• Anonym (Frågetecken)

    Har intresset från hans sida svalnat?

    Hej!

    Är ny på det här med dejting efter ett långt förhållande som har tagit slut. Träffade en kille på ett tillfälligt jobb i våras, ganska mycket yngre ska tilläggas. Det var blickar och flirt i luften direkt. Vi addade varandra på sociala medier och började skriva till varandra.

    I början var det mycket sexigt snack, blandat med "du är fin/ underbar" m.m. Även många emojis, hjärtan m.m.

    Vi har träffats 5 gånger i sommar och haft underbart sex, båda på det klara med att det inte är ett förhållande. MEN! Tror ni inte att jag efter den tredje gången började få mer känslor!? Jo.

    Sedan 1-2 veckor tillbaka tycker jag att hans sms har ändrat karaktär. Borta är alla översvallande ord och hjärtan. Det är oftast jag som börjar att skriva och frågar om att ses. Och träffar som förut gick att klämma in efter hans jobb och träning (jag har semester) är nu plötsligt väldigt svårt. "Ursäkter" som att han är trött förekommer också. Vilket såklart kan vara sant, men jag anar ett svalnande intresse.

    Igår blev jag trött på "spelet", jag är för gammal för det, så jag sa att "vill du inte ses, så säg det".

    Men det ville han absolut, och vi ska fortfarande vara kk länge och han ska höra av sig när han kan. (Hans ord). Men jag känner mig inte övertygad. Vad tror ni? Och vad gör jag nu? Jag ska försöka stålsätta mig och INTE skriva på ett tag nu iaf.

  • Svar på tråden Har intresset från hans sida svalnat?
  • Anonym (Rakt på sak)

    Hans intresse har svalnat för att han märker av skillnaden hos dig. Gör dig själv en tjänst, ha lite stolthet och gå vidare istället för att tigga om att få ligga med en sån där valp!

  • Anonym (Frågetecken)
    Anonym (Rakt på sak) skrev 2021-07-28 06:43:08 följande:

    Hans intresse har svalnat för att han märker av skillnaden hos dig. Gör dig själv en tjänst, ha lite stolthet och gå vidare istället för att tigga om att få ligga med en sån där valp!


    Tack för ditt svar! Fan, som jag misstänkte då. Jag har verkligen försökt att inte visa mina känslor för mycket, att inte vara för på. Men har väl misslyckats med det.

    Usch vad jobbigt, första "dumpningen" på jag vet inte hur många år!
  • Steven01
    Anonym (Frågetecken) skrev 2021-07-28 06:47:30 följande:
    Tack för ditt svar! Fan, som jag misstänkte då. Jag har verkligen försökt att inte visa mina känslor för mycket, att inte vara för på. Men har väl misslyckats med det.

    Usch vad jobbigt, första "dumpningen" på jag vet inte hur många år!
    Tänk inte att det är en dumpning, du testade och det funkade inte bara.

    Däremot tycker jag att den där iden om att man ska träffas och det på nåt sätt inte ska finnas känslor och man ska vara kk är både märklig och faktiskt korkad.
    Varför inleda nåt med någon om man inte tror och vill att det ska vara på riktigt? Fundera på det.
  • Fjäril kär

    Självklart förstår han att du fått känslor. Sånt märks i både kontakten mellan er samt även när ni träffats och har sex. Eftersom han inte vill ha ett förhållande så har han backat och ert sex kommer hädanefter endast bli på hans villkor.

    Behåll värdigheten här och backa ur detta istället för att förnedra dig själv med att tigga sex. Han kommer ju inte direkt vilja ha dig mer av tiggeri.

    Gå vidare istället

  • Anonym (Frågetecken)

    Tack för ytterligare svar!

    Men en fundering: varför säger han att han vill fortsätta ses? Jag ställde en rak fråga som han hade kunnat svara nej på. Varför håller han kvar mig då?

  • Anonym (Frågetecken)
    Steven01 skrev 2021-07-28 07:33:59 följande:

    Tänk inte att det är en dumpning, du testade och det funkade inte bara.

    Däremot tycker jag att den där iden om att man ska träffas och det på nåt sätt inte ska finnas känslor och man ska vara kk är både märklig och faktiskt korkad.

    Varför inleda nåt med någon om man inte tror och vill att det ska vara på riktigt? Fundera på det.


    Ja du, man har väl nån illusion om att det bara ska vara sex och inget mer. Gick bra de 2 första gångerna men lik förbannat blev det mer känslor inblandat sen. Såklart...sex utan känslor är ju liksom inte bra.

    Se gärna min kompletterande fråga ovan, varför säger han att han vill fortsätta när han hade kunnat svara nej?
  • Anonym (Kk)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2021-07-28 07:41:51 följande:

    Ja du, man har väl nån illusion om att det bara ska vara sex och inget mer. Gick bra de 2 första gångerna men lik förbannat blev det mer känslor inblandat sen. Såklart...sex utan känslor är ju liksom inte bra.

    Se gärna min kompletterande fråga ovan, varför säger han att han vill fortsätta när han hade kunnat svara nej?


    För att han vill fortsätta ses
  • Anonym (bloom)
    Anonym (Frågetecken) skrev 2021-07-28 07:41:51 följande:
    Ja du, man har väl nån illusion om att det bara ska vara sex och inget mer. Gick bra de 2 första gångerna men lik förbannat blev det mer känslor inblandat sen. Såklart...sex utan känslor är ju liksom inte bra.

    Se gärna min kompletterande fråga ovan, varför säger han att han vill fortsätta när han hade kunnat svara nej?
    för att ni haft underbar sex
  • Anonym (Frågetecken)
    Anonym (Kk) skrev 2021-07-28 07:59:15 följande:

    För att han vill fortsätta ses


    Anonym (bloom) skrev 2021-07-28 08:00:30 följande:

    för att ni haft underbar sex


    Jag hade hellre föredragit en ordentlig dumpning, för jag är rädd att jag inte kommer kunna stå emot. Fan vad kk ska vara komplicerat!
  • Pinotage
    Anonym (Frågetecken) skrev 2021-07-28 08:10:05 följande:
    Anonym (bloom) skrev 2021-07-28 08:00:30 följande:

    för att ni haft underbar sex


    Jag hade hellre föredragit en ordentlig dumpning, för jag är rädd att jag inte kommer kunna stå emot. Fan vad kk ska vara komplicerat!
    Kk är inte svårt att hantera mellan två singlar - det är otrohet som är svårt att hantera för många människor.
Svar på tråden Har intresset från hans sida svalnat?