Forum Otrohet - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Har du varit otrogen?

Mån 7 jun 09:55 Läst 0 gånger Totalt 62 svar
    Mån 7 jun 09:55

Som rubriken lyder, har du någon gång varit otrogen? Varför? Vad gjorde ni? Blev du påkommen? ;)

• Mån 7 jun 10:02 #1

Jag kan börja haha.

Varit otrogen en gång när jag var yngre, ca 18 år gammal. Var tillsammans med en kille men hade ögonen för en annan. Jag hade precis slutat jobba mitt i stan & killen jag hade ett extra öga för gick förbi mitt jobb. Vi började prata & slutade med att vi hade sex i en gränd, väldigt länge, stod och kysste varandra passionerat tills jag får ett sms från min dåvarande pojkvän där det stod något i stil med att ?Hej älskling, vart är du? Jag tänkte överraska dig med en sak på jobbet men din chef sa att du hade slutat för dagen & du är inte hemma??

Svarade lite snabbt på hans sms att ?jag ringer strax? fortsätter ha sex med den andra killen, han kommer i mig & lagom till vi dragit på oss kläderna och börjat gå därifrån möter vi min dåvarande pojkvän!

Det enda jag kan få ur mig är ?hej, eh, säg hej till min kusin..? de hälsar på varandra. Vi går och käkar middag på en restaurang tillsammans, den andra killen är med, han sätter sig bredvid mig & min dåvarande pojkvän sitter framför mig. Då börjar killen bredvid mig att pulla mig samtidigt som jag ska försöka vara trevlig mot min dåvarande, på något sjukt sätt lyckas jag komma obemärkt, vi säger hejdå till min ?kusin? och går hem till mig.

Mitt ex vet fortfarande inte om vad som hände, mer än att han förstått att det inte är min kusin ;)

Idag är jag 29 år, gift med en man & skulle inte kunna vara otrogen mot honom, så uttrycket ?en gång otrogen - alltid otrogen? stämmer inte hos mig i alla fall ;)

• Mån 7 jun 10:04 #2

När jag var 18 år. 1984. Tåg in till fd pv, sex i lght, tåg hem. Inte påkommen och det skedde bara en gång.

• Anonym (Rosa)
    Visa endast
    Mån 7 jun 10:41 #3

Nej, men jag gjorde slut med min dåvarande kille pga jag upplevde att jag började få känslor för en annan person. Känslor jag ville reda ut på egen hand.
    Så jag gjorde slut, vi var isär i kanske 2 mån. Insåg att det andra inte var nåt utan bara nyfikenhet (vi var typ 15 då). 
    Tycker det är mycket schysstare än att agera och SEN ba oj då förlåt...

• Mån 7 jun 10:46 #4 +2

Nej, även om chansen funnits så skulle jag inte kunna sjunka så lågt. 

• Anonym (Fysis­kt nej)
    Visa endast
    Mån 7 jun 13:11 #5

Inte fysiskt men psykiskt.

• Anonym (Fysis­kt nej)
    Visa endast
    Mån 7 jun 13:11 #6

Emotionellt menade jag.

• Anonym (Q)
    Visa endast
    Mån 7 jun 13:12 #7

Nej. Det är helt enkelt inte min grej. Jag bryr mig alldeles för mycket om andras känslor för det. Sedan så har vi barn tillsammans och jag skulle aldrig någonsin göra något sådant mot mitt barn.

• Anonym (H)
    Visa endast
    Mån 7 jun 13:39 #8

Nej. Har sagt till min man att han kan vara otrogen 1 gång men då vill jag inget veta. Skulle det hända fler gånger, kan han dra åt helvete. Han är inte av samma åsikt , är jag otrogen vill han veta och hade nog inte förlåtit. Jag tycker ett misstag inte ska få förstöra ett äktenskap som i grunden är bra. Så tänker jag, men min man förstår inte mitt tankesätt

• Anonym (FYI)
    Visa endast
    Mån 7 jun 13:45 #9
    Anonym (H) skrev 2021-06-07 13:39:58 följande:

Nej. Har sagt till min man att han kan vara otrogen 1 gång men då vill jag inget veta. Skulle det hända fler gånger, kan han dra åt helvete. Han är inte av samma åsikt , är jag otrogen vill han veta och hade nog inte förlåtit. Jag tycker ett misstag inte ska få förstöra ett äktenskap som i grunden är bra. Så tänker jag, men min man förstår inte mitt tankesätt

Hur vet du då att det bara är en gång?
  • Anonym (H)
    Visa endast
    Mån 7 jun 13:55 #10

Det kan jag inte veta helt säkert såklart, men jag väljer att lita på honom om en sådan situation skulle uppstå. Han blir irriterad när jag resonerar så - men det är ju inte så att jag direkt önskar att han ska vara otrogen, det gör ont när jag tänker tanken - men jag ger honom utrymme för 1 misstag.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll