• Tvåbarnsmorsan1982

    Enkätundersökning gällande blöjor och våtservetter

    Hej!

    Jag är en tvåbarnsmamma som undersöker intresset kring att genom en prenumeration få blöjor och våtservetter hemlevererade till dörren 1 gång i månaden eller oftare om man så behagar. Som småbarnsförälder har du tusen saker som ska göras och tänk att i varje fall kunna släppa den bollen helt och hållet. 
    Det tar mindre än 5 minuter att svara på frågorna, hoppas du kan hjälpa mig med detta.

    Tack på förhand!

    Länk till formuläret: https://forms.gle/Ec7jfqXMGG28dar19

  • Svar på tråden Enkätundersökning gällande blöjor och våtservetter
  • OchEnFisk

    Jag hade tänkt svara på enkäten, men kommer inte göra det då det är obligatoriskt att skriva sin e-post. Normalt sett är man anonym i undersökningar, det tycker jag är viktigt.

  • Johan70

    Vi använder normalt inte våtservetter eftersom den lilles hud mår bättre av bomullsservetter med bebisolja.

  • Litorina

    Nja. Man är ju ändå på affären och kan lika gärna köpa dem samtidigt som man köper allt annat.

    Med en prenumeration måste man istället komma ihåg att meddela när man byter storlek. Typisk sån grej som iaf jag glömmer, och så står man där sen med ett paket för små blöjor.

    Hade blöjor inte funnits i vanliga butiker hade jag tyckt det var en bra idé. Men det finns ju tom. i lilla butiken på hörnet.

    Engångstvättlappar har vi aldrig använt. Men vill man ha går de ju också att köpa i vilken dagligvarubutik som helst.

Svar på tråden Enkätundersökning gällande blöjor och våtservetter