• Anonym (Kaffedraken)

    Vill så görna ligga med en riktigt vacker man

    Har aldrig fått nöjet och drömmer ofta om att få uppleva het älskog med en sån där riktigt bildskön och "görvacker" man. Så där så att ögonen aldrig kan få nog och man inte kan se sig mätt på hans estetiska kropp.
    Undrar ofta om det känns annorlunda att ha sex med en sådan man, jämfört med med normalt/vanligt utseende. De män jag varit kär i har inte varit snygga på det sättet även om de har attraherat mig enormt.

    Någon som kan berätta skillnaden eller haft nöjet?

  • Svar på tråden Vill så görna ligga med en riktigt vacker man
  • Anonym (Kaffedraken)

    I mörkret är alla katter grå.

    Nej, just under själva akten är det ingen skillnad.

    Det är mer i dagsljus, i vardagen ute bland folk som man blir mer medveten om att man har nån vacker varelse vid sin sida.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Drottningen1970 skrev 2021-07-14 00:03:56 följande:

    I mörkret är alla katter grå.

    Nej, just under själva akten är det ingen skillnad.

    Det är mer i dagsljus, i vardagen ute bland folk som man blir mer medveten om att man har nån vacker varelse vid sin sida.


    Ligger du under täcket med släckt lampa med dina partners ? Det lät väldigt trist.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-07-14 00:50:59 följande:

    Ligger du under täcket med släckt lampa med dina partners ? Det lät väldigt trist.


    Det är ett talesätt som syftar på att det i slutändan inte är så stora skillnader.

    Allmänbilda dig. Det är kul.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tycker min man stämmer in på beskrivningen.

    Han är naturligt välbyggd, stora händer och mjuk, solbrun hy. Han är 195 lång. Han har stort bröstparti, väldigt manligt vacker kropp.

    Han har ljusbrunt kortklippt hår, alltid lite rufsigt. Han har skäggstubb vilket klär honom. Tydliga käkben och kindben i ansiktet, mjuka läppar och mörkgröna ögon.

    Han är såå fin. Säger det till honom jämt.

    I sängen är han väldigt passionerad och romantisk. Ibland har vi ?hårdare? sex men han föredrar (och jag med) mysigt, sensuellt sex. Han kysser mig på pannan, munnen och halsen. Han tar tar i mina händer samtidigt som han tränger in i mig ovanför mig. Jag gillar att rida honom också, men han är definitivt en missionärs-kille han gör det bra. Han stönar sexigt och lugnt, viskar att jag är fin och hur skön jag är. Han kommer för fort ibland, men det gör inget. Han brukar viska i mitt öra innan att han kommer spruta i mig, vilket jag tycker är hett.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Drottningen1970 skrev 2021-07-14 07:21:38 följande:
    Det är ett talesätt som syftar på att det i slutändan inte är så stora skillnader.

    Allmänbilda dig. Det är kul.
    Och även om du har en bra punchline, så är det inte det som diskuteras. Utan estetisk skönhet, och den är flyktig, det vet alls.

    Gissar på att dom flesta gillar att titta på snygga människor. Så vackra människor drar till sig mångas blickar och gillanden. Det är bara dom bittra som måste komplettera med att hen troligtvis har en vedervärdig personlighet eller att hen också kommer bli gammal och sliten tillslut.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag har lyckats få i säng en gudomligt snygg man i mina dagar. (Tänk en vältränad, ung Iain Glain med ett stort leende.) Jag hade egentligen inga planer på att ligga med honom, tycker inte att enstaka sexuella kontakter ger så mycket och han bodde utomlands så det skulle aldrig bli något mer seriöst, men när jag insåg att han flirtade med mig kunde jag inte låta bli att svara.

    Sexet var inte över det normala. Ja, han var väldigt snygg och det var härligt att se på honom, men jag är nog sån som går igår mer på det taktila än det estetiska. Och eftersom det bara blev en natt så hann vi inte lära känna varandra.

    Men jag tänker på honom ibland, förmodligen mer än på andra jag legat med, för han var så jäkla snygg!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Mx) skrev 2021-07-14 08:36:56 följande:

    Och även om du har en bra punchline, så är det inte det som diskuteras. Utan estetisk skönhet, och den är flyktig, det vet alls.

    Gissar på att dom flesta gillar att titta på snygga människor. Så vackra människor drar till sig mångas blickar och gillanden. Det är bara dom bittra som måste komplettera med att hen troligtvis har en vedervärdig personlighet eller att hen också kommer bli gammal och sliten tillslut.


    Förstår inte alls din kommentar i förhållande till mitt inlägg.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Drömmer verkligen kvinnor om vackra män? Förblir det oftast en dröm 

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Drömmer) skrev 2021-07-14 10:00:25 följande:

    Drömmer verkligen kvinnor om vackra män? Förblir det oftast en dröm 


    Kvinnor fantiserar och drömmer mycket om romantik från tidig ålder och uppmuntras till att fånga drömprinsen, vilket ju de flesta inte lyckas med så klart eftersom han förmodligen inte ens existerar. Därför förblir det nog oftast en dröm. De blir kära i någon annan som inte har de kriterierna eller egenskaperna som drömobjektet vilket de inser så småningom och börjar drömma igen.

    När män ser attraktiva kvinnor som motsvarar deras ideal i porren, på reklampelare, på jobbet vill de ligga och erövra så många av dem som möjligt.  När kvinnor ser drömmannen vill de gifta sig och uppleva stormande passion i grunda drag. De skulle sällan nöja sig aldrig med att bara ligga eftersom en natt med en sådan man ger mersmak och en dröm om att fortplanta sig med hans gener.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (För sent för praliner) skrev 2021-07-14 12:30:48 följande:
    De skulle sällan nöja sig aldrig med att bara ligga eftersom en natt med en sådan man ger mersmak och en dröm om att fortplanta sig med hans gener.
    Vet kvinnor hur dom ska göra för att få tag i vackra män 
Svar på tråden Vill så görna ligga med en riktigt vacker man