• Anonym (Nyfik­en)
    Thu 29 Jul 2021 16:40
    1866 visningar
    10 svar
    10
    1866

    Första gången ni provade analsex?

    Hej i stugorna..

    Hur var det första gången ni testade analt?

    Var det nåt som bara hände eller var det planerat?

    Tyckte ni att det var skönt?

    Hur gammal var du?

    Nyfiken, är själv man och gillar själv ett finger som förhöjer känslan när jag kommer...Köpte en plugg, men den var lite för stor...Men snart så...Har testat analt på en tjej, hon gillade inte känslan tyvärr...Men kändes hett när den gled in...Fick köra på försiktigt tills jag sprutade inuti...Ett härligt minne...

  • Svar på tråden Första gången ni provade analsex?
  • Anonym (Fores­ter)
    Thu 29 Jul 2021 16:54
    #1

    Hej hej själv.

    Aldrig gillat något på mig själv där, men min sambo (kvinna) älskar analsex och det kom vi på av en slump, vi har varit tillsamman i 12 år nu.

    Man får inte ha bråttom utan det är planerat.

    För mig spelar det mindre roll om det är vaginalt eller analt samlag

    Allt gott

  • Anonym (Anony­m)
    Thu 29 Jul 2021 17:04
    #2

    Riktigt obehagligt. Ny känsla, men skönt för honom iallafall. Han var så pass exalterad också så hann knappt mjukas upp. Det kan vara förklaringen till den obehagliga känslan. Jag var 20 år gammal.

  • ungvar­d
    Fri 30 Jul 2021 08:32
    #3

    Testade med en kk då jag var 20. Det var på hennes initiativ och hon hade haft analsex innan. Det var kämpigt att ta sig in men efter lite olivolja som hjälp gick det lite bättre iaf men hade svårt att köra så hårt som jag ville då det gjorde lite ont för oss båda. 
    Har efter detta bara haft analsex en gång till, föredrar absolut de andra två hålen Glad 

  • Anonym (B)
    Fri 30 Jul 2021 11:13
    #4

    Första gången gick det inte alls, kom inte in i henne. Har prövat fler gånger efter det och skönt när man tränger in men tycker analsex är rätt överskattat på det stora hela. Efter ett tag känns det inte så mycket och väldigt mycket jobb med förberedelser.

  • Anonym (tjej)
    Fri 30 Jul 2021 11:37
    #5

    Minns inte första gången, men jag var runt 20. Fortsatt med det regelbundet sen dess, är snart 40.
    Det är porrigt och asskönt om det sker på mina villkor. Händer endast när jag vet att tarmen är helt ren, och det ska vara jag som bestämmer farten. Helst rider jag.

    Gillar dock inte fingrar inuti. Bara kuk, tunga eller leksaker.

  • Fri 30 Jul 2021 17:43
    #6

    Förstagången:det var på min dåvarande flickväns önskan/fråga,

    Om jag ville prova analsex,

    Jättenervöst,kom snabbt! Men eftersom hon älskar analsex blev det mycke av det ett antal år.

    Jag 40 hon 26.

  • Anonym (Nilla­)
    Fri 30 Jul 2021 18:37
    #7
    +1

    Älskar analsex och tyckte faktiskt det var skapligt skönt redan första gången. Var typ 14-15. Killen var äldre och erfaren av analsex sen tidigare. Det var inte planerat sen innan så var lite rädd att det skulle komma bajs men vi klarade oss. Dock har det kommit skit på kuken vid senare tillfällen men är man i röven och rotar så är det smällar man får ta ibland.Cool
    Hade jag gjort det med någon jämnårig och oerfaren första gången hade det nog blivit katastrof. 

  • Anonym (Lars-­Åke)
    Sun 1 Aug 2021 11:43
    #8

    Vi var över 50, var överens om att testa. Trångt och ganska skönt, men hon gillade inte, och jag har inte tjatat på att utvveckla. Däremot pullar hon mig skönt där.

  • Anonym (Hua)
    Sun 1 Aug 2021 11:55
    #9

    Jag provade det när jag var 15 år och det är både fösta och sista gången för det var så obehagligt 

  • Anonym (Man 50+)
    Sun 1 Aug 2021 13:14
    #10

    Första gången var med min dåvarande fru, det var halt, den gled in, kändes inget speciellt för någon av oss. Efter det hade vi det ibland, speciellt om vi hade lite bondage/dominanssex, hon tyckte det var ganska skönt ibland, jag gillade det mer och mer. Min nuvarande flickvän har älskat det sedan första gången vi gjorde det, det är jätteskönt med henne, vi gör det då och då

Svar på tråden Första gången ni provade analsex?