MalinJ skrev 2023-02-25 17:00:16 följande:
Hallå på er 😃
Hoppas allt är bra med er?
Hur ligger landet till för er?
Här hos mig blev det beslutat igår sen eftermiddag att jag skulle åka in till jourmottagning efter rekommendation från vårdcentralen här hos mig.
Men istället så har det varit lugnare hos mig nu med den smärtan. Så har inte varit iväg.
Men vakna givetvis med ond hals och lite halvsnorig näsa, så vi får se vad som händer där. Känner mig inte sjuk iaf så kanske bara något som hälsar på 🙄
Idag har jag haft vattnigt/lotion sekret på morgonen precis som igår men som sen går över till lite mer krämigt. Haft en del molande värk också, nästan snarlika mensvärk. Betydligt mer ömma bröst.
Min temp den ligger ganska rakt så tror inte det tagit sig denna gången heller. Nog för att jag fick ömma bröst från äl+6 vid min graviditet sist men tror mer att kroppen kanske börjar komma tillbaka till sitt, har ju inte haft såhär ömma bröst sen graviditeten.
Men jag fortsätter hoppas, det är det man kan göra 🤣
Känns avslångt till nästa vecka, 8-9 dagar kvar till ev mens. Och just då är jag dessutom bortrest.
Jag ska till min bästa kompis och skulle det ev ta sig så skulle jag vara beräknad ungefär med 1år efter hennes bebis föddes. Det hade varit så jäkla sjukt alltså. Men också kul!
Men får nog fortsätta drömma lite där 🤣
Här kommer min graf, skittråkig haha
Skönt för dig att det känns bättre med den smärtan .. men hoppas du ändå kan få kolla upp det.
Jag börjar oxå känna mig snorig? är på besök hos min 2 åriga brorsdotter så kanske är dom bacillerna. Eller så brukar jag ju alltid känna såhär dom andra gångerna jag plussat? vem vet men tänker på det. Dessutom har jag vart lite obalans och nästan åksjuk/illamående när vi åkt bil.
Jag och sambon ska ta ett test tsm på måndag när jag är hemma igen. Hoppas så men innerst inne tror jag att jag bara får för mig. Är på ÄL +8 idag