• Anonym (Chockad)

    Hitta nakenbilder på sambo..

    Jag vet inte hur fan.. Jag hittade en bild på min sambo när hon är toppless på en internetsida va i helvete?! Hon visa inte ansiktet men känner igen brösten och hon har ett speciellt ärr på ena bröstet..

    Hur konfronterar jag henne?! Hon kommer bli galen och arg för att jag kolla en tråd med andra nakna människor men för mig är det värre att vika ut sig än kolla på en tråd med folk som frivilligt viker ut sig?!

  • Svar på tråden Hitta nakenbilder på sambo..
  • Anonym (När)

    Tja, hon är en fri individ och gör egna beslut. Var detta under er relation som hon la ut det?

  • lindeerik
    Anonym (Chockad) skrev 2021-07-24 17:30:32 följande:

    Jag vet inte hur fan.. Jag hittade en bild på min sambo när hon är toppless på en internetsida va i helvete?! Hon visa inte ansiktet men känner igen brösten och hon har ett speciellt ärr på ena bröstet..

    Hur konfronterar jag henne?! Hon kommer bli galen och arg för att jag kolla en tråd med andra nakna människor men för mig är det värre att vika ut sig än kolla på en tråd med folk som frivilligt viker ut sig?!


    Är det på en site där man kan skicka in bilderna själv så folk kan titta på dem? Är bilden färsk, från erat förhållande?

    Jag hade nog frågat henne, att du kom in på nån sida och helt plötsligt såg henne. Är du säker på att hon har lagt upp bilden så kan hon ju inte bli sur på dig om du hittat den. Men man bör väl vara lite försiktig och inte brusa upp när man tar upp det, utan fråga lite försiktigt, och sedan varför hon gjorde det.
  • Anonym (Chockad)

    Den är jätte färsk och är 100% säker, somsagt ärret är identiskt och hon råka få med lite av inredningen som vi satte upp för ett par dagar sen.

    Vi har varit ihop i 6 år och har 2 barn.

  • Anonym (tricks)

    Klistra in hennes ansikte på bilden så skäms hon nog sedan.

  • Anonym (När)
    Anonym (Chockad) skrev 2021-07-24 17:54:03 följande:

    Den är jätte färsk och är 100% säker, somsagt ärret är identiskt och hon råka få med lite av inredningen som vi satte upp för ett par dagar sen.

    Vi har varit ihop i 6 år och har 2 barn.


    Vill väl ha bekräftelse av andra.
  • Anonym (check?)

    Hon kanske är less på att du är ute och kollar på lättklädda brudar, och la upp en bild på sig själv för att påminna dig om vad du har hemma?

  • Anonym (slötts)

    Är du ärligt talat förvånad? Det är nog ganska vanligt enligt svenska mått.

  • Anonym (När)
    Anonym (tricks) skrev 2021-07-24 18:07:16 följande:

    Klistra in hennes ansikte på bilden så skäms hon nog sedan.


    Omoget beteende
  • Anonym (Chockad)

    Hon får mycket bekräftelse och vi har ett sexliv så gott de går

    Tror inte hon vet att jag kolla den tråden då jag enbart gör de när fantasin inte finns för ensma stunder

  • Anonym (Chockad)

    Skulle aldrig lägga ut hennes ansikte vafan?

    Undra mest hyr jag ska konfrontera henne

Svar på tråden Hitta nakenbilder på sambo..