Inlägg från: Tiffany |Visa alla inlägg
  • Tiffany

BF April 2022

Hej allihopa

Jag hoppar gärna in här. Plussade i slutrt av juli o är iv7 nu. Ska ha barn 4 april om jag inte misstar mig. Ska på vul nästa tisdag då jag har många missfall o ma bakom mig.

• Tiffany

Hej allihopa. Jag var till gyn för vul för 2dgr sen. Lite svårt att säga exakt vecka men var då i slutet av v7 , närmare v8 ..allt såg bra ut med pickande hjärta men idag tkr jag att mina bröst slutat ömma..npgon som har de lika att symtom kan komma o gå ? Jag har inte riktigt känt på illamåendet än bara trötthet, kissnödighet o otroligt ömma bröst men nu känner man sig knappt gravid..blir alltid orolig för MA t ex ..någon med samma?

• Tiffany
    Emmalbs88 skrev 2021-08-30 19:54:21 följande:

Kan du länka mig/bjuda in mig till gruppen?

Bjud gärna in mig i gruppen också eller om jag kan gå med om jag får reda på vad den heter. Är i vecka 9+0(v10) o var på ultraljud igår o såg ett sprattlande foster med tickande hjärta. Har bf 5 april
  • Tiffany
    Anonym (Hälsomamman) skrev 2021-09-07 10:09:36 följande:

Jag går också in här, dock sporadiskt då jag också glömmer bort titt som tätt ????

Jag är med i FB gruppen, men hade önskat en mindre hemlig grupp istället på max, typ 50-100 Pers. Vet någon om det finns? Annars skapar jag gärna en grupp (på FB) om intresset finns. Den som finns är nästan uppe i 500 Pers nu, vilket jag själv tycker blir för opersonligt och man vågar inte dela med sig på samma sätt.

Jag går gärna med i din kropp om du skapar eb, gärba privat grupp som inte andra kan se att man går med i haha ..jag är i v 11 :)
  • Tiffany
    Anonym (Hälsomamman) skrev 2021-09-08 20:00:56 följande:

Det gick ju inte att skicka till mig eftersom jag är anonym.

någon som vet om Man kan byta namn här på familjeliv? Känner att mitt riktiga alias är lite för avslöjande. Annars kan ni skriva här i inlägget så skickar jag en länk till er med inbjudan till gruppen.

Maple92, det gick inte att skicka meddelande till dig här

Jag vill gärna gå med
  • Tiffany

vilka här kommer vaccinera er mot covid19 under graviditet om ni inte gjort det innan :) 

• Tiffany

Någon mer här som funderar på en baby reveal party? : D

Svar på tråden BF April 2022