• Wed 30 Jun 2021 23:16
    512 visningar
    4 svar
    4
    512

    Klockan är 23.13 min granne mitt emot väljer att skyffla grus nu ?

    Ska upp å jobba imorrn bitti

    Är det nödvändigt att skyffla singel grus med skottkärra å spade den här tiden ?

    Har mitt fönster öppet ?villa område

    Känner att jag börjar koka?

    Vad tycker du ?

  • Svar på tråden Klockan är 23.13 min granne mitt emot väljer att skyffla grus nu ?
  • Wed 30 Jun 2021 23:24
    #1

    Gå ut och hjälp honom så går det snabbare!

  • Thu 1 Jul 2021 00:21
    #2
    TL12 skrev 2021-06-30 23:16:37 följande:

    Ska upp å jobba imorrn bitti

    Är det nödvändigt att skyffla singel grus med skottkärra å spade den här tiden ?

    Har mitt fönster öppet ?villa område

    Känner att jag börjar koka?

    Vad tycker du ?


    Herregud vad du är lättkränkt. Stäng fönstret om det stör.
  • Thu 1 Jul 2021 06:20
    #3
    TL12 skrev 2021-06-30 23:16:37 följande:

    Ska upp å jobba imorrn bitti

    Är det nödvändigt att skyffla singel grus med skottkärra å spade den här tiden ?

    Har mitt fönster öppet ?villa område

    Känner att jag börjar koka?

    Vad tycker du ?


    Tror ju inte nån väljer att skyffla grus vid den tiden om man har andra alternativ. Det är kanske för varmt andra tider eller det kanske måste bli klart till en viss tidpunkt. Enklast är ju att du går över och pratar med grannen .
  • Thu 1 Jul 2021 07:56
    #4
    TL12 skrev 2021-06-30 23:16:37 följande:

    Ska upp å jobba imorrn bitti

    Är det nödvändigt att skyffla singel grus med skottkärra å spade den här tiden ?

    Har mitt fönster öppet ?villa område

    Känner att jag börjar koka?

    Vad tycker du ?


    Låter lite som min granne som kör högtryckstvätt, trimmar häcken och piskar mattor mellan 23 och 03 på nätterna. Blev störd för ett par år sedan när jag var tvungen att sova i ett rum som vetter åt det hållet, men som tur var hörs det bara ifrån just det rummet. Hade det varit skyffel, grus och skottkärra hade det däremot hörts ifrån alla rum I vårt hus! Sånt låter ju ofantligt högt!
Svar på tråden Klockan är 23.13 min granne mitt emot väljer att skyffla grus nu ?