• Anonym (Julia­)
    Thu 10 Jun 2021 05:23
    19230 visningar
    97 svar
    97
    19230

    Träffa äldre kvinnor

    Julgrisen skrev 2021-06-10 01:46:18 följande:

    Jag är 30 år gammal och vill inget annat mer än att träffa äldre kvinnor. Hur går man tillväga? Glad Jag har försökt på tinder och en annan dejtingapp men det gick inget vidare. Jag undrar lite varför det är så dåligt utbud av kvinnor +42 som vill ha unga uthålliga män? Går dem inte igång på 30 åringar? Både jag och vänner i min ålder drömmer om att få ha sex med äldre kvinnor. Det finns en spänning där som man vill åt. Vad säger ni?


    Det finns kvinnor som vill ha yngre män som jag tex men det beror ju på så många olika saker...Jag har haft 10 år yngre kk...

    En är nu 15 år yngre och vi har träffats ngr ggr och han vill träffas igen utan att ha sex, men jag tvekar då det är lite för ungt för mig...
    vi har t.o.m  pratat i 2 år om det...

    Men sen är det ju corona nu också så det får nog en del att tveka ocksåFlört
  • Anonym (Julia­)
    Thu 10 Jun 2021 22:19
    #10
    Anonym (SmartE) skrev 2021-06-10 20:39:59 följande:

    Hur gammal får hon max vara då? Vad är det som lockar dig till äldre kvinnor?


    Vi är mer erfarna i sängen...rent ut sagtSkrattande

    Jag gillar yngre män, men man måste ju matcha också- det är inte bara hur mycket en kille/man kan "pumpa" det beror på många olika saker..
    Tycker man om varandra alls eller är det bara fem minuters pumpning - nej tack!!

    Om mannen som är yngre än mig..vilket ibland kan bli lite tröttsamt när det kommer fram en 25 åring som vill "ha" mig fast jag är 50 år ha ha
    Jag ser väl lite yngre ut,men ändå..

    Gillar man någon så har ju ålder lite mindre betydelse...vare sig kvinnan är äldre eller tvärtom..men gränsen för mig går vid ca 15 år yngre män...
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 01:27
    #15
    Anonym (problemet är att du är 30) skrev 2021-06-10 23:56:27 följande:

    Kvinnor som gillar unga män, gillar inte 30åringar. En 30 åring är vuxen, fullt vuxen. Du kunde lika gärna vart 45 som 30. Hennes ålder är inte avhängig på det, bara din.

    Så du skulle passat på med den typen av kärringar tidigare när du var ca 18-22, 18-25 i bästa fall om du ser pojkaktig ut. Så tyvärr är det kört. Visst du kan hitta en äldre tjej som vill vara med dig, men några bonuspoäng för att du är ung det får du inte. Du är för gammal.


    Du kan ju inte prata för ALLA kvinnor....
    Jag skulle INTE varit med en som var 18-25 år, men däremot lite äldre killar som är yngre än mig..ca 10- 15 år yngre - vilket jag varit med om flera ggr och dom har inte sett eller ser inte mig som en kärring...

    Det är inte kört för TS han är absolut inte FÖR gammal!! Vilken tråkig syn eller erfarenhet du måste varit med om med en ?18 åring? det kan jag förstå-dom är för unga för kvinnor över 40+ - jag har bara positiva erfarenheter av yngre, men inte FÖR unga killar .och han kanske vill lära sig hur man ska ge en kvinna njutning..
    Det finns många som gillar att läraSkrattande
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 01:39
    #16
    Anonym (...) skrev 2021-06-11 00:02:09 följande:

    Krogen är ju en klassiker:) låg med en 44 åring en gång ja, sen dess har jag typ bara gått igång på äldre kvinnor. Själv var jag 22 då.


    Japp..innan corona då...

    Vad var det som gjorde att du gillar äldre kvinnor??

    Nyfiken då alltid yngre killar är intresserade av mig av ngr anledningar...som jag inte vill skriva här..förutom att dom alltid velat träffas igen och igenSkrattande
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 02:01
    #17
    Tobben skrev 2021-06-10 07:41:20 följande:

    De kvinnor över 40 som jag träffat har oftast varit duktiga på att uttrycka sig i text. Att inte kunna skilja på de och dem tror jag knappast skulle vara något de blev imponerade av. Om ts lär sig att skriva ordentligt skulle han nog lyckas bättre.


    Ja en bra text är ju ett STORT +
    Fast just de och dem- om någon skrivit fel och allt annat stämmer tar ju inte jag bort dem=dom är bättre att skriva för då blir det aldrig riktigt fel iaf, eller??
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 05:26
    #19
    Anonym (Ungtjääj) skrev 2021-06-11 04:03:52 följande:
    Han skrev ju enbart att han var 30 och vill ha äldre kvinnor ~ + 42. Det är per definition äldre än vad han är oberoende av om han varit purung eller inte. Han påstår ingenstans att han är det heller.

