• Manko
    Sun 11 Jul 2021 08:55
    4136 visningar
    21 svar
    21
    4136

    Ännu en kuktråd

    Hejsan! Ännu ett penis inlägg sorry!

    Så här ligger det till, jag har alltid hatat min penis, har alltid hört att den är liten. Efter gymnastiken fick jag höra att den va liten det var inget jag precis tog åt mig då.

    Mitt ex jag hade när jag var runt 13 år? Sa också att den var liten och att hon ville ha en riktig kuk. De satt spår i mig som hemsöker mig än idag som 25 åring..

    Nu har jag en sambo sedan 9 år. Vårat sexliv är ganska dött vi har sex kanske 2 ggr i månad och då är det ganska tråkigt och långtifrån hur jag skulle vilja ha det.

    Min sambo tar sällan initiativ och säger att hon inte har lust eller så och de accepterar jag.

    Men de känns som min penis är roten till det.

    min sambo har haft en sexpartner tidigare och han var utrustad typ som jag.

    mina mått är ca 4 cm lång slak.. Och 13 lång med stånd och ca 12 cm grov

    När min sambo är övertrött eller full har hon råkat säga att hon skulle vilja pröva en stor kuk någongång. Det händer ofta att hon kallar min snopp för lille pillenoppen etc. det knäcker mig lite inombords.

    (Hon vet att jag har penis komplex.)

    har erbjudit att köpa en större dildo / kuksleeve som vi eller hon kan använda vilket hon avböjt att låta henne ta en älskare med stor snopp finns inte på kartan i min värld.

    Jag har fleragånger försökt konfrontera henne om det varpå hon sagt att hon inte menade så eller att hon inte minns det.

    Jag älskar henne förutom denhär delen.

    Har någon annan varit i denna situation? Hur handskas man med det?

    Mvh M

  • Svar på tråden Ännu en kuktråd
  • Anonym (kaffe­draken­2)
    Sun 11 Jul 2021 09:24
    #1

    Kan inte prata för kvinnor, men jag TROR att för många så är din storlek fullt tillräcklig. Sex är ju så mycket mer. Många kvinnor får orgasm av att bli slickade/smekta.
    Jag skulle också bli ledsen om min tjej sa såna saker till mig, och jag skulle inte vilja vara ihop med henne.

  • Manko
    Sun 11 Jul 2021 09:28
    #2

    Hon kommer varjegång vi har sex så det är inte att hon inte kommer som kniper

  • Anonym (Ellie­)
    Sun 11 Jul 2021 11:37
    #3

    Jag tror du ska försöka släppa tanken på att det är något fel på den. Det är inte jättestort men helt normalt. Sedan är storleken på snoppen inte så väsentlig för hur bra sexet är. Så jag tror du ska söka svaret på varför sexlivet känns tråkigt någon annanstans. Och prata ordentligt med din tjej. Hon ska inte säga saker som gör dig ledsen, även om det inte är illa menat.

  • Anonym (relax­a!)
    Sun 11 Jul 2021 11:53
    #4

    min man har mindre snopp än dig och jag har fött 2 kids vaginalt.

    den snoppen funkar utmärkt fprtfarande :)

  • Manko
    Sun 11 Jul 2021 12:10
    #5

    De jobbiga är väl att hon har sagt att hon vill ha en större och kan säga saker hon hört att den personen i tv programmet har en jättekuk sen inget mer.

    Vet bara inte hur jag ska tackla det, när hon inte vill att jag använde extender men ändå vill pröva något större.

    Hon kommer som sagt när vi har sex, men hur går man vidare för att man ska sluta känna sig så otillräcklig?

  • Anonym (qwert­y)
    Sun 11 Jul 2021 12:32
    #6

    Ett av mina ex har ungefär samma storlek som du. Han ligger nog i topp 3 över bästa älskare jag haft under mina 20 år som sexuellt aktiv.

  • Anonym (Hej)
    Sun 11 Jul 2021 12:43
    #7

    Kan bara tala för mig själv men om en kille ser till att vara lyhörd och bryr sig om än i sängen så är 13 cm mer än tillräckligt. Hellre en mindre penis på en kille som bryr sig om än, än en stor penis på en kille som är ego, hårdhänt, sprutar sen är de klart.

