Melsson skrev 2022-12-20 07:41:55 följande:
@MalinJ Jag känner precis som dig nu, typ ALLA mina kompisar är gravida eller har småbarn...Jag har verkligen ingen kompis alls som inte är gravid eller har barn så man känner sig så himla ensam.....
Det känns som alla andra är på en fest som jag inte är bjuden på....
Vad skönt att du snart har ÄL iaf, då brukar man ju få upp hoppet rejält ändå <3
Jag är på CD27 idag och tog ett test imorse (brukar aldrig ta gravtest för blir så besviken men körde ju med sån progestoronkräm denna cykel och den kan skjuta upp mensen och det vill man ju inte, så ville sluta smörja med den)..
Såååå blir ytterligare en jul man sitter där och inte är gravid........
@Vickan31 Hur lång tid tog det för er innan ni fick sätta igång med er IVF? Vi är kallade nu till landstinget strax efter nyår...Men man vet ju inte hur dom tänker :P Hur känner din sambo kring IVF osv? Har du varit öppen om dina tidigare IVF:er osv?
@AllgoodnamesRgone Åhh stackare, men du kanske blir frisk till jul iaf <3, och som Vickan säger, det kan ju ha tagit sig ändå!!
Emerald6 Har läst om det....Kanske ska testa, känns som jag testar allt haha. Men det kan väl inte skada tänker jag :P Och du, grattis till graviditeten:)
Ja visst är det jobbigt? Alla utom en själv lyckas bli gravid/behålla en graviditet. Det är hemskt och man vill bara gå och begrava sig.
Ibland undrar jag om jag verkligen kommer lyckas :(
Yes! Nu är det igång, min monitor sa hög idag så nu ökar östrogenet i kroppen så det är max 5 dagar till ägglossning nu. Så nervöst alltså!
Ååh nej, men.. Känner du att mensen är påväg?
Jag håller tummarna för dig ❤️