• albinen

    Tända på att bli befruktad / avlad

    En sak som dykt upp mer och mer hos mig. Speciellt de senaste åren.

    Sex med kondomer ger mig inte i närheten så mycket njutning som utan. Vet jag att hon tar preventivmedel så kan sexet såklart vara underbart ändå, men när jag vet att hon inte är skyddad så tänder det mig otroligt mycket. Kanske den manliga biologiska klockan?

    Avbruten sex eller sex skyddat blir på något sätt som ett mentalt antiklimax, trots att även det har sina risker såklart. Jag fantiserar ofta om att "avla" kontinuerligt och tänder otroligt mycket på tanken att befrukta och graviditetssex.

    Hur vanligt tror ni detta är hos er tjejer / kvinnor egentligen?

  • Svar på tråden Tända på att bli befruktad / avlad
  • Anonym (Jodå)
    albinen skrev 2021-09-06 18:48:06 följande:

    Hur vet du detta med säkerhet?


    Bland annat för att jag är kvinna.
  • albinen
    Anonym (Jodå) skrev 2021-09-06 19:18:06 följande:

    Bland annat för att jag är kvinna.


    Varför jag frågade är för att otroligt många andra kvinnor säger tvärtom, så du utgick egentligen endast från dig själv. Då är jag med.
  • Anonym (Jodå)
    albinen skrev 2021-09-07 14:20:06 följande:

    Varför jag frågade är för att otroligt många andra kvinnor säger tvärtom, så du utgick egentligen endast från dig själv. Då är jag med.


    Jag tror faktiskt att otroligt många kvinnor tycker precis som jag gör. Det är läckert när mannen lägger satsen i fittan! Punkt.

    Du verkar inte nöjd med mitt svar utan har bestämt dig för att det till största delen har med vår biologiska avelsönskan att göra.

    Många vill helst se sprutet, få det på sig. Beror det då på glädjen att de slapp befruktning?

    Det plaskar, låter och blir blött och skönt när han lägger satsen i fittan, ser läckert ut enligt många när det rinner ur. Finns massor av porr med just det.

    Kvinnor kan inte bli befruktade under hela sitt sexliv. Det vore märkligt om min önskan att få satsen i mig efter 50 vore pga eggande risk att bli befruktad. Jag knullar inte pga instinkt och för att uppleva en låtsad befruktan.

    Knullar män bara för att sprida mänskligheten vidare? Knullar pga instinkt och inte eget val.
  • albinen
    Anonym (Jodå) skrev 2021-09-07 14:45:16 följande:
    Jag tror faktiskt att otroligt många kvinnor tycker precis som jag gör. Det är läckert när mannen lägger satsen i fittan! Punkt.

    Du verkar inte nöjd med mitt svar utan har bestämt dig för att det till största delen har med vår biologiska avelsönskan att göra.

    Många vill helst se sprutet, få det på sig. Beror det då på glädjen att de slapp befruktning?

    Det plaskar, låter och blir blött och skönt när han lägger satsen i fittan, ser läckert ut enligt många när det rinner ur. Finns massor av porr med just det.

    Kvinnor kan inte bli befruktade under hela sitt sexliv. Det vore märkligt om min önskan att få satsen i mig efter 50 vore pga eggande risk att bli befruktad. Jag knullar inte pga instinkt och för att uppleva en låtsad befruktan.

    Knullar män bara för att sprida mänskligheten vidare? Knullar pga instinkt och inte eget val.

    Jag skriver inte att du har fel. 


    """Att få satsen i fittan är en häftigt grej i sig och har för de flesta inget med ev. befruktning att göra."""


    Det är sant, att få självaste satsen i fittan och att det är en häftig grej i sig har säkert för många ingenting med eventuell befruktning att göra, men för många kvinnor så har det faktiskt med just befruktning att göra.


    Många kvinnor tänder på risken att bli gravida, många på spermier, många tänder på att de kan bli gravida och andra för att de tror att dem kommer bli gravida. Det finns säkert massvis med olika varianter. Det är min poäng. 


     

  • Anonym (S)

    En gammal diskussion gick ungefär såhär?.

    Mannens utlösnings kan vara tre olika saker han kommunicerar till kvinnan lite beroende på vad han känner för henne? , Men kanske även olika sinnesstämningar per dag också

    En komplimang ??> Du är snygg, jag tänder på dig

    Ett ömhetsbrvis/kärleksförklaring ??> Jag tycker om dig

    Ytterligare en nivå ??> Du är den utvalda, bär mitt barn.

  • uaman

    Skulle tända något fantastiskt mycket på om en annan man gjorde min sambo gravid. Att få vara med på resan när man ser en annan mans spermie växa till ett nytt liv i min kvinna.


    Härligt.
  • Anonym (Casanova)
    uaman skrev 2021-09-27 22:09:11 följande:

    Skulle tända något fantastiskt mycket på om en annan man gjorde min sambo gravid. Att få vara med på resan när man ser en annan mans spermie växa till ett nytt liv i min kvinna.


    Just den saken har jag gjort. Gjort en annan mans kvinna gravid.

    Gillar tanken på att han tar hand om mina barn.

    Ingen fetish. Han sköt inte skarpt och dom hade kommit till vägs ände i systemet.
  • albinen
    uaman skrev 2021-09-27 22:09:11 följande:

    Skulle tända något fantastiskt mycket på om en annan man gjorde min sambo gravid. Att få vara med på resan när man ser en annan mans spermie växa till ett nytt liv i min kvinna.


    Det hade jag ändå kunnat tänkt mig. Tror du din sambo hade tant på det lika mycket som dig? Nyfiken.
  • Anonym (Jaag)

    Åh jag har ägglossning nu och tar inte preventivmedel och är så kåt... och känslan att bara vilja bli påsatt och befruktad är stor....

  • albinen
    Anonym (Jaag) skrev 2021-10-15 11:04:47 följande:

    Åh jag har ägglossning nu och tar inte preventivmedel och är så kåt... och känslan att bara vilja bli påsatt och befruktad är stor....


    Oh! Underbart!
  • Anonym (Jaag)
    albinen skrev 2021-10-16 01:19:26 följande:

    Oh! Underbart!


    Jaaa....
Svar på tråden Tända på att bli befruktad / avlad