• Anonym (Toys)
    Sun 13 Jun 2021 11:33
    941 visningar
    4 svar
    4
    941

    Går igång på sexleksaker framför människor

    Hej! Jag är en heterosexuell kvinna på 30-35. Jag har nyligen insett vad mycket jag går igång på sexleksaker, men inte på människor! Titta bara vaginan här nedan, så öppen, tydlig och villig. Jag som aldrig ens varit med någon tjej, bara killar!

    Men samtidigt vill jag inte prova "äkta varan", utan jag är sjuuukt sugen på fejkvaginan. Är det normalt att dras till BARA sexleksaker??

  • Svar på tråden Går igång på sexleksaker framför människor
  • Sun 13 Jun 2021 11:47
    #1
    +1

    Man får ju gilla vad man vill och så länge det är ömsesidigt så är det ok. Kanske kan bli problem att få samtycke för dig tänker jag så du får nog bara se på

  • Anonym (Tore)
    Mon 28 Jun 2021 18:49
    #2
    Anonym (Toys) skrev 2021-06-13 11:33:57 följande:

    Hej! Jag är en heterosexuell kvinna på 30-35. Jag har nyligen insett vad mycket jag går igång på sexleksaker, men inte på människor! Titta bara vaginan här nedan, så öppen, tydlig och villig. Jag som aldrig ens varit med någon tjej, bara killar!

    Men samtidigt vill jag inte prova "äkta varan", utan jag är sjuuukt sugen på fejkvaginan. Är det normalt att dras till BARA sexleksaker??


    'Normalt' är bara statistik och är inget som ska betyda något för din del. Den där är designad och tillverkad just för din skull... dvs för personer som är sjuuukt sugna på den. Vad folk säger om det här är vad dom själva tycker men inget som ska påverka dig. Jag hoppas du köper den och provar i stället för att låta andras preferenser styra dina egna val. Cool
  • Mon 28 Jun 2021 22:56
    #3

    Instämmer helt med föregående, du ska göra vad du själv vill. Sexlivet är ens eget privata, vad andra tycker spelar 0 roll.

  • Anonym (Tore)
    Tue 29 Jun 2021 19:05
    #4

    Jag är dessutom helt säker på att värdet "normalt" i detta fall är helt missvisande eftersom alltför många har lyssnat till folk som sagt att dom tycker det är äckligt, onaturligt, perverst etc etc.
    Om alla lyssnat på sig själva och låtit andras åsikter rinna av hade användningen varit en helt annan än den är. Sorgligt...

Svar på tråden Går igång på sexleksaker framför människor