• Nalle134

    Varför

    Jag är 15 år är 159 cm lång och har en normal vikt men en då så har jag en putt mage jag hattar de. Att inte veta varför den inte försvinner eller va jag för för fel. de är så svårt och att veta att jag har en bra vikt men de ser inte så ut gör mej ledsen. Jag försöker att tappa vikt och att se platt ut men de går inte så bra jag försöker att vara den bästa versionen av mig och gör de för att må bra hos mig själv. Om någon av er har tips på hur jag kan få bort de eller några tränings tips hade de varit snällt är tacksam för svar.

  • Svar på tråden Varför
  • Anonym (Normalt)

    Dom flesta har faktiskt lite put på sin mage. Tänk allt som ska få plats där i? Kolla upp lite anatomi och kolla hur tarmarna och allt ligger. Put är normalt.

  • StudierKemi

    Du har en "äpplefigur" precis som 90% av männen brukar ha (enligt mina egna observationer). Det är inget konstigt alls. Det är mer ovanligt att kvinnor samlar fett på mage framför rumpa & lår, men jag råkar vara en kvinna som har äpplefigur & jag gnäller inte. När jag var yngre var jag en cry-baby över detta faktum att det inte är baken som samlar fett, men jag har växt ur detta nu, & jag är 100% säker på att Du också kommer växa ur detta.

    Vet Du vad jag har istället? Smala ben & armar! Det finns massa ytliga killar som älskar mina smala ben. Men för tillfället dejtar jag en man som inte har sagt en endaste gång att jag är vacker, utan han hjälper mig i matte och hjälper mig vid fritidshuset, och vi ska ha sex första gången nu på onsdag. Så den sorten finns också, som inte ens kommer anmärka överhuvudtaget dina proportioner. Den sorten av människor är ändå allra bäst.

Svar på tråden Varför