Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

    Jag klickar inte med mina kollegor

    Jag tror som Mortischa80

    Jag är en sån pratar om ditt och datt. Men pratar inte om privatlivet. Det har inte mina kollegor nått med och göra. Här är vi från unga, medelålders, lite mer äldre. Kan prata om mkt. Hänger med i svängarna kan sitta i personalrummet en stund skratta, le lite men det räcker så.

    Men det är jag det. Håller privatlivet och arbete separat.

    Man behöver inte klicka med alla. Sålänge ni kan jobba och inte det känns konstigt?

    Jag klickar med många och få pratar jag bara jobb.

  • Gameofthrones
    Birdie123 skrev 2021-05-21 21:18:11 följande:

    Det låter som en härlig arbetsplats! Det är så det ska vara tycker jag, oavsett ålder eller hur man har det privat så ska man inkludera och kunna se bortom sig själv.

    Ja, som tur är tycker jag det funkar att jobba tillsammans. Det är mest kaffepauserna som inte känns jippi.


    Ahaa, det är tur att ett är så att man kan arbeta tillsammans. Det är såhär jag är nog en liten kameleont. Passar in i det flesta sammanhang. Neutral, jag syns men ändå inte. Personalen tänker på mig för att jag ställer alltid upp är alltid på mitt arbete. Ställer upp för min chef.

    Jag tror att det är bra och bara vara neutral mot sina kollegor. Bara liksom hänga med lite. Men aldrig hänga med på AW (Afterwork) julbord kanske. En stund isåfall. Men har lnte gått på nån?
Svar på tråden Jag klickar inte med mina kollegor