• Casull

    Kappa bar Uppsala, gött häng

    Som rubriken hintar på så gäller ju det här främst gött folk som bor i eller väldigt nära Uppsala  :D
    Söker helt enkelt schyssta människor att börja hänga med ute, nu när allt så smått börjar återgå till det normala. Och stället jag tänkt mig som skulle kunna vara en hint på något gemensamt skulle då vara Kappa Bar här i Uppsala som PRECIS har öppnat upp portarna!

    För den oinvigde, så är kort och gott Kappa Bar en eSport-bar. Tänk er O'learys, fast för gamers! Lite mat, gott att dricka medans man tittar på den senaste spelturneringen, eller så hänger man bara där för att vara omgiven av spel och snacka allt inklusive spel osv  :)

    Så finns det någon som känner sig sugen att lära kännas och sedan här nån dag framöver bestämma ett gott häng? Ta en öl, snacka spel eller vad som liksom.

    (Vet inte om jag la tråden i rätt kategori, men wth)

  • Svar på tråden Kappa bar Uppsala, gött häng
  • Casull
    Karlington skrev 2021-06-06 20:51:18 följande:
    Har du någon koppling till baren själv? Inte för att vara sån, men de två första styckena låter som reklam. :)
    Nej absolut inte  ;D  Inte annat än att jag varit sjukt pepp på att det här stället ska öppna och nu så gjordes det äntligen  :P   Försöker väl bara visa på hur nice ställe det är.
Svar på tråden Kappa bar Uppsala, gött häng