• Pixxen

    Jag är gammal och oskuld

    Hej mina vänner. Det är såhär att jag börjar bli gammal  (34) och oskuld och det är inget självvalt. Allra helst skulle jag ju vilja hitta en kvinna som är på min nivå men det är ju omöjligt har jag insett. Iallafall i Sverige.

    När jag var upp till 30 var jag ganska aktiv och var på många fester och allt sådant och jag tackade aldrig nej när jag blev bjuden på något. Däremot så lyckades jag inte hitta någon ändå. Jag är ingen charmknutte direkt.

    Nu känner jag att jag verkligen börjar gå mot sista chansen men jag har knappt något socialt umgänge längre då folk gått vidare i livet och skaffat sambo och eller barn och så vidare. Eller flyttat.

    Använder jag appar som Tinder/Facebook dejt så får jag inga matchningar och kan därmed inte skriva till någon tjej. På jobbet har vi bara en tjej och hon är gift. Ja ni ser att jag är i en tuff situation. Jag är ju lite blyg av mig också så att träffa någon på ICA är ju inte möjligt... har inte utseendet för såna situationer heller.

    Jag är livrädd att bli "40 year old virgin" och nu har jag knappt sex år kvar tills jag är där. Dom sista 15 åren har ju gått på ett ögonblick så några år skrämmer mig.....

    Hur ska jag göra? Gråter

  • Svar på tråden Jag är gammal och oskuld
  • Friger

    Ja, du har sju år på dig.

    Har du provat att söka utom landet? Halva Norrland har ju rötter i Phuket. Du får väl passa dig för att bli utnyttjad bara.

  • Anonym (oooo)

    Vad menas med "på din nivå"? Kanske är din inställning i detta orsaken till att du inte mött någon. 

  • Anonym (Motsvarande)

    Jag är din kvinnliga motsvarighet. 31. Har haft 2 ONS (där jag hoppades på mer) och 2 relationer där jag blev lämnad bara efter ett par månader (Hoppades på mer där med). Har utöver det haft en misslyckad fling med en kvinna.

    Så tekniskt sett inte oskuld, men närapå. På internet heter det att det är så lätt för oss men det är inte lätt. Visst jag skulle kunna få ligga väldigt lätt det vet jag, men inte hitta någon som vill mer. Oälskbar, personlighetslös och tom. Inget att erbjuda en man utöver dåligt sex.

  • Anonym (?)
    Anonym (Motsvarande) skrev 2021-06-08 21:22:57 följande:

    Jag är din kvinnliga motsvarighet. 31. Har haft 2 ONS (där jag hoppades på mer) och 2 relationer där jag blev lämnad bara efter ett par månader (Hoppades på mer där med). Har utöver det haft en misslyckad fling med en kvinna.

    Så tekniskt sett inte oskuld, men närapå. På internet heter det att det är så lätt för oss men det är inte lätt. Visst jag skulle kunna få ligga väldigt lätt det vet jag, men inte hitta någon som vill mer. Oälskbar, personlighetslös och tom. Inget att erbjuda en man utöver dåligt sex.


    Varför tom, personlighetslös och oälskbar? Och vad gör du åt det?
  • Anonym (Motsvarande)
    Anonym (?) skrev 2021-06-08 21:25:41 följande:
    Varför tom, personlighetslös och oälskbar? Och vad gör du åt det?
    Försöker kompensera med utsidan och klagar ibland på internet. Är väl det jag gör.
  • Anonym (?)
    Anonym (Motsvarande) skrev 2021-06-08 21:38:59 följande:
    Försöker kompensera med utsidan och klagar ibland på internet. Är väl det jag gör.
    Varför gör du inte mer? Varför inget åt din personlighet? Varför gör du inget för att bli mer intressant som person?
  • Anonym (Motsvarande)
    Anonym (?) skrev 2021-06-08 21:45:32 följande:
    Varför gör du inte mer? Varför inget åt din personlighet? Varför gör du inget för att bli mer intressant som person?
    Jag har försökt. Tex. har jag försökt vara rolig (alla säger ju att humor är viktigt) men jag lyckas inte med det. Att bli mer intressant hade jag gärna blivit. Men hur blir man mer intressant? Jag vet att det där är min stora brist i livet att jag är väldigt personlighetslös, ointressant och tråkig.

    Men jag har ärligt talat ingen aning om vad jag skall göra åt det. Har jobbat på mycket annat, har en snygg figur, gymmar varenda dag och försöker klä mig så jag visar figuren. Har även förstorat brösten kirurgiskt och jag ser faktiskt hyfsat bra ut.
  • Anonym (Stuart)

    Själv var jag 35. Minns när filmen 40 Year Old Virgin kom, jag visste inte om jag vill se den.

    Hon som det äntligen blev av med, fick jag kontakt med via nätdejting.

  • Anonym (Been there)

    Jag tror på att vidga sina intressen. Det är lättare sagt än gjort. Gå med i föreningar, läs kvällskurser i ämnen som intresserar dig, men gå inte dit med målet att träffa någon. Att verka desperat är inte charmigt. 


    Förställ dig inte, spela inte en roll. "Framgångsrika gör si, eller så, jag måste också göra så" - NEJ. Var dig själv, det är bara det man kan vara i längden. Var inte "rolig", om du inte är det naturligt. Spelad humor känns jättekonstigt.

    Var inte bitter. Det tipset är svårt, men nödvändigt. 

Svar på tråden Jag är gammal och oskuld