• Anonym (Brynet)

    Behöver tips! Ögonbrynspenna med microblading effekt.

    Jag letar efter ert bästa tips på en sån här penna: www.cocopanda.se/product/smink/ogon/ogonbryn/3127207/maybelline-tattoo-brow-micro-pen-tint-deep-brown

    Den där har ju uppenbarligen fått blandade omdömen där många är riktigt dåliga. Kan tänka mig lägga upp till 200-250 men inte över. 

    (Jag vill endast ha tips om såna här pennor med flera spetsar. Inget annat, tack!)

  • Svar på tråden Behöver tips! Ögonbrynspenna med microblading effekt.
  • Anonym (A)

    Jag kan tipsa om en du inte behöver köpa. Nu har jag ljusa ganska glesa strån så på mig blev det för tydliga streck. Det såg allt annat än naturligt ut. Utöver det tog pennan slut på en kvart också.
    zolati.se/products/ogonbrynspenna-micro-tatto&currency=SEK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_campaign=gs-2021-01-08&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign&gclid=EAIaIQobChMIpYCcxJWF8QIV4wWiAx19SAOJEAQYCyABEgK80_D_BwE

  • Anonym (Brynet)
    Anonym (A) skrev 2021-06-07 11:07:37 följande:

    Jag kan tipsa om en du inte behöver köpa. Nu har jag ljusa ganska glesa strån så på mig blev det för tydliga streck. Det såg allt annat än naturligt ut. Utöver det tog pennan slut på en kvart också.
    zolati.se/products/ogonbrynspenna-micro-tatto&currency=SEK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_campaign=gs-2021-01-08&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign&gclid=EAIaIQobChMIpYCcxJWF8QIV4wWiAx19SAOJEAQYCyABEgK80_D_BwE


    Jag får inte din länk att funka! Vilket märke är det? 

    Precis det du skriver har jag läst mycket om, att pennan funkar bra första gången och sen är det som att den tar slut. 
  • Anonym (A)

    Provar igen:

    zolati.se/products/ogonbrynspenna-micro-tatto&currency=SEK&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_campaign=gs-2021-01-08&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign&gclid=EAIaIQobChMI-tz1tv2F8QIVRTcYCh3hKAgpEAQYASABEgKTbvD_BwE

  • Anonym (A)

    Nä, inte det inte. Googla zolati och brynpenna så kommer det upp.

  • Anonym (Brynet)
    Anonym (A) skrev 2021-06-07 18:51:57 följande:

    Nä, inte det inte. Googla zolati och brynpenna så kommer det upp.


    Okej, tack. Då undviker jag den. :p 
    Så tråkigt, verkar som dom överlag funkar lite sådär. 
Svar på tråden Behöver tips! Ögonbrynspenna med microblading effekt.