Lockar en upptagen kvinna dig?
Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?
Tänder du på tanken att få ha sex med en kvinna i ett förhållande. Att du ligger med någons fru, sambo eller flickvän eller är det ett big no no?
En upptagen person lockar inte
Synd att jag inte kan hitta en upptagen kvinna i Göteborgsområdet!!
Hade vart kul att få prova!
Ser det som en utmaning. Har själv fått uppleva detta fenomen, har lyckats få umgänge med 2 upptagna kvinnor. Resultatet har varit lyckat, en av kvinnorna har sagt att hon aldrig upplevt så bra sex och vi har fortfarande kontakt och försöker träffas diskret när det finns lämpligt tillfälle. Roligt att kunna tillfredställa en upptagen kvinna på ett sätt som hennes man inte lyckas med trots att dom har hållit ihop i 5år nu.
Ser det som en utmaning. Har själv fått uppleva detta fenomen, har lyckats få umgänge med 2 upptagna kvinnor. Resultatet har varit lyckat, en av kvinnorna har sagt att hon aldrig upplevt så bra sex och vi har fortfarande kontakt och försöker träffas diskret när det finns lämpligt tillfälle. Roligt att kunna tillfredställa en upptagen kvinna på ett sätt som hennes man inte lyckas med trots att dom har hållit ihop i 5år nu.
En kvinna i förhållande som söker sex är på något sätt begränsad i sitt förhållande. Endera tänder hon inte på mannen eller så får hon inte det hon vill ha i sängen. Att hon är upptagen borgar även för att hon är diskret eller alternativt har tillåtelse från mannen att ligga med andra. Risken att bli upptäckt eller att det skulle bli jobbiga stunder minskar om man jämför med att som själv i förhållande dejta med en singelkvinna som kanske vill ha mer än bara sex.
Jag är otroligt tänd på en kvinna som är upptagen. Hon känns lite flirtig och jag har många porriga tankar om henne. Fantiserar ibland om att hon säger till mig att hon vill ses, kanske att de har öppet förhållande t ex.
Nä, inte att hon är upptagen i sig?inte det som lockar. Sen kan det eventuellt vara praktiskt beroende på hur man ser på det.