  • Anonym (L)
    Sun 11 Jul 2021 12:47
    #8
    +2

    Måste säga att för det första låter hon inte så snäll. Att säga sårande saker till den man älskar är verkligen elakt, tycker jag.

    När det kommer till storlek kan jag säga att jag personligen hade älskat dina mått. Då kan man ha sex precis hur som utan att riskera att komma in så djupt att det gör ont, och köra både vaginalt och analt utan att behöva krångla. Likaså går det att ta hela din kuk i munnen och suga av utan att få kväljningar. Bara ren njutning, med andra ord!!

    Min man har inte jättestor och jag är så lycklig över det - han använder verkligen hela sin kropp för att tillfredsställa mig. Penetrationssexet är en väldigt, väldigt liten del i hur vi har sex. Händer, läppar, tunga, tyngd, värme, kyla, styrka, grepp - sex är så mycket mer än bara en kuk i fittan!

  • Anonym (L)
    Sun 11 Jul 2021 12:57
    #9
    Manko skrev 2021-07-11 12:10:27 följande:

    De jobbiga är väl att hon har sagt att hon vill ha en större och kan säga saker hon hört att den personen i tv programmet har en jättekuk sen inget mer.

    Vet bara inte hur jag ska tackla det, när hon inte vill att jag använde extender men ändå vill pröva något större.

    Hon kommer som sagt när vi har sex, men hur går man vidare för att man ska sluta känna sig så otillräcklig?


    När det kommer till känslan av otillräcklighet är det nog tyvärr bara du själv som kan göra någonting åt den. Tänker att självkänslan måste du jobba med, men kanske prata med din tjej om hur hennes kommentarer får dig att känna? Jag vet att min man var orolig när vi började ses. Han hade nog mer komplex än han trodde märktes, men vi klickade sexuellt så fantastiskt bra att jag på riktigt tror att han insett att det inte hänger på storleken. Nu känns han fullkomligt bekväm med sin kuk.

    Jag tänker dock på att göra precis tvärt emot vad din tjej verkar göra. Jag skulle aldrig, aldrig - ens om det var så, säga någonting om att jag skulle vilja testa en större kuk. Jag överöser min man med hur underbar jag tycker att hans kuk är! Och jag visar det! Suger gärna spontant, slickar, smeker. Kan inte låta bli honom nästan. Kanske är det andra delar som faktiskt behöver gås igenom hos er? Att tända sexlusten generellt? En snabb avsugning när man borstar tänderna. Smekningar, närhet i vardagen. Eggande. Sånt som väcker lusten?
  • Anonym (Touch­)
    Sun 11 Jul 2021 13:03
    #10
    Anonym (L) skrev 2021-07-11 12:47:10 följande:

    Måste säga att för det första låter hon inte så snäll. Att säga sårande saker till den man älskar är verkligen elakt, tycker jag.

    När det kommer till storlek kan jag säga att jag personligen hade älskat dina mått. Då kan man ha sex precis hur som utan att riskera att komma in så djupt att det gör ont, och köra både vaginalt och analt utan att behöva krångla. Likaså går det att ta hela din kuk i munnen och suga av utan att få kväljningar. Bara ren njutning, med andra ord!!

    Min man har inte jättestor och jag är så lycklig över det - han använder verkligen hela sin kropp för att tillfredsställa mig. Penetrationssexet är en väldigt, väldigt liten del i hur vi har sex. Händer, läppar, tunga, tyngd, värme, kyla, styrka, grepp - sex är så mycket mer än bara en kuk i fittan!


    Jag och tjejen kollade på film och drack lite vin igår. Väl i sängen frågar hon om jag inte kan komma in?alltså jag kände verkligen att jag ville men samtidigt hade rödvinet gjort sitt. Visste att det inte skulle bli bra. Så jag sa att jag gärna smeker henne. Efter bara någon minut var två fingrar inne i henne. G-punkten masserades och hon kom på Max 3 minuter. Hårt. Det var härligt, hon somnade som en klubbad säl efteråt

    Går väl inte byta ut mot en kuk men visst fasen kan tjejer få kraftiga orgasmer på massa olika sätt
Svar på tråden Ännu en kuktråd