta fenomen, har lyckats få umgänge med 2 upptagna kvinnor. Resultatet har varit lyckat, en av kvinnorna har sagt att hon aldrig upplevt så bra sex och vi har fortfarande kontakt och försöker träffas diskret när det finns lämpligt tillfälle. Roligt att kunna tillfredställa en upptagen kvinna på ett sätt som hennes man inte lyckas med trots att dom har hållit ihop i 5år nu.

• Anonym (norrmannen)
    spjuver skrev 2021-06-03 09:43:53 följande:

Ser det som en utmaning. Har själv fått uppleva detta fenomen, har lyckats få umgänge med 2 upptagna kvinnor. Resultatet har varit lyckat, en av kvinnorna har sagt att hon aldrig upplevt så bra sex och vi har fortfarande kontakt och försöker träffas diskret när det finns lämpligt tillfälle. Roligt att kunna tillfredställa en upptagen kvinna på ett sätt som hennes man inte lyckas med trots att dom har hållit ihop i 5år nu.

En helt otrolig känsla, själv är jaf nästan blivit häktad  på detta. Älskar upptagna och utsvultna mogna kvinnor ca. 50-55 +
  • Anonym (Bull)

En kvinna i förhållande som söker sex är på något sätt begränsad i sitt förhållande. Endera tänder hon inte på mannen eller så får hon inte det hon vill ha i sängen. Att hon är upptagen borgar även för att hon är diskret eller alternativt har tillåtelse från mannen att ligga med andra. Risken att bli upptäckt eller att det skulle bli jobbiga stunder minskar om man jämför med att som själv i förhållande dejta med en singelkvinna som kanske vill ha mer än bara sex.

• Anonym (Kaffedraken)

Jag är otroligt tänd på en kvinna som är upptagen. Hon känns lite flirtig och jag har många porriga tankar om henne. Fantiserar ibland om att hon säger till mig att hon vill ses, kanske att de har öppet förhållande t ex. 

• Anonym (Anonym)
    Underhill skrev 2021-05-23 12:56:45 följande:

Nä, inte att hon är upptagen i sig?inte det som lockar. Sen kan det eventuellt vara praktiskt beroende på hur man ser på det.

Ja, jag är kvinna men har hört från manliga vänner hur de ser på det. De menar att det är lugnare om kvinnan är gift eller i alla fall i ett stadigt förhållande, och helst även har gemensamma barn med maken, för då är risken mindre att hon ska lämna förhållandet och bli klängig och krävande.

Detta är nog ett evigt problem mellan män och kvinnor, att män ofta bara vill ha sex, mys, kvinnligt sällskap - no strings attached. Medan kvinnor vill ha en relation, även om hon från början påstår sig vara OK med att det bara ska vara ett lättsamt förhållande, och att bröllop, barn och hus inte finns vid horistonten. Sex månader in så tjatar hon om detta ändå. Den gifta kvinnan/modern har redan fått allt detta en gång, för henne är det inte panik att få uppleva det igen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-05-25 10:18:31 följande:
    Ja, jag är kvinna men har hört från manliga vänner hur de ser på det. De menar att det är lugnare om kvinnan är gift eller i alla fall i ett stadigt förhållande, och helst även har gemensamma barn med maken, för då är risken mindre att hon ska lämna förhållandet och bli klängig och krävande.

Detta är nog ett evigt problem mellan män och kvinnor, att män ofta bara vill ha sex, mys, kvinnligt sällskap - no strings attached. Medan kvinnor vill ha en relation, även om hon från början påstår sig vara OK med att det bara ska vara ett lättsamt förhållande, och att bröllop, barn och hus inte finns vid horistonten. Sex månader in så tjatar hon om detta ändå. Den gifta kvinnan/modern har redan fått allt detta en gång, för henne är det inte panik att få uppleva det igen.
    Verkar vara vanligt att kvinnor behöver lite nya upplevelser, stimulans, spänning, äventyr, känna sig bekräftade, många blir snabbt uttråkade. Fantiserar om andra män, och vill t o m öppna upp förhållandet och träffa andra.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-25 10:21:41 följande:
    Verkar vara vanligt att kvinnor behöver lite nya upplevelser, stimulans, spänning, äventyr, känna sig bekräftade, många blir snabbt uttråkade. Fantiserar om andra män, och vill t o m öppna upp förhållandet och träffa andra.
    Ett öppet förhållande är verkligen inte vanligt, och särskilt inte att kvinnor initierar det. Det anses för konstigt, utsvävande och trashigt. Att gå bakom ryggen på maken i hemlighet känns enklare och mer normalt trots allt.
Svar på tråden Lockar en upptagen kvinna dig?