• sextio­talist
    Fri 4 Jun 2021 07:43
    1071 visningar
    12 svar
    12
    1071

    Vad tycker ni om träning som man enbart gör för att man gillar det!! Vare sig man behöver gå ner i vikt eller inte??

    fgnuzwi1 skrev 2021-06-04 04:19:08 följande:

    Jag tränar enbart med det jag tycker är roligt...
    Jag behöver inte gå ner i vikt utan gör bara detta för att jag älskar dom sporterna jag tränar och tävlar i...

    Jag tror att om flera som eventuellt vill gå ner i vikt gjorde någon sport dom tyckte var rolig eller trivs med åtminstone skulle må bättre både fysiskt och psykiskt!?..
    Än att tex springa...vilket också har varit en favorit sport för mig förut!!

    Men alla är ju olika!!
    Så vore inte det bästa att någon gör det dom älskar..Förutom sex dåFlört 


    Gör inte de flesta det?
  • sextio­talist
    Fri 4 Jun 2021 07:52
    #6
    fgnuzwi1 skrev 2021-06-04 07:49:08 följande:
    Jag vet inte....men jag har iaf läst och hört om folk som typ tvingar sig själva nästan för att ut och springa speciellt..
    Sen efteråt så mår dom bra!?
    Jag tillhör den gruppen som tvingar mig ut, men känner mig rätt ensam om detta bland mina vänner. Jag gör det för att hålla mig i form. Men även föra att jag glillar att springa lopp (det går ju inte att hoppa på ett mil-lopp otränad, speciellt i min ålder). Fast jag gillar inte virtuella lopp, så jag har tappat lite motivationen och moroten tyvärr.
Svar på tråden Vad tycker ni om träning som man enbart gör för att man gillar det!! Vare sig man behöver gå ner i vikt eller inte??