    Finns massa sådana kvinnor vet flera stycken. Leta på kanske mer seriösa dejtingsidor än tinder.
    Japp.. håller med!!

    Vem vill ha en purung som är 30 år yngre ...Ja det finns säkert sådana personer, men att kalla TS för gammal låter ju bara löjligt...när han frågade efter äldre kvinnor...

    Hade det varit tvärtom en kvinna på 30 som sökte någon på + 42 DÅ hade det låtit annorlunda minsann..för det är tydligen ok av någon anledning?
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 09:41
    #27
    Anonym (M) skrev 2021-06-11 09:12:32 följande:
    Snart medelålder var väl att ta i. Det är väl typ 40. 10 år är inte snart.
    Jaha är inte medel åldern 45´+ ca idag, men jag kan ha fel--
    Det gör mig ingenting är själv 50 och 25-50 åringar stöter på mig hela tiden!!

    Men det kanske beror på var man bor kanske
    I Stockholm kan du ju hitta ett ligg på en kvart-det vet väl allaSkrattande

    Sen skulle jag aldrig säga ja till en som var 25 år - det kunde vara mitt barn!!
  • Anonym (Julia­)
    Fri 11 Jun 2021 09:49
    #28
    moaguuun skrev 2021-06-11 09:15:30 följande:
    Fast är 10 år verkligen normal åldersskillnad. Jag skulle aldrig vara med någon 10 år äldre eller yngre..
    JA det är en normal ålders skillnad...
    Så om du tex blev riktigt kär i någon som var 10 år äldre eller yngre så skulle du bara nä han/hon var för ung eller för gammal??

    Man tänker inte så om man blir riktigt kär!!
  • Anonym (Julia­)
    Sat 12 Jun 2021 00:32
    #41
    Anonym (42 år) skrev 2021-06-11 17:29:31 följande:

    Kan ju bara svara för mig själv, men jag är inte alls intresserad av 30 åringar. filtrerar bort dem på Tinder. Det är avtändande med någon som bara ?jagar milfs? och de som är seriösa i den åldern känns för oerfarna av livet för att det ska locka mig. 


    Om du är 42 och killen 30 det är ju bara 12 års skillnad...hade det varit skillnad tror du om mannen var 12 år äldre- bara nyfiken??

    Sen är inte alla yngre bara intresserade av 1 ligg med en milf..
    , men alla får självklart tycka vad dom vill..Glad

    Jag har träffat en kille flera ggr och pratat med honom på senare tid (pga corona) han är ca 14 år yngre och sen dess har vi chattat eller pratat i princip varje dag-sen dess!!
    (Väntar bara på vaccin)
  • Anonym (Julia­)
    Mon 14 Jun 2021 04:03
    #46
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-14 01:37:30 följande:

    Har ni inte gränser, hur stor åldersskillnaden ska vara, blir inte huden för skrynkligt ju äldre kvinan blir?


    Ha ha det beror väl på från kvinna till kvinna och gener, hur mycket man har solat osv, osv....Jag har inte en rynka ens!!.

    Min farmor tex hade inte ens ngr rynkor alls när hon var 75+ år så det beror nog på från person till person...
  • Anonym (Julia­)
    Mon 14 Jun 2021 04:56
    #47
    Anonym (51 år) skrev 2021-06-13 20:36:54 följande:

    Har haft flera unga kks och den bästa träffade jag när jag var 47 år och han 24. Vi höll ihop i 2.5 år. Vi slutade ses för han blev kär i en jämnårig tjej. Dock hör han fortfarande av sig ibland även om det är långt mellan gångerna. En 30 åring kan funka, men åldersmässigt lite för nära att vilja bilda familj osv. Mellan 25-30 bäst.


    Du är liknande mig som också haft kks som varit yngre, men gränsen för mig går nog vid 35Skrattande eller tänkte du bara på kk så går det kanske bra även med en på 30...
  • Anonym (Julia­)
    Mon 14 Jun 2021 06:03
    #49
    Nutid skrev 2021-06-14 05:06:14 följande:

    Enligt ett tinder-experiment som jag gjort så får en 62-årig kvinna med normalt utseende och en profiltext som innehåller söker seriöst.

    Hon får dubbelt så många likes från män under 30 än män över 50.

    Det vill säga, om hon är intresserad av en ung älskare så är överskottet enormt.


    Precis- jag håller med nu är jag inte så gammal än iaf Skrattande, men det förvånar mig inte att yngre killar vill ha en äldre kvinna..

