• Anonym (Solen)

    Hur solar vi i när värmen kommer? Så lite kläder som möjligt? Naken? Alltid med kläder på kroppen?

    Hur solar vi allmänhet..är vi rädda för solen el nakna å fria när och där tillfälle ges?

    Är det bara jag som blir kåt av sol å värme?

  • Svar på tråden Hur solar vi i när värmen kommer? Så lite kläder som möjligt? Naken? Alltid med kläder på kroppen?
  • Anonym (Nakenfis)

    Haha vilket sammanträffande. Ligger helt naken i detta nu på en klippa. Tydligt skyltat nakenbad. Men det kom ett jäkla stort moln precis. Ser dock ut att ljusna upp igen efter det.

  • Anonym (Solen)
    Anonym (Nakenfis) skrev 2021-06-17 13:30:26 följande:

    Haha vilket sammanträffande. Ligger helt naken i detta nu på en klippa. Tydligt skyltat nakenbad. Men det kom ett jäkla stort moln precis. Ser dock ut att ljusna upp igen efter det.


    Du ser så passande..ler..ex molnen då..inte så lätt tycker jag att hitta någon sådan plats här o Stockholm.
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Solen) skrev 2021-06-17 13:24:28 följande:

    Hur solar vi allmänhet..är vi rädda för solen el nakna å fria när och där tillfälle ges?

    Är det bara jag som blir kåt av sol å värme?


    Pyttestring eller helt naken

    Solen värmer gott och ger sexuell energi
  • Anonym (llll)
    Anonym (Solen) skrev 2021-06-17 13:24:28 följande:

    Hur solar vi allmänhet..är vi rädda för solen el nakna å fria när och där tillfälle ges?

    Är det bara jag som blir kåt av sol å värme?


    Vad har solandet egentligen med att du blir kåt att göra? 

    Du skriver en rubrik där du undrar om folk har på sig något när de solar. Sedan börjar du skriva om din egen kåthet - jaja. 
  • Anonym (Solen)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-06-17 14:01:59 följande:

    Pyttestring eller helt naken

    Solen värmer gott och ger sexuell energi


    Så är det ju , är säkert därför man längtar efter sol och värme till en viss del.

    Härligt att känna solens strålar på en nästan naken kropp..

    Energi i kroppen..bra sagt ????
  • Anonym (Nej)

    Inte alls är svaret. Skugga, spf och täckande kläder är det som gäller. Jag behöver inte hudcancer i mitt liv, tack, och så snyggt är det verkligen inte med en solbränna. Hatar när det är för varmt. Känner mig varken sexig eller kåt då, mest bara dålig.

  • Anonym (Solen)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-06-17 14:01:59 följande:

    Pyttestring eller helt naken

    Solen värmer gott och ger sexuell energi


    Pytte string är ju inte fel alls..man kanske skulle bli fågelskådare el något..
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Solen) skrev 2021-06-17 15:08:53 följande:

    Pytte string är ju inte fel alls..man kanske skulle bli fågelskådare el något..


    Trivs ypperligt i mina söta små pyttestring från tangaland24
  • Anonym (Solen)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-06-17 15:14:30 följande:

    Trivs ypperligt i mina söta små pyttestring från tangaland24


    Kan jag tänka mig..fast hur små är ett par pytte string..? Är ju inte mycket tyg på vanliga string..
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Solen) skrev 2021-06-17 15:17:33 följande:

    Kan jag tänka mig..fast hur små är ett par pytte string..? Är ju inte mycket tyg på vanliga string..


    Kolla tillverkaren jag skrev om, bla extreme bikinis så ser du
Svar på tråden Hur solar vi i när värmen kommer? Så lite kläder som möjligt? Naken? Alltid med kläder på kroppen?