• asr

    liten tjej liten kuk?

    har en liten kort tjej problem att ta en stor kuk i fittan? Gillar dom små kvinnnrna små kukar? eller åtminstone accepterar en mindre kuk mera än vad en längre skulle gjort?

  • Svar på tråden liten tjej liten kuk?
  • Anonym (Nej)
    asr skrev 2021-07-21 15:14:24 följande:

    har en liten kort tjej problem att ta en stor kuk i fittan? Gillar dom små kvinnnrna små kukar? eller åtminstone accepterar en mindre kuk mera än vad en längre skulle gjort?


    Min erfarenhet är att det är förvånansvärt svagt samband mellan kropps- och fittstorlek. Acceptansen för små kukar sitter mer i huvet än i fittan.
  • Anonym (knockout)

    Hayden Panettiere, 152 cm
    Wladimir Klitschko, 198 cm

  • Anonym (Hold my beer)
    asr skrev 2021-07-21 15:14:24 följande:

    har en liten kort tjej problem att ta en stor kuk i fittan? Gillar dom små kvinnnrna små kukar? eller åtminstone accepterar en mindre kuk mera än vad en längre skulle gjort?


    Nej. Inte mer eller mindre än andra. Nej, absolut inte.

    Ta itu med dina komplex istället för att inbilla dig nån idiotisk stereotyp.
  • Anonym (Testat)
    asr skrev 2021-07-21 15:14:24 följande:

    har en liten kort tjej problem att ta en stor kuk i fittan? Gillar dom små kvinnnrna små kukar? eller åtminstone accepterar en mindre kuk mera än vad en längre skulle gjort?


    Jag kan inte säga vad tjejen tycker. Men jag har knullat både korta och långa tjejer och jag har inte känt nån skillnad på fittan direkt.
Svar på tråden liten tjej liten kuk?