• Anonym (Tjej)

    Sex och sen tyst

    Jag hatar mig själv idag. Jag har under ett års tid velat haft ett förhållande med en kille som behandlar mig som skit. Jag åker dit och vi har sex vilket jag vill för tillfället men efter känner jag mig så äcklad. Jag får aldrig stanna kvar. Får alltid åka hem direkt efter. Han hör aldrig av sig heller efter sex. Då är han tyst ett tag. Så där ointresserad. Igår så åker jag dit. Ger honom en avsugning. Åker hem minuter efter han är klar. Har inte hört ett ljud idag.

    Blir så jävla ledsen o besviken på mig själv.

    Vad fan håller jag på så här för?? Jag är värd mer ju

  • Svar på tråden Sex och sen tyst
  • Anonym (ppp)

    Ja det kan man undra varför du gör. 

    GÖR DET INTE MER NU!

    igår såg jag på Lyxfällan. Personerna i programmet fick ett par frågor de alltid skulle ställa sig innan de spontant ville göra något som slösade på deras pengar. Du kan nog ha nytta av ungefär samma frågor:
    Kan jag göra det?
    Bör jag göra det?
    Är det bra för mig att göra det? 
    Coachen sa att om de kunde svara ja på alla tre frågorna så kunde de göra det de hade tänkt, annars inte. 

    Du kanske bara behöver den sista frågan. 

  • Anonym (Tjej)

    Jag har dessutom sagt vid åtskilliga tillfällen att jag känner mig utnyttjad när han är så ointresserad efter sex. Men det är alltid samma ändå.

    Jag vill ju ha sex så klart och det är väl därför jag gör de fast att jag vet hur jag mår efter.

  • Anonym (ppp)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-06-23 21:20:44 följande:

    Jag har dessutom sagt vid åtskilliga tillfällen att jag känner mig utnyttjad när han är så ointresserad efter sex. Men det är alltid samma ändå.

    Jag vill ju ha sex så klart och det är väl därför jag gör de fast att jag vet hur jag mår efter.


    Och?
    Tänker du ta till dig av det jag skrev eller? 
  • Anonym (!!)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-06-23 21:07:14 följande:

    Jag hatar mig själv idag. Jag har under ett års tid velat haft ett förhållande med en kille som behandlar mig som skit. Jag åker dit och vi har sex vilket jag vill för tillfället men efter känner jag mig så äcklad. Jag får aldrig stanna kvar. Får alltid åka hem direkt efter. Han hör aldrig av sig heller efter sex. Då är han tyst ett tag. Så där ointresserad. Igår så åker jag dit. Ger honom en avsugning. Åker hem minuter efter han är klar. Har inte hört ett ljud idag.

    Blir så jävla ledsen o besviken på mig själv.

    Vad fan håller jag på så här för?? Jag är värd mer ju


    Jag hade gjort detsamma om du hade gått på det!

    Sexobjekt
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (ppp) skrev 2021-06-23 21:23:43 följande:

    Och?

    Tänker du ta till dig av det jag skrev eller? 


    Ja sjävklart tar jag till mig. Jag försökte bara förklara hur de är. Jag är väl mest rädd att bli helt utan. Finns liksom ingen jag är intresserad av förutom honom just nu. Men grejen är väl att jag kommer aldrig hitta ngn annan heller så länge jag håller på med de här.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (!!) skrev 2021-06-23 21:24:49 följande:

    Jag hade gjort detsamma om du hade gått på det!

    Sexobjekt


    Varför gör man så??
  • Anonym (knäckande)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-06-23 21:32:52 följande:
    Ja sjävklart tar jag till mig. Jag försökte bara förklara hur de är. Jag är väl mest rädd att bli helt utan. Finns liksom ingen jag är intresserad av förutom honom just nu. Men grejen är väl att jag kommer aldrig hitta ngn annan heller så länge jag håller på med de här.
    Man kan faktiskt vara "helt utan". Det går alldeles utmärkt och är verkligen att rekommendera framför att göra det du gör nu. Det om något verkar knäckande.
  • Anonym (Emma)

    Läs detta igen och fråga dig själv, vill du verkligen vara bara tillsammans med honom?

    "Jag har under ett års tid velat haft ett förhållande med en kille som behandlar mig som skit."

    Han kommer inte att ändra sig och han kommer heller inte sluta då han får sex med minimal ansträngning och inga krav. Gör dig själv en tjänst och blockera honom på alla kontaktytor. Kom även ihåg att bara för att du har känslor för en kille så gör det inte honom till rätt kille för dig. Var observent på hur en kille behandlar dig då det säger allt om hur mycket han värdesätter dig. Lägg heller inte ditt värde i en killes händer utan du måste värdera dig först och högre än vad du gör idag.

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Emma) skrev 2021-06-23 21:47:49 följande:

    Läs detta igen och fråga dig själv, vill du verkligen vara bara tillsammans med honom?

    "Jag har under ett års tid velat haft ett förhållande med en kille som behandlar mig som skit."

    Han kommer inte att ändra sig och han kommer heller inte sluta då han får sex med minimal ansträngning och inga krav. Gör dig själv en tjänst och blockera honom på alla kontaktytor. Kom även ihåg att bara för att du har känslor för en kille så gör det inte honom till rätt kille för dig. Var observent på hur en kille behandlar dig då det säger allt om hur mycket han värdesätter dig. Lägg heller inte ditt värde i en killes händer utan du måste värdera dig först och högre än vad du gör idag.


    Ja du har helt rätt. Jag har testat dragit mig undan denna kille förut men det märker han och anstränger sig lite och jag faller för de varje gång som en jävla blåögd idiot
  • Nutid
    Anonym (Tjej) skrev 2021-06-23 21:33:14 följande:
    Varför gör man så??
    Om jag var singel skulle jag gärna träffa någon för att sex.
    Men skulle aldrig tänka mig att behandla kvinnan så som han verkar göra.

    Om det är sexet du är ute efter måste det finnas andra män.
    Att hitta mr right är inte så lätt men de allra flesta män är inte skitstövlar och kan i alla fall visa respekt.
Svar på tråden Sex och sen tyst