MalinJ skrev 2023-03-03 15:47:04 följande:
Vad trist med mensen Vickan men vad skönt att du fick en så snabb tid för spolning. Nu får vi hoppas det hjälper och att det ser bra ut.
Ja tempen är verkligen hög och fin och jag har varit torr hela dagen fram tills för en stund sen då började flyttningarna komma igen, men rosa/grumlig färg, svårt och förklara. Förra månaden hade jag inte den sortens färg på det.
Ska ha mens om två dagar så tror den kommer dippa imorgon, brukar kunna gå upp 1-2 dagar före mensen.
Skulle den mot förmodan ligga högt imorgon fortfarande så kanske jag tar ett test eller så väntar jag bara ut mensen.
Tack snälla, jag försöker verkligen se ljuset i mörkret, att jag ska få träffa läkaren redan på torsdag och höra mer om väntetiden samt kolla på äggledarna
När tempen håller sig hög så här nära BIM får man ju onekligen upp hoppet, men jag förstår att du inte vågar hoppas för mycket eftersom det verkar vara lite spottings fortfarande (vilket dock kan bero på en graviditet också förstås). Jag fortsätter att hålla tummarna för dig, och hoppas att du får en fin helg!