    Jag har varit med om det så många ggr så jag har fått tacka nej till många!!
  • Anonym (Julia­)
    Tue 15 Jun 2021 06:51
    #55
    BjornLoddbrok skrev 2021-06-14 08:12:42 följande:

    Äldre kvinnor är sköna: mjukt å skönt, de vet vad de vill, inget menstrams å man kan spruta i dem.


    Nu vet jag inte hur gamla kvinnor du pratar om, men vad jag fått höra som 45 är att typ 30-35åriga killar sagt att dom tänder på att vi vet vad vi vill och är mer erfarna i sängen och kan mer - alltså inga blyga violerSkrattande

    Sen ser jag yngre ut samtidigt 
  • Anonym (Julia­)
    Tue 15 Jun 2021 07:08
    #56
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-14 08:20:43 följande:
    Jag stötte själv på mycket äldre kvinnor när jag var ung.
    Och jag tror att några spanade in mig. Detta var innan dejtappar, nu har kvinnor det lättare om de vill träffa yngre.
    Jag är 45 och varit med i dejting appar som svämmat över av meddelanden från runt 25 - 50 åringar efter ngr foton och en text av mig- jag ser yngre ut än vad jag är så det kanske var därför jag fick mess från 25 åringar ha ha
  • Anonym (Julia­)
    Tue 15 Jun 2021 22:58
    #62
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-15 08:49:46 följande:
    När jag bläddrar på Tinder ser jag att de som är i min ålder och yngre är oftast vältränade enligt bilderna eller typ bergsklättrare, men var finns de typ normala eftersom de kräver oftast också att man ska gå ofta på gym, enligt profil texten, jag har inget emot att de är starka eller starkare men oftast är de för krävande och behöver alltid vara igång, de vill aldrig koppla av, jag är en man och 33 år, även när man kollar de som är äldre så har de bilder på sånt eller ännu fler, och det är samma sak med andra appar, det måste finnas andra med tanke på att många är dåliga på sånt?
    Jag har aldrig varit med i Tinder eller liknande appar där man svajpar ja nej eller hur man nu gör!?
    Jag var bla med i Badoo och där fick man kontakta vem man ville + att man fick ett sk "betyg" från 1-5 från det motsatta könet...Jag hamna på 4.8 i "skönhets skalan och textSkrattande

    Men jag hade inga tränings bilder och skrev inte mycket om träning förutom att jag gillade djur och gå ut och gå med mina hundar och rida....häst dåDrömmer
  • Anonym (Julia­)
    Wed 16 Jun 2021 10:34
    #67
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-16 07:33:38 följande:
    Jag har provat många appar, men Badoo är jag tveksamt till eftersom det är kinesiskt och allt vad det innebär, dessutom funkar den delvis också som Tinder, alltså att man bläddrar igenom bilder, som jag har förstått det, när jag provade den och sen efter några dagar avinstallerade jag appen, vissa av Badoo profilerna var falska eftersom samma bild kom upp med ett annat namn.
    Kinesiskt??
    Det låter konstigt!!

    Nej det är inte som Tinder att man måste svajpa -man kan kanske göra det, men också välja att chatta med vem man vill---gick in där idag och så fort jag gick in så var min mailkorg/chatt full på ngr minuter utan att jag hade svajpat...

    Falska profiler finns nog på alla appar - inte just bara Badoo -Jag har träffat flera st yngre killar därifrån...och dom var inte falska!!
  • Anonym (Julia­)
    Wed 16 Jun 2021 10:43
    #69
    Anonym (Vilka är gränserna) skrev 2021-06-16 07:56:12 följande:
    Vad menar du, huvudkontoret styrs av Kina, är det inte samma företag som Badoo alltså sökmotorn?
    Du blandar ihop det med porrsidor...inte dejting appen Badoo
  • Anonym (Julia­)
    Thu 17 Jun 2021 00:52
    #74
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-16 10:41:48 följande:
    Vissa måste man gilla för att kunna skriva till.
    Har sett många fejk på både Tinder och Badoo.
    Men även många seriösa.
    Måste man gilla någon först..
    Jag har fått massor med mess från killar som inte gillat via ett tryck först och har kunnat skriva tillbaka utan att gilla någon av dom först...

    Sen kan man få förslag från själva Badoo och då får man svajpa.
  • Anonym (Julia­)
    Thu 17 Jun 2021 00:53
    #75
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-06-16 10:41:48 följande:
    Vissa måste man gilla för att kunna skriva till.
    Har sett många fejk på både Tinder och Badoo.
    Men även många seriösa.
    Måste man gilla någon först..
    Jag har fått massor med mess från killar som inte gillat via ett tryck först och har kunnat skriva tillbaka utan att gilla någon av dom först...

    Sen kan man få förslag från själva Badoo och då får man svajpa.
Svar på tråden Träffa äldre kvinnor