• Fri 23 Jul 2021 23:30
    304 visningar
    2 svar
    2
    304

    Gravid eller stress?

    Alltså herregud, har ätit p-piller i snart 5 år och ser hur mina vader bara blir större och mina ådror syns mer och mer på benen, jag skjuter upp mensen och har aldrig därför någon blödning.

    Nu är en period då jag har massa finnar på rygg och rumpa, samt vita tjocka flytningar.. är jag gravid eller är detta symptom från mina p-piller/östrogen?

    Kan inte heller sova och är aldrig riktigt hungrig.

    Är 21 år men mina ådror eller vener är helt otroliga, helt blåa och röda. Så ung???

  • Svar på tråden Gravid eller stress?
  • Anonym (Somma­r)
    Sat 24 Jul 2021 08:39
    #1

    Vem orkar äta heta sommardagar? Vem sover gott varma och ljusa sommarnätter? Vem blir inte svullen av värmen? Men ta alltid ett test när du misstänker graviditet, för att vara på den säkra sidan.

  • Anonym (pppp)
    Sat 24 Jul 2021 08:40
    #2
    Lina100 skrev 2021-07-23 23:30:05 följande:

    Alltså herregud, har ätit p-piller i snart 5 år och ser hur mina vader bara blir större och mina ådror syns mer och mer på benen, jag skjuter upp mensen och har aldrig därför någon blödning.

    Nu är en period då jag har massa finnar på rygg och rumpa, samt vita tjocka flytningar.. är jag gravid eller är detta symptom från mina p-piller/östrogen?

    Kan inte heller sova och är aldrig riktigt hungrig.

    Är 21 år men mina ådror eller vener är helt otroliga, helt blåa och röda. Så ung???


    Tror mer på sommarvädret, det frestar på oss alla med den värme som varit. 
    Men ta ett test, bättre än att ställa en fråga här som ingen kan svara på. 
Svar på tråden Gravid eller stress?