• Anonym (Trött ledsen och arg)

    Porr porr porr alltid denna jävla porr

    Min pojkvän tittar regelbundet på porr. Jag är är trött på det. Får mig att känna mig långt ifrån den samhörighetskänsla som jag tycker ska va i en relation. Tydligen så har han ett behov att runka till andra kvinnor. Jag har en stor sexuell frustration och känner mig bortvald i sexlivet. Kan väl inte bara vara jag som känner såhär?

    Visst har vi sex men det känns som en beställning som han måste utföra. Kommentarer han ger mig känns som en manipulation eftersom han föredrar sig själv och porr före oss. Sen har han börjat fått svårt med att få upp den och komma. Det får ju inte mig direkt att få bättre självförtroende. Att titta regelbundet på porr och mycket porr går inte ihop med att ha en sexuell relation till en människa. Ren logik. Om man tittar på 1000 kvinnor per år då slutar allting bli speciellt. Allting blir mer och mer extremt. Jag är så fruktansvärt trött på att män ständigt försvarar det här. Även kvinnor.

  • Svar på tråden Porr porr porr alltid denna jävla porr
  • Anonym (Sign.)

    Varför tittar ni inte på porr tillsammans? Det kan leda till skönt sex tillsammans.

  • Anonym (Maria)

    Usch, jag hade lämnat för hundra år sedan. Har aldrig träffat en man som valt porr före mig, därmed behöver du inte sitta fast med en människa som gör det. En som behöver bo ensam med sin porr i en källare för sig själv. Fruktansvärt avtändande och rent av motbjudande. Lider med dig! Ta dig loss <3

  • Anonym (Trött ledsen och arg)
    Anonym (Maria) skrev 2021-07-19 07:42:34 följande:

    Usch, jag hade lämnat för hundra år sedan. Har aldrig träffat en man som valt porr före mig, därmed behöver du inte sitta fast med en människa som gör det. En som behöver bo ensam med sin porr i en källare för sig själv. Fruktansvärt avtändande och rent av motbjudande. Lider med dig! Ta dig loss <3


    Tack. Känns skönt att veta att man inte är helt wickad i huvudet
  • Anonym (Trött ledsen och arg)
    Anonym (?.) skrev 2021-07-19 03:24:42 följande:

    Jag hade blivit äcklad. Och hade lämnat?


    Där är jag inte än. Kom dock dit med exet
  • Anonym (Trött ledsen och arg)
    Anonym (Sign.) skrev 2021-07-19 02:36:19 följande:

    Varför tittar ni inte på porr tillsammans? Det kan leda till skönt sex tillsammans.


    Provat. Men det känns inte som att han är bekväm med det. Lite som att han vill ha det för sig själv
  • Anonym (Man)

    Jag tror inte han behöver runka till just andra kvinnor men däremot vill han ha egentid för att runka till olika fantasier som han för stunden känner sig upphetsad på.

    Att onanera till olika korta porrsekvenser är både kravlöst och skönt. Det är skönt ibland att bara få fokusera på sin egna upphetsning och fantasi. Detta innebär inte alltid att man vill göra dessa fantasier med sin partner utan det är bara en upphetsning i fantasin och att man får en egenstund att sväva iväg. 

    Så länge ni har ett bra samliv och att det i övrigt fungerar så tycker jag inte du ska ska se det som ett problem.

  • Anonym (Sunset)

    Kanske ser inte din man vad porren gör med honom och i förlängningen erat förhållande? Jag rättfärdigar på inga sätt din mans vanor, men kanske ser han problemen lika lite som en alkoholist eller spelmissbrukare gör. I så fall behöver han nog hjälp att lyfta blicken.

  • Anonym
    Anonym (Man) skrev 2021-07-19 11:12:43 följande:

    Jag tror inte han behöver runka till just andra kvinnor men däremot vill han ha egentid för att runka till olika fantasier som han för stunden känner sig upphetsad på.

    Att onanera till olika korta porrsekvenser är både kravlöst och skönt. Det är skönt ibland att bara få fokusera på sin egna upphetsning och fantasi. Detta innebär inte alltid att man vill göra dessa fantasier med sin partner utan det är bara en upphetsning i fantasin och att man får en egenstund att sväva iväg. 

    Så länge ni har ett bra samliv och att det i övrigt fungerar så tycker jag inte du ska ska se det som ett problem.


    Men ts skriver ju att hon har en stor sexuell frustration och är inte nöjd med samlivet
  • Anonym
    Mor3456 skrev 2021-07-19 11:02:04 följande:

    Det är inte han som väljer att se porr framför dig, det är han som hellre vill se attraktiva kvinnor över att se dig. Han tänder helt enkelt inte på dig och tycker du är oattraktiv, så det är fel på dig, inte han. Tyvärr!


    Om han är ihop med någon han inte är attraherad av så är det nog fel på honom också
Svar på tråden Porr porr porr alltid denna jävla porr