Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Någon som solar i string idag?

Tor 10 jun 11:54 Läst 0 gånger Totalt 24 svar
    Anonym (Balko­ngen)
    Visa endast
    Tor 10 jun 11:54 -1

Kanske någon som gör detta idag?

El kanske utan trosor under kjolen?

• Anonym (why?)
    Visa endast
    Tor 10 jun 12:43 #1
    Anonym (Balkongen) skrev 2021-06-10 11:54:50 följande:

Kanske någon som gör detta idag?

El kanske utan trosor under kjolen?

Nej. Gjorde det inte ens under den period det faktiskt var mode när jag var ung. Fulaste som finns med fläskiga skinkor som väller ut under för små trosor (väldigt vanligt att folk missbedömer sin egen storlek).
  • Anonym (Balko­ngen) Trådstartaren
    Visa endast
    Tor 10 jun 12:49 #2

Det kan jag hålla med dig om till 100..känns som sola i string är lite förlegat..

• Anonym (123)
    Visa endast
    Tor 10 jun 14:21 #3

Grannens dotter brukar göra det när hon hälsar på sina föräldrar. Jag och maken drar fram skämskudden varje gång.

• Anonym (Jöns i Skåne)
    Visa endast
    Tor 10 jun 14:36 #4
    Anonym (123) skrev 2021-06-10 14:21:10 följande:

Grannens dotter brukar göra det när hon hälsar på sina föräldrar. Jag och maken drar fram skämskudden varje gång.

Ja, visst är det alldeles för jävligt....
    Visa endast
    Tor 10 jun 15:15 #5

Så jävla illa kan det ju inte vara , man måste ju inte titta. Men det är klart att alla kanske inte passar idet.

• Anonym (strin­gförbu­d :()
    Visa endast
    Tor 10 jun 17:32 #7

Jag har en rumpa som passar väldigt bra i string som jag jobbat väldigt hårt för att få helt perfekt. Men de andra tjejerna i bekantskapskretsen har pålagt mig ett stringförbud. Även förbud mot byxor som har låg midja, tröjor där jag visar magen, sport-bh som tröja, tröjor som inte är korta men så urringade att jag visar magen, leggings utan kjol över om jag inte är på gymmet och förbud mot leggings utan trosor under om jag är på gymmet.   

Visa endast
    Tor 10 jun 18:09 #8

Va..varför det..det var det dummaste.. man får la visa upp det man kämpar för eller?

Kan det vara så att de är avundsjuka?

Kör på tycker jag..:)

• Anonym (strin­gförbu­d :()
    Visa endast
    Tor 10 jun 19:25 #9
    Anonym (Balkongen) skrev 2021-06-10 18:09:59 följande:

Va..varför det..det var det dummaste.. man får la visa upp det man kämpar för eller?

Kan det vara så att de är avundsjuka?

Kör på tycker jag..:)

Det passar sig tydligen inte att göra det (Nej det här är inte några fanatiska muslimer, det är flertalet feminister tom. När någon tjock person vill visa upp sig är det modigt och fint, när jag vill visa upp mig är det opassande, sexualiserat, billigt osv). 
    Visa endast
    Tor 10 jun 19:38 #10

Tycker dina kompisar är ute å cyklar.. stå på dig..du ska ha på dig det Du känner för och känns rätt..är 100 på att du är hur fin som helst i din string å de andra kläderna..

Det jag kan köpa är ju om det blir en "kameltå" på gymmet.. men ska ju vara trendigt nu med puch up trosa som ger just det..

Om du nu har en snygg rumpa så ska du ju inte behövas skämmas för det.

Gymrumpa är.sexigt ju.. :)

• Anonym (qwert­y)
    Visa endast
    Tor 10 jun 22:54 #11

Ni äldre här blandar nog ihop string med det dagens ungdomar har, vilket är brazilian, eller cheeky. Typ som halvstring skulle man kunna säga. Visar nästan hela skinkan, men går högt upp i ryggen eller på sidorna.

Smickrande på dom flesta faktiskt. Vilket string inte är.

Har man stor röv och försöker dölja den i hipsters eller boxer, det ser förjävligt ut. Visa den istället.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll