• Anonym (Ts)

    Positivt eller negativt gravtest?

    Jag trodde aldrig att jag skulle skapa en sådan här tråd? men här är jag nu. Är det bara jag som ser skuggan av ett streck på testerna?

    Hoppas nu att bilderna går ipp med okej kvalitet? den sista är med ändrar exponering för att fästärka den linjen jag ser

  • Svar på tråden Positivt eller negativt gravtest?
  • Anonym (Ts)

    Bilderna hamnade i annan ordning? men jag antar att ni ser vilken bild som är redigerad

  • Anonym (Ts)
    syntharen skrev 2021-06-29 07:21:20 följande:

    Ja det syns ett dvagt streck, jag tror du är gravid. Hur långt efter ägglossning är du?


    9-12 dagar. Antingen bim idag ellwr om 3 dagar.

    Natural cykles anser att äl var 5 dagar efter positivt äl-test (tre dagar senare än beräknat med en otroligt regelbunden cykel).

    Så om äl var på rätt dag som den brukar vara så är bim idag. Annars om tre dagar. Troligtvis hade jag förskjuten ägglossning denna månad?

    Spännande att du iaf ser något svagt. Då är jag kanske inte helt knäpp iaf. Men vågar absolut inte lita på detta ännu, även om det minst sagt ger en hel del hopp
  • Anonym (Ts)

    Jag kan ha haft nidblödning i förrgår.

    Förra månaden hade jag dock spottings 6 dagar före mens (brukar vara 2 dagar) så jag var först övertygad om att det var det som kom i förrgår. Men igår var spottingen nästintill obefintlig, så kanske var det en nidblödning ändå

  • Anonym (Ts)
    syntharen skrev 2021-06-29 07:21:20 följande:

    Ja det syns ett dvagt streck, jag tror du är gravid. Hur långt efter ägglossning är du?


    På dagens test är det absolut ett tydligare streck! Så nu vägar jag påstå att jag är gravid!

    Håller tummarna för att allt går bra ni bara.

    Tack för att du tog sig tid att svara
Svar på tråden Positivt eller negativt gravtest?