• fridaa88

    BLIND kärlek

    Hej.

    Jag mår så dåligt över att jag lider av Att Kärleken är Blind.

    Jag Älskar honom igen jätte mycket, jag ska försöka berätta/skriva ner kort allt som hänt under 2år.

    Jag och han träffades för ungefär 2 år sedan, vi blev jätte kära i varandra direkt. Vi sa att vi älskar varandra snabbt å kändes för mig som att jag äntligen hittat min livspartner.

    Första gången han blev riktigt full av alkohol såg jag en jätte stor person förändring hos honom. Kl var ca halv 2 på natten och jag ville gärna hämta honom för att jag ville att han ska komma hem säkert, jag var så trött den natten och ville snabbt hämta honom å åka direkt hem, han ville beställa pizza som jag sa nej till för jag hade förklarat för honom att jag ville hem och sova. Han kunde inte ta ett NEJ så han blev aggressiv och puttade osv på mig i bilen.

    Jag tänkte dagen efter händelsen att nej det händer inte igen, HÄNDER BARA ENGÅNG.

    ca 6mån efter denna händelsen så var han ute igen och festade och blev jättefull

    Såklart så var jag dum nog och tänkte att jag vill att han ska komma hem säkert så jag hämtar honom den gången också. Denna gång så blev allt ännu värre. Han tyckte jag skulle bryta mot trafikregler som jag vägrade göra, han blev rasande när han väl satte sig i bilen, det slutar med att jag har söndriga kläder, mitt hår var av på fler ställen plus rivmärken på armar o i ansiktet.

    Jag gjorde en polisanmälan, som las ner, efter den andra händelsen som han gjorde mig var jag såå förkrossad mitt hjärta slets ut ur kroppen. Killen som jag älskar däremot kom med blommor, förlovningsring osv jag ville just då aldrig mer veta av honom, ingen är värd att bli behandlad på det viset.

    Jag slutade höra av mig till honom I ca 2mån ville bara försöka förstå vad som hade hänt.

    Vi började prata igen när det lugnat ner sig lite det blev bråk och jag försökte få honom att följa med till en psykolog men nej det behöver inte han hjälp av får jag som svar. Jag tog själv hjälp av kvinnojouren och mådde bättre å bättre. Jag trodde ja hade bestämt mig för att gå vidare.

    Men jag föll tillbaka till den där känslan att ha närhet, ha det kul ihop med någon annan, jag är inte värd mer, jag kommer aldrig hitta någon annan som älskar min kropp osv som han gör. Mitt hjärta tog överhand. Vi försökte igen men jag gjorde slut med honom när allt kändes rörigt och jobbigt. Jag började må lite bättre men än engång så vann mitt hjärta. Efter ca 3v så åkte jag hem till honom och fick då reda på att han dejtade en annan tjej han berättade för mig att dem hade setts flera gånger kysst/pussat. Jag blev chockad att han släppte mig så fort så blev svartsjuk, hörde av mig till han mera och började Älska honom igen.

    Han säger att jag Älska mig men inte på samma sätt som i början. När jag älskar en kille så älskar jag honom med hela mitt hjärta, som jag gör nu igen, jag kan inte tänka mig ett liv utan honom, kan tänka mig att göra allt för honom, han o andra sidan svarar på känslor JAG VET INTE. Det har gått 1mån nu och fortfarande får jag ingen svar på hur han vill göra med oss.

    I min situation är Kärleken blind jag har förlåtit det hemska som hänt ändå så älskar jag denna karl. Vad ska hända innan mitt hjärta ska släppa honom, kommer det någonsin hända?? Jag är förvirrad i mina tankar.

    Finns det någon här inne som har något att skriva så skriv snälla jag behöver all hjälp jag kan få.

  • Svar på tråden BLIND kärlek
  • Anonym (Avelshingst)

    Sorterar jag bort lite information så landar jag i en sak...

    Han blir aggressiv när han dricker men han fortsätter att dricka och tycker inte det är något problem...

    I fotspåren efter hans färd genom livet kommer bara olycka och elände att följa...

    Vill du ta del av eländet? Du har ju chansen att paja ditt liv här och nu känns det som. Killen är en idiot. Vilket du säkert inser, därav ditt inlägg.

  • Anonym (Tankar)

    Jag förstår vad du säger, är såå svårt för att att ge upp honom och tänka just nu på vad som är väst för mig. Känslorna är för starka.

  • Jontemyra

    Tänk inte så mycket! Han kommer aldrig att bättra sig (tyvärr).

    LÄMNA OCH GLÖM!

    Finns inget annat att göra om du vill bli lycklig! Lovar dig att det finns många underbara män i din närhet!

  • Anonym (Aldrig barn nära honom)

    Vill du sabba dit liv så kan du fortsätta jaga honom.Han är till och med rätt tydlig med att han inte älskar dig. Han är våldsam mot dig och vill inte ha ett förhållande med dig.

    Du måste dock förstå att du aldrig!! kan skaffa barn med honom!!! Blir du gravid av misstag så måste du göra abort! Du kan aldrig! aldrig! riskera att ett barn får honom som pappa! Blir det ett barn som blir slaget så är skulden lika mycket din. Du vet vad han kan göra och därför är det upp till dig att aldrig få ett barn som kan bli utsatt av honom.

    Förstår du det? Hela vägen in i ryggmärgen?

Svar på tråden BLIND kärlek