Vickan31 skrev 2022-12-21 16:34:50 följande:
Men vad fin du är, tack för värmen du sprider

Jag tror att vi är flera som kan relatera till "tycka synd om mig dagar", och nu inför jul är den känslan starkare hos mig också, men när det väl är julafton tror och hoppas jag att det ändå ska kännas bättre.
Ja tempen kan variera lite av olika (normala) anledningar, så den kan vara lite högre idag men lägre imorrn, om du inte tror att du haft ÄL ännu vill säga och att det är därför den stiger. Ja det där med sekret tycker jag också är lite klurigt. Mina ÄL-tester är så svaga så därför tror jag inte att jag haft ägglossning än eller att den kommer väldigt snart, så jag skulle ändå tippa på att min ÄL sker julafton eller juldagen som väntat. Jag kan slänga in en bild på min tempkurva också

Vad kul att få se din graf, jag har den där appen med. 🙈
Nej du har säkert inte haft din heller, minns inte när du brukar få den.
För min del så nej, har inte haft min än. Min är ganska exakt alltid på cd 14, är på cd 11 idag. Jag har ont i magen, sekret också, så det var väl bara torrt på morgonen. Men det är ingen större mängd lr vad man ska säga. Haha
Ja tycka synd om mig själv är jobbigt, och dom få jag pratar om i min närhet dom börjar nog tröttna på mig också.