• Anonym (kaffedraken2)

    Det gör ont att se par gå hand i hand

    Såg ett par förut, gå hand i hand. Dom är runt 25.
    Jag missunnar dom inte det, men jag kan känna lite avundsjuka. Och vemod.
    Jag önskar att jag också hade fått uppleva den sortens kärlek när jag var i samma ålder.
    Jag vet inte ens om jag vill gå hand i hand med nån, känns lite töntigt.
    Men jag längtar efter att träffa nån. Där det känns rätt.

    Nån mer som känner samma, lite jobbigt att se par ute?

  • Svar på tråden Det gör ont att se par gå hand i hand
  • Anonym (Undrar)

    Jobbar du? Arbetslös, sjukskriven? Mycket ensam?

  • Anonym (Mimmi)

    Det finns väl kanske hopp om du slutar drömma om kvinnor i halva din ålder.

  • flygrl

    @TS: Jag tycker inte det är töntigt gå hand i hand men kan absolut förstå det kan göra ont se sånt när man själv känner sig ensam och olycklig. Ofrivillig ensamhet kan göra väldigt ont. :/

    Men vet du det är ju inte kört utan du får fortsätta försöka hitta den rätta. Jag förstår det inte är det lättaste men du får inte ge upp utan va kreativ och fundera igenom hur du bäst kan träffa tjejer.

    Med vänliga hälsningar från flygrl

    Förresten va kommer ditt nick av? Tycker det är lite kul. Gillar du kaffe?

  • Anonym (kaffedraken2)
    flygrl skrev 2021-07-08 21:34:27 följande:

    @TS: Jag tycker inte det är töntigt gå hand i hand men kan absolut förstå det kan göra ont se sånt när man själv känner sig ensam och olycklig. Ofrivillig ensamhet kan göra väldigt ont. :/

    Men vet du det är ju inte kört utan du får fortsätta försöka hitta den rätta. Jag förstår det inte är det lättaste men du får inte ge upp utan va kreativ och fundera igenom hur du bäst kan träffa tjejer.

    Med vänliga hälsningar från flygrl

    Förresten va kommer ditt nick av? Tycker det är lite kul. Gillar du kaffe?


    Ja, det är lite jobbigt ibland. Men samtidigt, man vet inte hur paren har det egentligen. Jag ser bara det som de visar utåt. 

    Tack! Hoppas också, man ska nog aldrig ge upp.

    Jag slog ihop två olika nick jag hade tidigare.
    Draken och Kaffetivrångstrupen Skrattande
  • Anonym (kaffedraken2)
    flygrl skrev 2021-07-08 21:34:27 följande:

    Förresten va kommer ditt nick av? Tycker det är lite kul. Gillar du kaffe?


    Älskar kaffe Glad
  • flygrl
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-08 21:39:37 följande:

    Ja, det är lite jobbigt ibland. Men samtidigt, man vet inte hur paren har det egentligen. Jag ser bara det som de visar utåt. 

    Tack! Hoppas också, man ska nog aldrig ge upp.

    Jag slog ihop två olika nick jag hade tidigare.

    Draken och Kaffetivrångstrupen 


    Det är klart inte alla dom där paren har perfekta förhållanden eller perfekta liv i övrigt. Det har väl ingen. Men visst är det härligt med besvarad kärlek, att kunna gå hand i hand en fin sommardag. Det unnar jag dig med att du ska få uppleva snart.

    Men du måste nog släppa den där historien med den yngre tjejen du tar upp i massa trådar. Jag förstår det va en jobbig och smärtsam upplevelse för dig MEN va hjälper det att ständigt älta det. Risken är att den grejen gör att du missar nya chanser. Och dessutom varför måste du absolut få godkänt av anonyma användare på ett webbforum? Både tjejen och du va/är vuxna människor så skit samma va andra tycker. Är själv 23 och ser inget fel på lite äldre män (Obs! Ingen kontaktannons!).
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-08 21:40:21 följande:

    Älskar kaffe 


    Härligt. Gott med kaffe jue! Och roligt nick som sagt.
  • Anonym (kaffedraken2)
    flygrl skrev 2021-07-09 17:09:22 följande:
    Det är klart inte alla dom där paren har perfekta förhållanden eller perfekta liv i övrigt. Det har väl ingen. Men visst är det härligt med besvarad kärlek, att kunna gå hand i hand en fin sommardag. Det unnar jag dig med att du ska få uppleva snart.

    Men du måste nog släppa den där historien med den yngre tjejen du tar upp i massa trådar. Jag förstår det va en jobbig och smärtsam upplevelse för dig MEN va hjälper det att ständigt älta det. Risken är att den grejen gör att du missar nya chanser. Och dessutom varför måste du absolut få godkänt av anonyma användare på ett webbforum? Både tjejen och du va/är vuxna människor så skit samma va andra tycker. Är själv 23 och ser inget fel på lite äldre män (Obs! Ingen kontaktannons!).
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-08 21:40:21 följande:

    Älskar kaffe 


    Härligt. Gott med kaffe jue! Och roligt nick som sagt.
    Jag har släppt henne för längesen, men jag tycker ämnet är intressant. För det är många som vet allt om andra människor, och gärna vill tala om för andra vad fel dom har. Några tar chansen att platta till andra människor, speciellt om de är i ett känslomässigt utsatt läge.
    Jag har försökt med andra tjejer sen dess.
    Jag måste inte få godkänt av andra. De flesta här tyckte inte jag skulle försöka med den tjejen, eller träffa den andra (22-åringen) som jag träffade senast. Det gjorde jag ändå. För att JAG ville det själv.
    Jag har skrivit en del om min syster och hur besviken jag är på hennes dryga attityd. Men jag har ju lärt mig detta nu, att det är ingen idé att prata med henne om sånt här längre. Jag förstår mig inte på såna människor, som dömer andra, och som är hycklare.
    Jag var schysst mot båda de här tjejerna, och mot de andra också (jobbat med flera yngre), och de gillade mig.

    Tack, ja jag tycker själv att det nicket är rätt lyckat.
    Många här kräks nog när de ser det, men det är sånt som händer Glad
    Kaffe och nåt gott till (bullar, munkar) är bland det bästa som finns Kaffe

  • Anonym (pappa)

    Det kan göra ont i mig också ibland. Inte för att jag inte har någon att hålla i hand utan för ibland och på vissa ställen kan det vara livsfarligt för vissa par att gå hand i hand.

  • Guldnovan
    Anonym (pappa) skrev 2021-07-09 18:33:24 följande:

    Det kan göra ont i mig också ibland. Inte för att jag inte har någon att hålla i hand utan för ibland och på vissa ställen kan det vara livsfarligt för vissa par att gå hand i hand.


    Jag håller din hand om du vill men tror jag förstår vad du menar..
Svar på tråden Det gör ont att se par gå hand i hand