Vi som försökt en längre tid - första barnet
Hoppar in här med :)
Räknade ut lite skämtsamt att vi är på försök ca 115 😅😅😅 Skam den som ger sig eller ren galenskap?
Genomgår IVF #2 nu och har äggplock imorgon...
Hoppar in här med :)
Räknade ut lite skämtsamt att vi är på försök ca 115 😅😅😅 Skam den som ger sig eller ren galenskap?
Genomgår IVF #2 nu och har äggplock imorgon...
Hej ! Hoppar in här....
Med 3-4 års försök, flera missfall och inga fel....
Är det någon som har erfarenhet av reproduktionsmedicin och vad de kan erbjuda? Alltså mer än ivf? Nya rön gällande missfall och fertilitet? :)
Jag vet att jag har vart usel på att återkoppla till er allihopa. Jag läser lite då och då och ser att ni är många som kämpar på med allt! Hoppas ni ska få en fin sommar.
För mig har denna resa gått så sjukt fort den här graviditeten. Känns som jag nyss gick under utredning för alla missfall. Precis fått veta att vi väntar en pojke Och jag har klarat 50% av graviditeten nu. Ge inte upp hörrni!
Jag är gravid!! Tog ett test nu på äl+10 och det visade ett streck till, ganska svagt så ska ta om om några dagar. Har haft molande värk flera dagar (brukar bara få molande värk i en dag när det är mensvärk). Känner även en del illamående . Snälla hoppas detta vill hålla sig denna gång med progesteronet, måste vara vår tur!
Tack <3
Tillbaka med nya tag :P
En fråga till dig och Vickan som nyligen gjort IVF- på detta "möte" nu då kör dom en genomgång av hur man gör med sprutor osv bara? Tänker undersökning gjorde vi ju där i december (tänker om jag ska vara inställd på gynundersökning eller inte).
Och när börjar man med sprutorna? Är det CD1? Börjar bli lite nervös nu haha.
Och @Matilda, när skulle du få dra igång igen? Har du fått någon tid nu i aug/sep eller har ni inte blivit kallade till nästa omgång än?