• krsd kille

    Onanerar åt sin partner.

    Jag brukar onanera (hon rör inte sig själv) min fru tills hon kommer. Under tiden så rör jag inte mig själv utan all uppmärksamhet på henne. Ibland vill hon jag onanerar själv efter hon kommit eller så ser hon på. Någon fler som hjälper sin partner onanera.

  • Svar på tråden Onanerar åt sin partner.
  • lindeerik
    krsd kille skrev 2021-07-19 10:44:13 följande:

    Jag brukar onanera (hon rör inte sig själv) min fru tills hon kommer. Under tiden så rör jag inte mig själv utan all uppmärksamhet på henne. Ibland vill hon jag onanerar själv efter hon kommit eller så ser hon på. Någon fler som hjälper sin partner onanera.


    Jag onanerar alltid min fru till orgasm innan vi har sex, de gånger vi har det då? Antingen med en luftvibrator eller oftast med fingrarna. Jag brukar be henne att inte röra mig under tiden för då kan jag hålla på längre sen. Men oftast en stund innan hon kommer så brukar hon ta tag i den och runka mig riktigt hårt. Hon blir kåtare av att hålla i den.
  • Anonym (Dröm)

    Låter underbart. Har jag aldrig upplevt....

    Kvinna 55

  • Lyckligalotta

    Här är det likadant. Gillar inte att ta på mig själv så min man får onanera åt mig och så "hjälper" jag honom. Tycker dock att det är bäst att komma genom sex, men ibland är det svårt

  • Anonym (Kerstin)

    Min man och jag har kvalitetskvällar då en av oss bara slappnar av och tar emot. Massage först sedan smeker och slickar han mig till orgasm. Jag smeker slickar och suger honom fingrar i hans rumpa fingrar prostatan han kommer enormt oftast i min mun.

  • Anonym (Wow)
    Anonym (Kerstin) skrev 2021-07-26 18:07:39 följande:

    Min man och jag har kvalitetskvällar då en av oss bara slappnar av och tar emot. Massage först sedan smeker och slickar han mig till orgasm. Jag smeker slickar och suger honom fingrar i hans rumpa fingrar prostatan han kommer enormt oftast i min mun.


    Wow, det skulle jag vilja prova. Tyvärr så är jag nog völdigt duktig på att hjälpa henne att komma och kan gå riktigt all in på att göra allt super bra.

    Hon klarar nog också göra det bra men ja klarar det inte mentalt att bara ta emot. Jag börjar tänka att det är synd om henne som får jobba så mycket, ska jag hjälpa på något sätt och känna hela situationen orättvis. Jag vet att hon får sin kväll men jag klarar ändå inte bara ta emot även om jag skulle vilja.

    Vet inte hur man lär sig slappna av?
  • Anonym (Em)

    Alltså, man kan inte onanera åt någon annan. Definitionen av onani är att man stimulerar sig själv, sex med sig själv. Du får säga att du smeker henne eller utför petting istället så låter det rimligare.

  • Anonym (Dröm)
    Anonym (Em) skrev 2021-07-26 18:42:42 följande:

    Alltså, man kan inte onanera åt någon annan. Definitionen av onani är att man stimulerar sig själv, sex med sig själv. Du får säga att du smeker henne eller utför petting istället så låter det rimligare.


    Tack, ville skriva detsamma men orkade inte. Onani är eget handarbete. Jag onanerar inte när jag runkar/suger kuk.
  • lindeerik
    Anonym (Dröm) skrev 2021-07-26 15:48:20 följande:

    Låter underbart. Har jag aldrig upplevt....

    Kvinna 55


    Det låter inget vidare..
  • Anonym (Dröm)
    lindeerik skrev 2021-07-27 08:42:31 följande:

    Det låter inget vidare..


    Nej det är inget vidare....Fick min första orgasm med en man för några veckor sedan. Men då var det jag som smekte mig och han hade kuken i mig. Stort steg för mig ändå.
Svar på tråden Onanerar åt sin partner.