• Anonym (Oroli­g)
    Fri 23 Jul 2021 21:56
    418 visningar
    6 svar
    6
    418

    Kraftig blödning innan mens?!

    Någon annan som fått en större blödning innan mensen skulle komma och ändå visat sig vara gravid?

    Jag fick plötsligt en blödning flera dagar innan beräknad mens (7-9 dagar innan) har nu blött ganska ordentligt i 10 dagar och innan dess 4 dagar med spotting/blodblandade flytningar. Så ungefär 14 dagar med dessa blödningar.

    Har aldrig haft mellanblödningar förut och har blött mer än jag normalt gör vid mens. ?Vanliga? mensen brukar vara i 7 dagar med relativt lite blod de första 3-4 dagarna och sen lätt blödning de sista innan mensen tar slut.

    Har nog bim runt 24-25:e

    Uppskattar verkligen svar!

  • Svar på tråden Kraftig blödning innan mens?!
  • Anonym (A)
    Fri 23 Jul 2021 22:01
    #1

    Tidigt missfall...?

  • Anonym (Hmm..­.)
    Fri 23 Jul 2021 22:06
    #2

    Du har alltså egentligen blött i 14 dagar- sen när du tror äl var alltså? Låter snarare som missfall och att du blev gravid förra cykeln.

  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Fri 23 Jul 2021 22:40
    #3
    Anonym (Hmm...) skrev 2021-07-23 22:06:33 följande:

    Du har alltså egentligen blött i 14 dagar- sen när du tror äl var alltså? Låter snarare som missfall och att du blev gravid förra cykeln.


    11 dagar blir det totalt om man räknar med den första tillstymmelsen av blod. Sen eskalerade blödningen den 18e juli då det kom större klumpar av mörkrött nästan svart blod.

    Hade mens som vanligt förra cykeln, därför jag blir så förvirrad.
  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Fri 23 Jul 2021 22:40
    #4

    13 dagar skulle det stå

  • Anonym (vemve­t)
    Fri 23 Jul 2021 22:44
    #5
    Anonym (Orolig) skrev 2021-07-23 21:56:19 följande:

    Någon annan som fått en större blödning innan mensen skulle komma och ändå visat sig vara gravid?

    Jag fick plötsligt en blödning flera dagar innan beräknad mens (7-9 dagar innan) har nu blött ganska ordentligt i 10 dagar och innan dess 4 dagar med spotting/blodblandade flytningar. Så ungefär 14 dagar med dessa blödningar.

    Har aldrig haft mellanblödningar förut och har blött mer än jag normalt gör vid mens. ?Vanliga? mensen brukar vara i 7 dagar med relativt lite blod de första 3-4 dagarna och sen lätt blödning de sista innan mensen tar slut.

    Har nog bim runt 24-25:e

    Uppskattar verkligen svar!


    Har du vaccinerat dig? Menstruationsrubbningar är väl en av biverkningarna.
  • Anonym (Oroli­g) Trådstartaren
    Sat 24 Jul 2021 09:34
    #6
    Anonym (vemvet) skrev 2021-07-23 22:44:35 följande:

    Har du vaccinerat dig? Menstruationsrubbningar är väl en av biverkningarna.


    Nej inte än
Svar på tråden Kraftig blödning innan mens?!