Vi som försökt en längre tid - första barnet
Även om jag tycker att klinikerna/landstinget ibland inte lyssnar på oss ofrivilligt barnlösa och att man önskade fler svar och mer hjälp så tror jag ändå att de har rätt i att ofta hittar man ju något fint ägg bland de "sämre", så var det ju som sagt för två av mina vänner som hade dåliga resultat men lyckades på andra eller tredje äggplocket

Ahaa, då förstår jag det där med blodprovet! Absolut, det är ju bra att ta det men som du säger hade de ju kunnat vara lite tydligare med info.
Ååh men tack fina du, så omtänksam du är!

Ja självklart litar man ju på att de som är proffs och jobbar med det här varje dag ska veta vad som är bäst, och som du säger så kunde ju inte du ha vetat och förhoppningsvis får du tillbaka två 2-dagars den här gången

Ja, tänk om man bara hade ett facit och visste att om x antal månader så kommer jag att vara gravid med det som blir vårt efterlängtade barn. Hoppas så himla mycket att ni kommer att få den finaste tänkbara julklappen i form av ett plus i december

Nej som du säger, man kan aldrig vara riktigt förberedd. Trodde ändå att jag skulle kunna hantera det bättre denna gången, initialt gjorde jag ju också det, men sen överraskade sorgen mig med att hänga i så mkt längre. Ett tag var jag frustrerad på sorgen - ville gå vidare och leva ett liv och inte bara sörja det jag inte hade, men själen behövde mer tid..
Tack, ja känns så fyrkantigt inom landstinget, hur svårt kan det vara? Hoppas vi slipper gå vidare till privat och att vi lyckas nu på tredje försöket 🙏❤️. Ja förändringen inger hopp 🙏. Tillskotten har jag redan tagit i fyra månader nu så tveksam till om de kan gör så mycket mer. Men hoppas såklart.
Ja, med ett positivt facit i handen redan så hade man kunnat andas, slappna av och invänta det, men allt är ju bara osäkert. Okej, så fint att höra att det gick för dom då trots allt ❤️❤️🙏
Ja flera gånger som man inte känner att de lyssnar på en. Förstår att de har regler och erfarenhet, men ibland känns det alldeles för stelt och begränsat när möjligheter finns.
Tack så hemskt mycket ❤️❤️ Kommer behöva alla tummar och tår man kan till detta sista försök?