• Anonym (göras­lut)
    Sun 1 Aug 2021 09:01
    422 visningar
    4 svar
    4
    422

    Han har alltid en polare där

    Så nu blev jag riktigt lack på min partner som alltid har en polare där på besök.
    Han har en betydligt yngre kille där hela tiden, så till den grad att jag har slutat åka till honom. Kanske är det också så han vill ha det, han föredrar polaren framför mig.
    Ändå klagar han hela tiden på denne dumme polare som har alkoholproblem.
    Det har slutat med att jag längre inte vill besöka honom för att hans jobbiga polare kan vara där.
    I går kväll tänkte jag nu får det fan vara nog, han får välja polaren eller mig.
    Har träffat hans alkispolare, som kan vara trevlig när han är nykter men jag litar inte på honom alls, vet att han snor saker av min gubbe och så är han sjukt jobbig.
    Jag kommer för att träffa min partner, ej hans polare. Igårkväll var droppen när dom la ut någon Facebook bild ihop, jag tänkte nu skiter jag i detta. Han har hellre kul med sin IQ befriade polare så får det vara nog.
    Har inte varit hos min partner nu på 6 månader heller på grund av pandemin, han säger hela tiden att jag kommer i Juni, Juli, sedan Augusti, sedan September. Han skjuter hela tiden upp att kunna ses av olika anledningar.
    SÅ hela sommaren har han lurat mig.
    Tack och hej säger jag

Svar på tråden Han har alltid en polare där