• Anonym (Gnistrade)

    Kan en tjej vara "för" på?

    Träffade en kille via nätet. Han som hörde av sig. Mer o mer kontakt. Pratade i telefon hela nätterna till slut. Träffades och umgicks en hel helg. Gnistrade. Kanonbra sex. Efteråt lika mycket prat i telefon. Träffades igen, kändes lika bra, Träffades igen, då hade han fått ett tråkigt besked och var inte samma goa kille utan kom bara för att lämna några grejer, och åkte sen för att han mådde dåligt. Haft kontakt efter det, men inte talat hela nätterna som förut (inser att det kan man ju inte göra hur länge som helst, finns ju ett annat liv också)

    Nu känns det som att han tagit ett kliv bakåt, från att vara den som hela tiden tog kontakt och ringde så är det jag som tar initiativ istället.

    Vad gör jag nu? Ställer frågan om vad han vill eller bara avvaktar? Ingen ny träff bestämd. Vill krama honom... Vi har ett rejält fysiskt avstånd så man behöver planera träffarna hyfsat.

  • Svar på tråden Kan en tjej vara "för" på?
  • Anonym (Anonym)

    Eftersom du nämner att han är i en jobbig period, så är det fullkomligt normalt att han tar lite avstånd. Ibland kan det vara psykisk/fysiskt påfrestande att hålla relationer stadigt, när man mår så pass dåligt. Han kanske försöker återhämta sig från det som har hänt, och därav backar han en aning. Annars vore det bäst om du frågar hur han mår, så att han är medveten om att du bryr dig och tänker på honom. Trots att ni inte träffas just nu.

  • Anonym (Gnistrade)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-07-28 09:07:13 följande:

    Eftersom du nämner att han är i en jobbig period, så är det fullkomligt normalt att han tar lite avstånd. Ibland kan det vara psykisk/fysiskt påfrestande att hålla relationer stadigt, när man mår så pass dåligt. Han kanske försöker återhämta sig från det som har hänt, och därav backar han en aning. Annars vore det bäst om du frågar hur han mår, så att han är medveten om att du bryr dig och tänker på honom. Trots att ni inte träffas just nu.


    Vi pratar massor o åter massor, båda hör av sig. Igår ringde han ett par gånger och vi pratade in på natten igen och idag skrev han direkt på morgonen som vanligt. Och ja, det är mycket i hans liv just nu så jag är bara snäll, go och pressar inget. Det lär visa sig vad som händer. Men jag har berättat för honom att jag tycker väldigt mycket om honom, så det är ingen nyhet. Jaga bidar min tid, men är också öppen för andra.
  • Anonym (vinnare)

    själv så dejtar jag bara en åt gången men jag förstår tjejer, lättare för er att hitta nya killar, man lever bara en gång

  • Anonym (Gnistrade)
    Anonym (vinnare) skrev 2021-07-28 15:56:15 följande:

    själv så dejtar jag bara en åt gången men jag förstår tjejer, lättare för er att hitta nya killar, man lever bara en gång


    Dejtar inte flera. Pratar just nu med en ensam kille, men skulle ngn dyka upp kan jag prata med flera. Tycker inte det är fult. Skulle jag däremot träffa denna kille igen och det känns bra så är det nåt annat.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Gnistrade) skrev 2021-07-28 11:21:12 följande:

    Vi pratar massor o åter massor, båda hör av sig. Igår ringde han ett par gånger och vi pratade in på natten igen och idag skrev han direkt på morgonen som vanligt. Och ja, det är mycket i hans liv just nu så jag är bara snäll, go och pressar inget. Det lär visa sig vad som händer. Men jag har berättat för honom att jag tycker väldigt mycket om honom, så det är ingen nyhet. Jaga bidar min tid, men är också öppen för andra.


    Låter toppen att kommunikationen mellan er fungerar! Hoppas det även går framåt och att han mår lite bättre :)
  • Anonym (saknar)
    Anonym (Gnistrade) skrev 2021-07-22 12:26:26 följande:

    Vad gör jag nu? Ställer frågan om vad han vill eller bara avvaktar? Ingen ny träff bestämd. Vill krama honom... Vi har ett rejält fysiskt avstånd så man behöver planera träffarna hyfsat.


    saknar du kanonbra sex Förvånad pröva att vara på så får du se om det går 
  • Anonym (vinnare)
    Anonym (Gnistrade) skrev 2021-07-28 18:18:25 följande:
    Dejtar inte flera. Pratar just nu med en ensam kille, men skulle ngn dyka upp kan jag prata med flera. Tycker inte det är fult. Skulle jag däremot träffa denna kille igen och det känns bra så är det nåt annat.
    nej du gör inget fel, min poäng är att det är skillnad där, tjejer gillar inte om killen pratar med flera tjejer
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (vinnare) skrev 2021-07-29 08:19:30 följande:

    nej du gör inget fel, min poäng är att det är skillnad där, tjejer gillar inte om killen pratar med flera tjejer


    Det behöver inte alltid vara så. Oftast så kanske man har kommit överens om att det är okej att träffa andra. Eller så talar man inte alls om det, eftersom man inte är tillsammans och har ingen skyldighet. Dejta gör man för att se vad som finns ute på marknaden, för att eventuellt hitta någon som klickar med allt.
  • Anonym (Gnistrade)
    Anonym (vinnare) skrev 2021-07-29 08:19:30 följande:

    nej du gör inget fel, min poäng är att det är skillnad där, tjejer gillar inte om killen pratar med flera tjejer


    Så länge man inte har ett förhållande tycker jag det är ok. Som det är nu så är jag singel, men pratar med denna kille dygnet runt igen. Hör någon annan av sig så svarar jag säkert, men den konversationen skulle då bli prioriterad lågt. Och skulle vi börja träffas nu igen så skulle jag inte prata med andra.
  • Anonym (vinnare)
    Anonym (Gnistrade) skrev 2021-07-30 09:02:29 följande:
    Så länge man inte har ett förhållande tycker jag det är ok. Som det är nu så är jag singel, men pratar med denna kille dygnet runt igen. Hör någon annan av sig så svarar jag säkert, men den konversationen skulle då bli prioriterad lågt. Och skulle vi börja träffas nu igen så skulle jag inte prata med andra.
    helt ok, fast tjejer gillar inte om killen hon pratar med, pratar med andra tjejer
  • Anonym (Gnistrade)
    Anonym (vinnare) skrev 2021-07-30 09:14:21 följande:

    helt ok, fast tjejer gillar inte om killen hon pratar med, pratar med andra tjejer


    Lite grann så är det för mig också, jag vet ju själv vilka känslor jag har för någon men vad han känner vet jag inte.
Svar på tråden Kan en tjej vara "för" på?